Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne 2

rjpa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ocarina of Time har jeg på min gamle N64, så det blir jeg ikke å laste ned. Venter heller på at Majoras Mask skal finne sin vei til VC, det er et spill jeg dessverre aldri investerte i grunnet dårlig råd samt at hele tidspress tingen virka litt irriterende. Nå har jeg prøvd det på litt mer "ulovelige" måter, og funnet ut at spillet er jo faktisk kjempebra, men ikke fult så bra å spille på en Rumblepad.

Skrevet

Bitteliten spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Så snart du lærer sangen som gjør at tiden går saktere er det ikke det minste stressende lengre.
Skrevet
Majora's Mask er det mest undervurderte Zeldaspillet av alle. Jeg mener det er bedre enn OOT.

7682048[/snapback]

Jeg runna Majora's Mask i jula, fordi jeg hadde så lyst :p. Det er mye bedre enn alle skal ha det til, men jeg synes ikke at det er bedre enn OOT.

Skrevet
Majora's Mask er det mest undervurderte Zeldaspillet av alle. Jeg mener det er bedre enn OOT.

7682048[/snapback]

Det har en helt annen følelse enn OoT. Det er mye mørkere enn andre Zelda-spill. Spesielt på siste dagen, der månen er veldig nært og musikken er helt vrengt, i forhold til dagene før.

Likte også at de hadde mer detaljer i omgivelsene enn OoT. Ocarina var litt 'bland' i forhold syns jeg.

Utrolig bra spill, som jeg gleder meg til å spille igjen :thumbup: Bare lurer på hvor lenge jeg må vente.

Skrevet
jeg gleder meg til mario kart 64 :)

7694539[/snapback]

Samme her (: Hadde vært gøy med Wave Race oxo, men kanskje mest på grunn av nostalgi.

Skrevet
Jøss!

Dama er oppslukt i Sonic og Donkey Konge Country :p Makan til stahet har eg ikkje sett :huh:

7696722[/snapback]

Haha, og jeg får ikke søstra mi bort fra DKC. Hun har snart klart det ut. Og jeg forventer at hun blir enda mer opphengt når SMB3 kommer ut :p

Skrevet

Ser ut som VC har slått ann da, med gamle klassikere. Koselig det da. Har lasta ned Super Mario Bros, etter mye knoting med kanalen, og du kan tro det var et menneske i huset som straks fikk øynene opp for lille Wiien. Min mor.

Skrevet
Skulle det ikke komme noen spill på fredag ? Altså i går? Jeg har ikke funnet noe nytt. :(

7711642[/snapback]

Kom ikke Xevious ut? Har ikke sjekket selv, men leste et sted at det kom.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...