Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken PSU har du bIsk0p?

 

9337857[/snapback]

 

Crosair 620W modulær. Men stod en Zalman når jeg prøvde å sette inn ramma til viften.

 

Angående viftestyring, går det ikke ann å slå av lysene? Isåfall tror jeg nok det blir en av de du anbefalte på meg da.

9338736[/snapback]

 

Du kan lodde bort lysene feks, eller bare borre litt i sentrum av de, så slukker de også! ;)

Lenke til kommentar
Har bestilt P182 fra tilbudet på netshop! Venter i spenning ;)

Noen som har Q6600 med noctua u12 kjøler'n? Mye jeg kan klokke da?

9344738[/snapback]

Jeg har. :)

Kommer veldig ann på HK, RAM og hvor heldig du er med CPUen. Mitt HK stopper meg på 3375MHz. (375MHz FSB) Sliter med og komme forbi. (Asus P5N-E SLi)

 

Er du heldig og får en kjølig og klokkevennlig CPU, samt at du har HK og ram som ikke holder igjen skal du klare 3-3.2GHz greit som 24/7-klokk. Maks på 3.4-3.5GHz, kanskje mer.

 

Ps: Dette er bare gjetninger! ;)

Lenke til kommentar
OK jeg aner egentlig ikke åssen de virker i praksis ennå! venter ennå. men ta en titt på profilen min så ser du oppsette! tror det klokker bra!

 

 

Erik

9346254[/snapback]

Har du mottatt det?, håper du har en annen CPU og bruke i tilleg, da 680i ikke støtter 4kjerner out of teh box :p

 

EDIT: Eller var det sånn at EVGA hadde fiksa dette? :ermm:

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Har litt problemer med kabelene bak hk brettet. Får ikke lukket igjen bakplata fordi det er for mye ledninger der! Gjør det noe om jeg klipper bort noen av ledningene?

9363546[/snapback]

 

Det sliter alle med. Du må bare legge dem så de ikke er for mange opp på hverandre. Også må du bruke makt når bakplaten skal på. Jeg gruer meg alltid til å åpne, er stress å ta på igjen :(

Lenke til kommentar
Har litt problemer med kabelene bak hk brettet. Får ikke lukket igjen bakplata fordi det er for mye ledninger der! Gjør det noe om jeg klipper bort noen av ledningene?

9363546[/snapback]

 

Det sliter alle med. Du må bare legge dem så de ikke er for mange opp på hverandre. Også må du bruke makt når bakplaten skal på. Jeg gruer meg alltid til å åpne, er stress å ta på igjen :(

9364837[/snapback]

 

Jeg sliter ikke. Har satt de nokså stramt mot plata, så døra går igjen uten problemer. Mye kabler det er snakk om?

Lenke til kommentar
Har litt problemer med kabelene bak hk brettet. Får ikke lukket igjen bakplata fordi det er for mye ledninger der! Gjør det noe om jeg klipper bort noen av ledningene?

9363546[/snapback]

 

vel eh. hvilke ledninger er det snakk om da? :hmm:

9364689[/snapback]

Er snakk om noen sånne ekle molex overganger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...