Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et spm angående antec 1380. Ser det er montert sølv klipps, tre bakerst og en på siden. Hvordan går en frem for å montere kortet?

Skrevet

Kommer litt ann på hovedkortet, hvor blant annet 4/8pin er plassert, men jeg har HX520 som har lik kabling som HX620 og her så går det akkurat.

Skrevet (endret)

Så at Wibla hadde HX520 på sitt P182, og jeg har lik layout som ham på MB, så bør gå da :D Måtte kjøpe ny etter å ha kortsluttet den gamle OCZn...

Endret av Revolution
Skrevet

Får bidra litt her jeg også.

Som kjent er vi Antec eiere ekstremt opptatt av vifter, riktig viftetype etc. I disse tider ser det ut som Noctua kommer med en gladmelding.

nye Noctua vifter. Regner med at disse kommer til å bli like pop, evnt at de blir testet.

Til de av dere som kjøper disse, kan dere poste tilbakemeldinger om hvordan systemet deres har blitt?

PS: Forøvrig kan jeg legge til at jeg måtte bruke forlengerkabel på min Corsair 750W PSU da jeg skulle legge 12v kabelen bak hovedkortet. Denne kabelen var lett å få tak i og det bød ikke på problemer ved installasjon. Ser det er mange som spør om kablene er lange nok, og i det aller fleste tilfeller er de det. Mulig 12v kabelen kan skape litt problemer.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Skjer ingenting når jeg trykker på kjøp knappen..

Skrevet

Det er vel for seint nå? Funker ikke her heller... ganske fett det kabinettet, og det ser ut til å være bedre plass inni der enn i 182 siden det bare har 2 stykk 5.25"...

Skrevet
Det er vel for seint nå? Funker ikke her heller... ganske fett det kabinettet, og det ser ut til å være bedre plass inni der enn i 182 siden det bare har 2 stykk 5.25"...

Ihvertfall har den 3 stk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...