Gå til innhold

Holocaust, Nazipropeganda eller fakta


Exogen

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg har fått det med meg er det ingen fornektere her, det er bare noen av oss som ikke sluker den 'offentlige sannheten' helt uten videre. Og ingen er eksperter på saken, folk prøver bare å vise at det finnes en rekke diskusjoner anngående saken som ikke er helt klargjort. Da kan man ikke klage på å trekke fram nye sider og påstander.

 

Hva legger du i den offentlige sannhet?

At Tyskland systematisk drepte 6 millioner (Er vel det tallet de fleste har bestemt seg for nå?) jøder på 40-tallet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg har fått det med meg er det ingen fornektere her, det er bare noen av oss som ikke sluker den 'offentlige sannheten' helt uten videre. Og ingen er eksperter på saken, folk prøver bare å vise at det finnes en rekke diskusjoner anngående saken som ikke er helt klargjort. Da kan man ikke klage på å trekke fram nye sider og påstander.

 

Hva legger du i den offentlige sannhet?

At Tyskland systematisk drepte 6 millioner (Er vel det tallet de fleste har bestemt seg for nå?) jøder på 40-tallet.

8262336[/snapback]

 

Så det du sier er at hvis de "bare" drepte 2 millioner så er ikke det like ille?

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hvordan du kom fram til den antagelsen. Nesten som om du tror jeg prøver å forsvare 40-talls Tyskland, men jeg garanterer deg at det ikke er saken. Hvor mange som ble drept eller døde har ingen ting å si i denne sammenhengen. Hvis det var min kommentar til 'antallet døde' som førte deg til tanken din, så mente jeg bare at flere såkalte eksperter har hatt svært mange forskjellige meninger om nøyaktig hvor mange som døde under holocaust. Noe jeg skrev fordi det gir en antydelse for hvor usikkre folk faktisk er på hva som egentlig skjedde.

 

Kanskje det blir enklere hvis jeg omformulerer meg slik:

"At Tyskland systematisk drepte jøder på 40-tallet i et forsøk på å utrydde dem"

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt hvordan du kom fram til den antagelsen. Nesten som om du tror jeg prøver å forsvare 40-talls Tyskland, men jeg garanterer deg at det ikke er saken. Hvor mange som ble drept eller døde har ingen ting å si i denne sammenhengen. Hvis det var min kommentar til 'antallet døde' som førte deg til tanken din, så mente jeg bare at flere såkalte eksperter har hatt svært mange forskjellige meninger om nøyaktig hvor mange som døde under holocaust. Noe jeg skrev fordi det gir en antydelse for hvor usikkre folk faktisk er på hva som egentlig skjedde.

 

Kanskje det blir enklere hvis jeg omformulerer meg slik:

"At Tyskland systematisk drepte jøder på 40-tallet i et forsøk på å utrydde dem"

8271390[/snapback]

 

At nazi-tyskland systematisk drepte og utnyttet jødene under andre verdenskrig er det vel veldig liten tvil om. Det eneste jeg kan skjønne er at man stille spørsmålstegn ved hvor mange som ble utsatt for dette, så må si den første formuleringen var bedre enn den andre...

 

Enhver person som faktisk påstår at nazi-tyskland ikke i det hele tatt systematisk drepte jøder må enten lese litt mer historie, eller ha ekstremt gode bevis så han/hun kan omskrive historien. Finnes overveldende mye bevis på at Hitler systematisk drepte folk under andre verdenskrig, og det finnes overveldende mye bevis på at det hovedsakelig var jødene dette gikk ut over...

Lenke til kommentar
:innocent:  :dribble:Dette forum inlegget er kopiert fra http://biip.no/category.aspx?section=society&article=30637

 

Hva vet vi egentlig om Holocaust? Ble 6 millioner jøder virkelig drept? Eller var det bare ren krigs propaganda fra de Alliertes side? Diskuteres mye rundt dette, og nå vil jeg forsåke å gjøre det så klart som mulig, og dere kan dømme selv hva dere tror.

 

 

 

 

OBS!, Ikke jeg som har skrevet denne artikkelen.!

8227387[/snapback]

 

 

Dette emnet er interessant nok, men hva har det på denne siden å gjøre? Skulle det ikke vært postet under historie?

Lenke til kommentar
:innocent:  :dribble:Dette forum inlegget er kopiert fra http://biip.no/category.aspx?section=society&article=30637

 

Hva vet vi egentlig om Holocaust? Ble 6 millioner jøder virkelig drept? Eller var det bare ren krigs propaganda fra de Alliertes side? Diskuteres mye rundt dette, og nå vil jeg forsåke å gjøre det så klart som mulig, og dere kan dømme selv hva dere tror.

 

Holocaust er en av de mest kjente hendelsene i en tid der folk trodde millioner av mennesker ble drept. Personelig har jeg skjekket opp bevis, sett forskjellige dokumentarer,bøker osv. Og kommer frem til en konklusjon av Holocaust aldri tok plass.

 

For det første, det er ingen arkiverte bevis på at "utryddelsen" tok plass, det ble heller ikke

funnet noe bevis på at Hitler ville utrydde jødene og i det hele tatt gav ordren om det. Noen sier at ordren ble gitt muntlig, men hvor latterlig er det ikke å tro det, at en så kravstor ordre ble hvisket rundt i gangene.

 

Det tar rundt 8 timer å brenne en kropp, to ovner i Auschwitz skal ha brent 25, 000 hver dag. Og det er matematisk umulig, man kan kun brenne en kropp hver gang i disse ovnene for at det meste av bein å slik skal bli omgjort til aske. Så om Nazistene skulle ha brent 25, 000 jøder hver dag, så måtte de ha holdt på 666 timer hver dag,(Ja faktisk 666) og ovnene ville brent konstant, Og dette er selvfølgelig ikke mulig som alle vet. Det er også sterke bevis på at "gasskammeret" i Auscwitz ikke var et gasskammer i det hele tatt, det er tegn på at det tidligere var et toalett rom i den bygning , som har blitt fjernet nylig etter krigen.

 

Så spørsmålet er, hvorfor ville tyskerne ha brukt  tid på å bygge et slikt rom , når dens opprinnelse var bare for å drepe jøder? Det er også folk som har studer Holocaust og innrømmet på TV at "gass kammeret" ble bygd om etter krigen, så hva var meningen med å bygge om det, vis det faktisk var et gass kammer?

 

Gassen som Nazist skal ha brukt var Zyklon B. Det er INGEN som nekter på at den ble brukt, men den ble strengt tatt ikke brukt til gassing av jøder, den ble brukt til å desinfisere klær og bygninger. Så gassen reddet faktisk jøder fra å bli drept av sykdommer som tyfus.

 

I bygningene hvor gassen ble brukt, så er det merket på veggene etter gassen, men i selve "gass kammeret" er det ikke funnet noe slikt. Det ble å funnet Zyklon B i andre konsentrasjons leirer som ikke engang hadde "gasskamrer", så dette er nok bevis i seg selv at Zyklon B ikke ble brukt til gassing av jøder.

 

Det er også teorier om at jøder ble omgjort til såper, selv om denne teorien har blitt knust flere ganger, så stopper det ikke Zeonistene å bruke det som Holocaust propaganda ennå.

 

En annen ting er maten. En gjennomsnittelig jøde fikk ca 1300 kalorier hver dag, og det tilsier IKKE lite mat. Tyske borgerne fikk bare rundt 900 kalorier, så jødene ble høyrere prioritert enn mange tror.

 

Selv om dere fortsatt gneger på at 6 millioner faktisk ble drept, så ble ikke alle drept av Nazistene "midler". Mange døde av tyfus og utsultning når de Allierte og Sovjet bomberte og ødela veiene slik at tyskerne ikke kunne bringe mat og medisiner inn til leirene.

 

Grunnen til at jødene i det hele tatt ble satt i leirene er deres egen skyld. I 1933 erklærte den Internasjonale jødedommen krig på Tyskland, de oppfordret til boikotting av tyske varer og en masse annet. Det var ikke Hitler som var ute etter jødene, men jødene som var ute etter Hitler. Så Tysklands eneste løsning for å besvare angrepet var å isolere jødene.

 

Så min konklusjon er at Holocaust er basert på ren krigs propaganda, det offisielle tallet sovjet gav på hvor mange jøder som ble drept i Auscwitz var 4 millioner, den er nå den dag i dag flyttet ned til 1 million, selv om det fortsatt er mattematisk umulig. 

 

En siste ting, jeg oppfordrer alle til å se vidoen på denne lenken: http://video.google.com/videoplay?docid=-5...+war+on+germany

Vis den gjerne på skoler og andre konferanser slikt at fakta kan bli lagt frem.

 

PS: Til dere som lurer, nei jeg er ikke Nazist, jeg tror ikke på en hemmelig Jødisk konspirasjon og overlegne raser er tabu. Jeg er kun ute etter fakta og sannhet!

 

--------------

 

 

OBS!, Ikke jeg som har skrevet denne artikkelen.!

8227387[/snapback]

 

 

 

problemet med konspirasjonsteorier er forsåvidt ikke at de som leser konspirasjonsteorier leser dem. Problemet er vel heller at de ikke leser noe annet

Lenke til kommentar

Det som slår meg, etter en ukes tenking, er at ingen av dem som er imot holocaust kan komme opp med noen beviser. De bare simpelt hen nekter å tro på den fakta som blir lagt på bordet.

 

Men man kan vel heller ikke bare velge å ikke tro på 1 historisk hendelse grunnet bevisene men da tro på noe annet.

 

Mer eller mindre all verdens historie er basert på tekster og funn, og meninger gjort opp av andre mennesker. Slik er det med holocaust og. Om man velger å ikke tro på den hendelsen, velger man å ikke tro på menneskhetens historie, såret enkelt.

Lenke til kommentar
OBS!, Ikke jeg som har skrevet denne artikkelen.!

8227387[/snapback]

Konspirasjonsteori er folk som nekte virkeligheten:

 

"moren din ble aldri drept i en bilulykke, hun eksisterte bare aldri"

 

 

Bilder, Video/filmer, beskrivelser fra Allierte--> USA, USSR og Britiske soldater, Beskrivelser fra offerene, Nazi dokumenter, Nazi eksperimenter og ikke minst 5 millioner sporløst forsvunnet familiemedlemmer..

 

Riktig: Jødene ble ikke gasset med "zyklon B," men med eksos...

 

 

Her har vi 20talls "skuespillere" som slanker seg til skinn og bein.

Spiller dødt, og stablet over hverandre, i en "leir," bare for å lage en konspirasjon.

 

Akkurat som Japanere nekte på Naking massakeren..

 

En frivelig kineser som la seg blir stukket av en bajonet i solidaritet for den japanske hær.

 

ca 2år gammelt barn spiller dødt... skuespill karrieren begynner tidelig.

 

En skuespille som la seg stukket i skjeden. Frivelige skuespillere ligger naken i trappen, med skrittet udekket.

 

Her døpes en kinese til et hodeløst ridder...

 

Er dette nok konspirasjon for deg?

 

Dette er en nye psykotisk virus som må bekjempes. I samme linjen som religion..

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Jeg blir bare direkte provosert av drittunger som skal begynne å nekte på Holocaust. Landet vårt har en økende menge mennesker som er overdrevent rasistiske, i hvert fall er det sånn der jeg kommer fra.

 

 

Gutten skulle hat seg en tur til en leir, prata med noen som faktisk opplevde det og en god omgang med juling etterpå ;)

8259802[/snapback]

 

Høres ut som en riktig så grei måte å løse problemet på ... :whistle:

8259824[/snapback]

Bittersweet kalles det...

Lenke til kommentar
@Haha, La ut denne artiklen paa en annen side, xD De kaller meg nazi, selv om jeg har skrevet at det ikke er jeg som har skrevet den  :p Luringer.

8314129[/snapback]

 

Spørmålet eg stiller meg er kvifor er du så interessert i å spre denne dritten?

Forstår veldig godt at du blir kalla nazist, då det ser veldig ut som at du er berre interessert i å spre det og deltar ikkje i diskusjonen.

Så kanskje du er "luringen" her som springer nynazistenes og antisemetistenes ærend.

Lenke til kommentar
@Haha, La ut denne artiklen paa en annen side, xD De kaller meg nazi, selv om jeg har skrevet at det ikke er jeg som har skrevet den  :p Luringer.

8314129[/snapback]

 

Spørmålet eg stiller meg er kvifor er du så interessert i å spre denne dritten?

Forstår veldig godt at du blir kalla nazist, då det ser veldig ut som at du er berre interessert i å spre det og deltar ikkje i diskusjonen.

Så kanskje du er "luringen" her som springer nynazistenes og antisemetistenes ærend.

8320742[/snapback]

Nå moral og yttringsfrihet krysser hverandre, har moralen alltid rett..

Lenke til kommentar

Legger merke til at en del trekker fram "gasskamrene" i Auschwitz I og Dachau som "bevis" for Holocaust-myten. Det viser vel i bunn og grunn hvor dypt denne myten er forankret i _propaganda_ og ikke vitenskap, da de fleste tradisjonelle Holohoa...øh.. -caust-historikere har erkjent at dette er rekontruksjoner som ble bygd etter krigens slutt. Men, selvfølgelig blir de fremdeles fremstilt som gasskamre når naive skoleelever skal hjernevaskes av sleipinger som tjener penger på det som uten tvil var en historisk hendelse med enorm lidelse for svært mange mennesker(les Finkelsteins "Holocaust-industrien" og se David Cole's Auschwitz-video)

 

Ellers skulle det vel være nok å vise til at det aldri er funnet massegraver med levningene etter 12 millioner mennesker(6 mill. jøder + 6 mill. andre) og heller ingen obduksjonsrapporter som kunne ha fastlått at dødsårsaken var gassing med enten HCN eller diseleksos, for å kunne fastslå at Holocaust-historien umulig kunne ha skjedd slik den fortelles.

 

Så hvorfor tror folk fremdeles på dette sludderet? Enkelt: I de fleste vestlige land er det _forbudt_ å tvile på denne latterlige historien, enten direkte gjennom egne Holocaust-fornektelseslover eller tolkninger av lover ala den norske "rasismeparagrafen". Tusenvis av mennesker forfølges, fengsles og bøtelegges og atter andre får karrierene sine ødelagt, blir banket opp og i minst ett tilfelle drept, dersom de våger å stille spørsmålstegn ved den offisielle historien. Resultatet er selvfølgelig at ytterst få vitenskapsmenn, journalister og politikere våger å bringe temaet fram i lyset, med den konsekvens at alle de som ikke er spesielt interessert i temaet kun har to ting å forholde seg til, der den ene er politisk propaganda og den andre er den lettere sinnsyke David Irving, som knapt kan kalles revisjonist men som trekkes fram som en for å trekke fokus vekk fra de _virkelige_ revisjonistene som Germar Rudolf, Dr. Friedrich Töben, Dr. Arthur R. Butz m.fl.

 

Vi lever i en trist tid for ytringsfriheten...

Lenke til kommentar
Forresten... Flere som reagerer på tittelen på tråden? "Nazipropaganda"?

 

Tittelen er i det minste like gjennomtenkt som artikkelen...

8234558[/snapback]

 

Jeg stusset litt på hvordan den skulle forståes ja. Så leste jeg gjennom hele tråden, og forstod at jeg behøvde ikke bekymre meg i det hele tatt. :p

8234755[/snapback]

 

Takk pencilcase, genialt sagt. Tror jeg forlater posten med de gull orda ;)

Lenke til kommentar
Legger merke til at en del trekker fram "gasskamrene" i Auschwitz I og Dachau som "bevis" for Holocaust-myten. Det viser vel i bunn og grunn hvor dypt denne myten er forankret i _propaganda_ og ikke vitenskap, da de fleste tradisjonelle Holohoa...øh.. -caust-historikere har erkjent at dette er rekontruksjoner som ble bygd etter krigens slutt. Men, selvfølgelig blir de fremdeles fremstilt som gasskamre når naive skoleelever skal hjernevaskes av sleipinger som tjener penger på det som uten tvil var en historisk hendelse med enorm lidelse for svært mange mennesker(les Finkelsteins "Holocaust-industrien" og se David Cole's Auschwitz-video)

 

Ellers skulle det vel være nok å vise til at det aldri er funnet massegraver med levningene etter 12 millioner mennesker(6 mill. jøder + 6 mill. andre) og heller ingen obduksjonsrapporter som kunne ha fastlått at dødsårsaken var gassing med enten HCN eller diseleksos, for å kunne fastslå at Holocaust-historien umulig kunne ha skjedd slik den fortelles.

 

Så hvorfor tror folk fremdeles på dette sludderet? Enkelt: I de fleste vestlige land er det _forbudt_ å tvile på denne latterlige historien, enten direkte gjennom egne Holocaust-fornektelseslover eller tolkninger av lover ala den norske "rasismeparagrafen". Tusenvis av mennesker forfølges, fengsles og bøtelegges og atter andre får karrierene sine ødelagt, blir banket opp og i minst ett tilfelle drept, dersom de våger å stille spørsmålstegn ved den offisielle historien. Resultatet er selvfølgelig at ytterst få vitenskapsmenn, journalister og politikere våger å bringe temaet fram i lyset, med den konsekvens at alle de som ikke er spesielt interessert i temaet kun har to ting å forholde seg til, der den ene er politisk propaganda og den andre er den lettere sinnsyke David Irving, som knapt kan kalles revisjonist men som trekkes fram som en for å trekke fokus vekk fra de _virkelige_ revisjonistene som Germar Rudolf, Dr. Friedrich Töben, Dr. Arthur R. Butz m.fl.

 

Vi lever i en trist tid for ytringsfriheten...

8324097[/snapback]

 

Legger merke til at INGEN som mener Holocaust er en myte har klart å legge fram så mye mer en påstander, og at de har store problemer med å bygge opp greie argument.

 

1: Gasskamrene er rekonstruksjoner. Det kan ikke kalles en rekonstruksjon hvis de aldri eksisterte, kan det vel? Og det at de ikke er de faktiske gasskamrene betyr vel heller ikke at gasskamrene ikke eksisterte i det hele tatt?

 

2: Vi har allerede omtalt hvor likene ble av. De ble kremert, og dermed var det ikke noen vits å grave massegraver. Asken forsvinner også fort, så dermed er det vanskelig å finne rester etter det, dog det er funnet beinrester etter mennesker i områder hvor asken ble dumpet. Og de fleste som ble gasset ihjel ble kremert, litt vanskelig å utføre en obduksjon på aske.

 

For at den lille naive hjernen din skal tro dette, må man faktisk finne en massegrav med 12 mill mennesker i?

 

Den dagen noen som nekter for Holocaust klarer å legge fram litt skikkelig bevis...

Lenke til kommentar

finnes flere leiere i Tyskland og Polen som fremdeles står oppe, for og vise folk hva som skjedde.

 

Tyskland= tok livet av ca. 6 millioner jøder + masser av sykisk utviklings hemmede, politiske fanger og krigsfanger (Tyskland tok vel nesten 6-10 millioner russiske krigs fanger)

 

Russland: tok livet av ca. 11 millijoner jøder, politiske fanger, i tillegg kommet krigsfanger fra både Sør, Vest og Øst fronten dems.

 

 

Når en Russisk fange ble spurt om hvorfor dem ikke overga seg tidligere svarte han:

 

av valget mellom 2 diktatorer, valgte han den som snakket russisk. (den mindre av 2 onder).

 

Konsentrasjons leiere og Gulag er fakta, det bør ikke glemmes.

 

SS (Shutz Staffel) er IKKE noe en bør se på som noe positivt, SS var forhatt, både av egne og motstandere, SS ble somregel skutt på stedet.

bare 5. SS (SS Wiking) har et noenlunde pletfritt rulleblad, dvs drev ikke på med menneskeutryddning og slikt, de var også det eneste SS kompaniet som var igjen etter krigen, og overga seg på Berlins "trapper".

 

5. SS var som kjent "utlendings battaljonen" med folk fra hele verden som hadde tilsluttet seg til kamp mot den røde fare, de slåst for det meste av krigen i nord russland rundt Leningrad.

 

de værste under 2. verdens krig var vel SS Einsatz, de som gikk bak fronten, og rensket landsbyer for folk, på jakt etter partisanere.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Legger merke til at en del trekker fram "gasskamrene" i Auschwitz I og Dachau som "bevis" for Holocaust-myten. Det viser vel i bunn og grunn hvor dypt denne myten er forankret i _propaganda_ og ikke vitenskap, da de fleste tradisjonelle Holohoa...øh.. -caust-historikere har erkjent at dette er rekontruksjoner som ble bygd etter krigens slutt. Men, selvfølgelig blir de fremdeles fremstilt som gasskamre når naive skoleelever skal hjernevaskes av sleipinger som tjener penger på det som uten tvil var en historisk hendelse med enorm lidelse for svært mange mennesker(les Finkelsteins "Holocaust-industrien" og se David Cole's Auschwitz-video)

 

Har de erkjent det? Kilde takk, ellers er det bare svada du sier. Eller, drop kilden, det er svada uansett. For alle deres "kilder" består av andre personers meninger, dere har ingen verdens ting håndfast å bevise, bare linker til en av gjengen deres sine meninger.

 

Jeg har sett David Coles video, og han mangler en del fakta om leirenes oppbygning for å gjøre noe konklusjon. Svømmebasenget i Auschwitz kan lett forklares, like lett som det kan forklares at der var teater og horehus i leiren. Kapoene. Samt enkelte mønsterfanger som fikk tilatelse til disse "godene" ved å gjøre som tyskerne ba om.

 

Les litt om leirenes oppbyggning før du tviler.

 

Ellers skulle det vel være nok å vise til at det aldri er funnet massegraver med levningene etter 12 millioner mennesker(6 mill. jøder + 6 mill. andre) og heller ingen obduksjonsrapporter som kunne ha fastlått at dødsårsaken var gassing med enten HCN eller diseleksos, for å kunne fastslå at Holocaust-historien umulig kunne ha skjedd slik den fortelles.

 

Igjen, kilde. Hvorfor kan dere ikke komme med KILDER. Er det så forbanna vanskelig å leite frem kilder til det dere tror av svada? Hvor du har 12 millioner fra vedrørende Holocaus vet jeg ikke, men det har blitt anslått at rundt 1.1 til 1.5 millioner mennesker ble drept ved gassing, for ikke å snakke om alle som døde under dødsmarsjen når russerne sto på døra.

 

Igjen, lær deg historie før du utaler deg.

 

Så hvorfor tror folk fremdeles på dette sludderet? Enkelt: I de fleste vestlige land er det _forbudt_ å tvile på denne latterlige historien, enten direkte gjennom egne Holocaust-fornektelseslover eller tolkninger av lover ala den norske "rasismeparagrafen". Tusenvis av mennesker forfølges, fengsles og bøtelegges og atter andre får karrierene sine ødelagt, blir banket opp og i minst ett tilfelle drept, dersom de våger å stille spørsmålstegn ved den offisielle historien. Resultatet er selvfølgelig at ytterst få vitenskapsmenn, journalister og politikere våger å bringe temaet fram i lyset, med den konsekvens at alle de som ikke er spesielt interessert i temaet kun har to ting å forholde seg til, der den ene er politisk propaganda og den andre er den lettere sinnsyke David Irving, som knapt kan kalles revisjonist men som trekkes fram som en for å trekke fokus vekk fra de _virkelige_ revisjonistene som Germar Rudolf, Dr. Friedrich Töben, Dr. Arthur R. Butz m.fl.

 

Hvorfor jeg tror på dette? Fordi jeg, i forhold til andre, kan faktisktalt krigshistorien. Jeg foreslår at du tar deg en tur på biblioteket og begynner å lære litt du og.

 

Men som jeg sier, bla opp litt fakta du, ikke bare meninger fra andre idioter men faktisk fakta. Vi som "tror" på holocaust har gitt dere fakta på fakta på fakta i flere dokumentasjoner, dere bare sier "nei det tror jeg ikke på fordi A har sagt til B hva som skjedde med C som snakket med D om hva som skjedde med E i leiren".

 

Niks null fakta fra deres side. Hvem er det som koker frem myter da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...