Gå til innhold

Holocaust, Nazipropeganda eller fakta


Exogen

Anbefalte innlegg

:innocent::dribble:Dette forum inlegget er kopiert fra http://biip.no/category.aspx?section=society&article=30637

 

Hva vet vi egentlig om Holocaust? Ble 6 millioner jøder virkelig drept? Eller var det bare ren krigs propaganda fra de Alliertes side? Diskuteres mye rundt dette, og nå vil jeg forsåke å gjøre det så klart som mulig, og dere kan dømme selv hva dere tror.

 

Holocaust er en av de mest kjente hendelsene i en tid der folk trodde millioner av mennesker ble drept. Personelig har jeg skjekket opp bevis, sett forskjellige dokumentarer,bøker osv. Og kommer frem til en konklusjon av Holocaust aldri tok plass.

 

For det første, det er ingen arkiverte bevis på at "utryddelsen" tok plass, det ble heller ikke

funnet noe bevis på at Hitler ville utrydde jødene og i det hele tatt gav ordren om det. Noen sier at ordren ble gitt muntlig, men hvor latterlig er det ikke å tro det, at en så kravstor ordre ble hvisket rundt i gangene.

 

Det tar rundt 8 timer å brenne en kropp, to ovner i Auschwitz skal ha brent 25, 000 hver dag. Og det er matematisk umulig, man kan kun brenne en kropp hver gang i disse ovnene for at det meste av bein å slik skal bli omgjort til aske. Så om Nazistene skulle ha brent 25, 000 jøder hver dag, så måtte de ha holdt på 666 timer hver dag,(Ja faktisk 666) og ovnene ville brent konstant, Og dette er selvfølgelig ikke mulig som alle vet. Det er også sterke bevis på at "gasskammeret" i Auscwitz ikke var et gasskammer i det hele tatt, det er tegn på at det tidligere var et toalett rom i den bygning , som har blitt fjernet nylig etter krigen.

 

Så spørsmålet er, hvorfor ville tyskerne ha brukt tid på å bygge et slikt rom , når dens opprinnelse var bare for å drepe jøder? Det er også folk som har studer Holocaust og innrømmet på TV at "gass kammeret" ble bygd om etter krigen, så hva var meningen med å bygge om det, vis det faktisk var et gass kammer?

 

Gassen som Nazist skal ha brukt var Zyklon B. Det er INGEN som nekter på at den ble brukt, men den ble strengt tatt ikke brukt til gassing av jøder, den ble brukt til å desinfisere klær og bygninger. Så gassen reddet faktisk jøder fra å bli drept av sykdommer som tyfus.

 

I bygningene hvor gassen ble brukt, så er det merket på veggene etter gassen, men i selve "gass kammeret" er det ikke funnet noe slikt. Det ble å funnet Zyklon B i andre konsentrasjons leirer som ikke engang hadde "gasskamrer", så dette er nok bevis i seg selv at Zyklon B ikke ble brukt til gassing av jøder.

 

Det er også teorier om at jøder ble omgjort til såper, selv om denne teorien har blitt knust flere ganger, så stopper det ikke Zeonistene å bruke det som Holocaust propaganda ennå.

 

En annen ting er maten. En gjennomsnittelig jøde fikk ca 1300 kalorier hver dag, og det tilsier IKKE lite mat. Tyske borgerne fikk bare rundt 900 kalorier, så jødene ble høyrere prioritert enn mange tror.

 

Selv om dere fortsatt gneger på at 6 millioner faktisk ble drept, så ble ikke alle drept av Nazistene "midler". Mange døde av tyfus og utsultning når de Allierte og Sovjet bomberte og ødela veiene slik at tyskerne ikke kunne bringe mat og medisiner inn til leirene.

 

Grunnen til at jødene i det hele tatt ble satt i leirene er deres egen skyld. I 1933 erklærte den Internasjonale jødedommen krig på Tyskland, de oppfordret til boikotting av tyske varer og en masse annet. Det var ikke Hitler som var ute etter jødene, men jødene som var ute etter Hitler. Så Tysklands eneste løsning for å besvare angrepet var å isolere jødene.

 

Så min konklusjon er at Holocaust er basert på ren krigs propaganda, det offisielle tallet sovjet gav på hvor mange jøder som ble drept i Auscwitz var 4 millioner, den er nå den dag i dag flyttet ned til 1 million, selv om det fortsatt er mattematisk umulig.

 

En siste ting, jeg oppfordrer alle til å se vidoen på denne lenken: http://video.google.com/videoplay?docid=-5...+war+on+germany

Vis den gjerne på skoler og andre konferanser slikt at fakta kan bli lagt frem.

 

PS: Til dere som lurer, nei jeg er ikke Nazist, jeg tror ikke på en hemmelig Jødisk konspirasjon og overlegne raser er tabu. Jeg er kun ute etter fakta og sannhet!

 

--------------

 

 

OBS!, Ikke jeg som har skrevet denne artikkelen.!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holocaust og 9/11 er to store konspirasjonsteorier som jeg aldri klarer å ta en skikkelig bestemmelse på. Det virker jo så absurd at så mange folk skal ha vært med på konspirasjonen for at det faktisk skal være sant, men alikevel... Det må være noen konspirasjonser der ute i verden, hvorfor ikke disse. Uansett så har begge sider på begge saker masse beviser som sier flere ting, så jeg syns det er forholdsvis stor mulighet for at Holocaust bare er alliert propaganda. Jeg er hvertfall mye mer usikker enn det folk flest er.

Lenke til kommentar
:innocent:  :dribble:Dette forum inlegget er kopiert fra http://biip.no/category.aspx?section=society&article=30637

 

Hva vet vi egentlig om Holocaust? Ble 6 millioner jøder virkelig drept? Eller var det bare ren krigs propaganda fra de Alliertes side? Diskuteres mye rundt dette, og nå vil jeg forsåke å gjøre det så klart som mulig, og dere kan dømme selv hva dere tror.

Så langt ingen åpenbare feil.

Holocaust er en av de mest kjente hendelsene i en tid der folk trodde millioner av mennesker ble drept. Personelig har jeg skjekket opp bevis, sett forskjellige dokumentarer,bøker osv. Og kommer frem til en konklusjon av Holocaust aldri tok plass.

Kildekritikk er vel det essensielle for kva dokumentasjon som er holdbar

Det finnes dokumentasjon som meiner at verken andre eller første verdenskrig har også vore, men likevel er sporene etter desse krigene veldig tydeleg ein del plasser i verda.

 

For det første, det er ingen arkiverte bevis på at "utryddelsen" tok plass, det ble heller ikke

funnet noe bevis på at Hitler ville utrydde jødene og i det hele tatt gav ordren om det. Noen sier at ordren ble gitt muntlig, men hvor latterlig er det ikke å tro det, at en så kravstor ordre ble hvisket rundt i gangene.

Her er du ute på glattisen med den såkalla dokumetasjonen din. Tyskerene var veldig nøyaktige med dokumentasjonen sin, så det finnes utallige lister med navn som reiste til auschwitz, men alle togene gjekk tomme eller var verditranporter tilbake. Dei første toga med folk tilbake var først rett før sovjetiske soldater tok leiren.

 

Det tar rundt 8 timer å brenne en kropp, to ovner i Auschwitz skal ha brent 25, 000 hver dag. Og det er matematisk umulig, man kan kun brenne en kropp hver gang i disse ovnene for at det meste av bein å slik skal bli omgjort til aske. Så om Nazistene skulle ha brent 25, 000 jøder hver dag, så måtte de ha holdt på 666 timer hver dag,(Ja faktisk 666) og ovnene ville brent konstant, Og dette er selvfølgelig ikke mulig som alle vet. Det er også sterke bevis på at "gasskammeret" i Auscwitz ikke var et gasskammer i det hele tatt, det er tegn på at det tidligere var et toalett rom i den bygning , som har blitt fjernet nylig etter krigen.

Her mister eg deg. Punkt 1 du nevner to krematorier og seier at desse skal ha brent 25000 prsoner pr dag. Berre for å vise uholdbarheiten din i dette så er 25000 pr dag i eit år lik 9,125.000 og altså ca 27mill!! drepte på leirens 3 driftsår.

Auschwitz II (Birkenau), an extermination camp, where at least 1.1 million Jews, 75,000 Polish people, and some 19,000 Roma (Gypsies) were killed.

Altså skulle denne leiren ha tatt ut mellom 1-3 mill folk mellom 41-44 mens den var i drift. Regnestykket blei heilt anderledes med 3 mill på 3 år.

Med 3mill så ville den har vore i drift i 1095 dager

3mill/1095 = 2739,72 kremerte personer pr dag, altså litt over 1/10 av det dine tall figurerer med.

Heller stemmer ikkje tala iforhold til tida oppgitt og antal brente i det tallmateriale.

Og noko som ikkje tala ser ut til å ta hensyn til er den kapasiteten ovene virkeleg har. Tala angir breinning 1 og ein, i ei industrialisert drapsmaskin var det ikkje "manuell" innputt og vente 8 timer til neste.

Om det var berre plass til 57 personer inn i krematoriet pr time så er det ingen problem å få kremert nesten 3000 pr dag.

Med 1 mill i reknskapet så er ein nede på 1000 om dagen og 20 personer i timen.

 

 

Så spørsmålet er, hvorfor ville tyskerne ha brukt  tid på å bygge et slikt rom , når dens opprinnelse var bare for å drepe jøder? Det er også folk som har studer Holocaust og innrømmet på TV at "gass kammeret" ble bygd om etter krigen, så hva var meningen med å bygge om det, vis det faktisk var et gass kammer?

Her er kjeldekritikk viktig, viss kjelda var tilfeldigvis den som stod tiltalt så er det jo ikkje akkurat objektivt.

 

Gassen som Nazist skal ha brukt var Zyklon B. Det er INGEN som nekter på at den ble brukt, men den ble strengt tatt ikke brukt til gassing av jøder, den ble brukt til å desinfisere klær og bygninger. Så gassen reddet faktisk jøder fra å bli drept av sykdommer som tyfus.

Svar nedenfor

 

I bygningene hvor gassen ble brukt, så er det merket på veggene etter gassen, men i selve "gass kammeret" er det ikke funnet noe slikt. Det ble å funnet Zyklon B i andre konsentrasjons leirer som ikke engang hadde "gasskamrer", så dette er nok bevis i seg selv at Zyklon B ikke ble brukt til gassing av jøder.

Når er desse "bevisa" frå, ikkje tilfeldigvis ein Engelsk historiker som aldri har satt sine bein i nokon av leirane?

 

Det er også teorier om at jøder ble omgjort til såper, selv om denne teorien har blitt knust flere ganger, så stopper det ikke Zeonistene å bruke det som Holocaust propaganda ennå.

Denne skal eg ikkje uttale meg om då faktagrunnlaget for denne er eg veldig usikker på.

 

En annen ting er maten. En gjennomsnittelig jøde fikk ca 1300 kalorier hver dag, og det tilsier IKKE lite mat. Tyske borgerne fikk bare rundt 900 kalorier, så jødene ble høyrere prioritert enn mange tror.

Igjen kvar er kjeldene for dette.

Interessant er det jo når norske motstandsfolk fortel om forholda i leirane, og det var ikkje akkurat fryd og gammen der.

 

Selv om dere fortsatt gneger på at 6 millioner faktisk ble drept, så ble ikke alle drept av Nazistene "midler". Mange døde av tyfus og utsultning når de Allierte og Sovjet bomberte og ødela veiene slik at tyskerne ikke kunne bringe mat og medisiner inn til leirene.

No blir eg veldig forvirra, no plutseleg døde folk i leirane likevel? Her ødelegger du argumentasjonen din fullstendig.

1) Krematoriene var ikkje istand til å ta av døstala

2) Zyklon B blei brukt til dessinfisering

 

Så viss dette stemmer så må zyklon B-gassen blitt brukt til noko anna, og krematoriene faktisk hadde kapasitet til å ta av for dødstala, for det var ikkje så mange store likhauger der som om dei hadde ikkje hatt kapaistet.

Dine egne tal tilseier at berre 900 av 25000 blei brent pr dag. berre etter ei veke skulle det ha vore eit overskuddsberg på 168700 personer.

 

 

Grunnen til at jødene i det hele tatt ble satt i leirene er deres egen skyld. I 1933 erklærte den Internasjonale jødedommen krig på Tyskland, de oppfordret til boikotting av tyske varer og en masse annet. Det var ikke Hitler som var ute etter jødene, men jødene som var ute etter Hitler. Så Tysklands eneste løsning for å besvare angrepet var å isolere jødene.

God gamal nazi-propaganda. Også opposisjonelle, kunstnere, sigønere og kommunister var ute etter den jevne tysker for å ødelegge for han. I tillegg hadde ein jo dei virkeleg skumle psykisk og fysisk funksjonshemma.

 

Så min konklusjon er at Holocaust er basert på ren krigs propaganda, det offisielle tallet sovjet gav på hvor mange jøder som ble drept i Auscwitz var 4 millioner, den er nå den dag i dag flyttet ned til 1 million, selv om det fortsatt er mattematisk umulig. 

Det er vel heller tala som har blitt for store for den som har rekna ut. Matematisk går det veldig fint ann. Sjølv snitttalet til den umulige løysninga passer inn med om ein ser på dei rette tala.

 

En siste ting, jeg oppfordrer alle til å se vidoen på denne lenken: http://video.google.com/videoplay?docid=-5...+war+on+germany

Vis den gjerne på skoler og andre konferanser slikt at fakta kan bli lagt frem.

 

PS: Til dere som lurer, nei jeg er ikke Nazist, jeg tror ikke på en hemmelig Jødisk konspirasjon og overlegne raser er tabu. Jeg er kun ute etter fakta og sannhet!

 

--------------

Om du er ute etter fakta å sannheit så er kildekritikk det beste middelet for å ikkje bli totalt hjernevaska.

Dette her som du har komme med her er reint bullshit og kan ganske enkelt motbevisasat med sine eigne tal.

 

27mill er tala som auschwitz skulle ha kunne utrydda ifølge det matematiske reknestykket. Derimot rekner ein ut kor mange i ein time og ganger med 24 så kjem ein til ca 900 det betyr at dei to krematoriene må ha hatt ein kapasitet på minst 450 kvar. 3 års drifttid gir 985500 kremerte

I tillegg kjem jo det fine argumentet med at det faktisk var tyfus og andre ting Zyklon B skulle brukast mot, men det ser ut til å ikkje ha "virka"

 

 

 

 

OBS!, Ikke jeg som har skrevet denne artikkelen.!

8227387[/snapback]

Egentleg bra for deg for dette er rett og slett møl.

Lenke til kommentar

Jeg har lest noen av kommentarene til artikkelen, og der hevder forfatteren plutselig at «Krematoriums eksperter sier ovnene deres kunne brenne opptil 1 kropp hver time, og de hadde rundt 4-6 ovner, er ikke helt sikker.»

 

Red.: Ahhh, nok et gullkorn fra forfatteren: «og en ting til, svar på spørsmålene jeg kom med :) Om du ikke klarer det. Så ja. da har jeg motbevist det meste av Holocaust faktisk :) Så vær så snill å ikke snakk deg bort, et tegn på svakhet og tom for ord til å sette opp em argumentasjon. Lykke til ;)»

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Jeg ble litt forbauset når jeg så denne tråden, jeg hadde ingen anelse om at det fantes folk som tror at Holocaust er en konspirasjon. Ikke at det overrasket meg, det finnes jo fortsatt folk som tror at månelandingen er en konspirasjon.

8228840[/snapback]

Siden du aldri har hørt om dette før nå, så har du sikkert også antatt at alle nynazister/høyre ekstreme/nasjonal sosialister (whatever) er onde jævler som vil drepe alle ikke-germanske? Men siden det altså finnes folk som benekter holocaust, så er ikke nødvendigvis alle av dem helt på trynet sånn moralsk sett. Helt greie folk sikkert, de har bare et annerledes syn på verdenshistorien enn resten av oss.

Lenke til kommentar

Det somer veldig interessat er den originale posteren på biip ser ut til å ha tilknytning til nasjonaldemokratene, noko som ifølge nettsidene deira ikkje akkurat ligger ytterst på venstresida.

Så til trådstarter så håper eg for di eiga skyld ikkje tilhører denne gjengen med mindre begava aper som mest sanynleg forvekter denne "teorien" som sannheit.

 

Argumenteasjonen hans i biip-tråden lukter lang vei av at han heller ikkje er heilt interessert i å diskutere men og overbevise andre om at hans syn og forståelse er det rette.

David Irving som er kjelda bak dette er jo som wikipedia viser til ein veldig omdiskutert person. at han også fjerna mykje materiale i mellom første og andre utgåva av hitlers war.

Lenke til kommentar
Siden du aldri har hørt om dette før nå, så har du sikkert også antatt at alle nynazister/høyre ekstreme/nasjonal sosialister (whatever) er onde jævler som vil drepe alle ikke-germanske?

8228910[/snapback]

Nei. Hva får deg til å tro det?

8228974[/snapback]

Fordi det er slik samfunnet framstiller nazi-tyskland, og det er slik 99% av den vestlige verden oppfatter nazismen. Hvis man ikke har satt seg inn i det engang, er det naturlig at man tenker slik.

Lenke til kommentar

Å fornekte holocaus er som å kalle både overlevende og offrene for løgnere. Auswitch, Treblinka, Sobibor og Belsech er 4 leierer der det er bevist at utryddelse fant sted.

 

Hitler skal og ha sagt i bunkeren sin dagen før russerne stormet kansleriet "i morgen vil verden hate meg for det jeg har utført". Hva han mente med det kan vel bare spekuleres i, men med tanke på at han's syn var at "germansk rike" med rene, ariske raser, kan man bare spekulere i all grusomheten som fant sted ikke bare i dødsleirene men over hele det tyskokkuperte terrenget.

 

Jeg blir reint provosert når folk benekter holocaust. De bevis som ligger ved skulle være nok, men vi har jo ikke engang begynt å dykke ned i arkivene i Berlin og Moskva, som har vært stengt for det offentlige i lange tider etter krigen. Det er sjukt at folk kan benekte noe så alvorlig og historietungt som holocaus. De er i mine øyne like dum i planeten som irans president, som og benekter holocaust.

Lenke til kommentar
Siden du aldri har hørt om dette før nå, så har du sikkert også antatt at alle nynazister/høyre ekstreme/nasjonal sosialister (whatever) er onde jævler som vil drepe alle ikke-germanske?

8228910[/snapback]

Nei. Hva får deg til å tro det?

8228974[/snapback]

Fordi det er slik samfunnet framstiller nazi-tyskland, og det er slik 99% av den vestlige verden oppfatter nazismen. Hvis man ikke har satt seg inn i det engang, er det naturlig at man tenker slik.

8231791[/snapback]

 

Hva pokker er det du prøver å si? At nazismen har sine positive sider?!?

Lenke til kommentar
Å fornekte holocaus er som å kalle både overlevende og offrene for løgnere. Auswitch, Treblinka, Sobibor og Belsech er 4 leierer der det er bevist at utryddelse fant sted.

 

Hitler skal og ha sagt i bunkeren sin dagen før russerne stormet kansleriet "i morgen vil verden hate meg for det jeg har utført". Hva han mente med det kan vel bare spekuleres i, men med tanke på at han's syn var at "germansk rike" med rene, ariske raser, kan man bare spekulere i all grusomheten som fant sted ikke bare i dødsleirene men over hele det tyskokkuperte terrenget.

 

Jeg blir reint provosert når folk benekter holocaust. De bevis som ligger ved skulle være nok, men vi har jo ikke engang begynt å dykke ned i arkivene i Berlin og Moskva, som har vært stengt for det offentlige i lange tider etter krigen. Det er sjukt at folk kan benekte noe så alvorlig og historietungt som holocaus. De er i mine øyne like dum i planeten som irans president, som og benekter holocaust.

8231843[/snapback]

 

Helt enig med deg Bear!

Syns til nå at dette var skremmende lesning..

Den som ikke kjenner historien, er dømt til å gjenta den..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...