Gå til innhold

Forbruker.no: Rå spillmaskin (PS3)


kagaku

Anbefalte innlegg

Så det er fakta at sixaxis er dårligere enn 360-kontrolleren? Det er ikke mulig å syns noe annet?

Det er da noen har blandet begrepene objektiv og subjektiv.

8239582[/snapback]

Det er ren fakta at X360-kontrolleren er mer ergonometrisk utformet, og vil således være bedre å holde i. Sixaxis-kontrolleren har jo et design fra 94, lenge før man visste at tommelstikker skulle bli standarden. At du og mange andre foretrekker sixaxis vil jeg tippe er av gammel vane(og dermed høyst subjektiv), folk flest liker jo ikke forandringer, selv om de er til det bedre...

8239664[/snapback]

Jeg har aldri sagt at jeg liker sixaxis bedre, for det gjør jeg langt i fra! Jeg synes X360 kontrollen er mye bedre og jeg elsket faktisk den store xbox-kontrollen også. Men jeg godtar at andre faktisk kan mene at den er bedre enn 360 sin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Sixaxis-kontrollen, som den kalles, er noe mer kantete enn Microsofts trådløse håndkontroll til Xbox 360, men selv om 360-kontrollen er mer ergonomisk utformet og Sixaxis-en ikke har vibrasjonsfunksjon, holder jeg likevel en knapp på PlayStations variant, ikke minst fordi den er så lett."

 

Og takk til han

8220615[/snapback]

 

Heh jeg vet nå hvertfall selv at jeg ikke sitter med armene rett ut når jeg spiller, så et par gram ekstra på Xbox kontrolleren gjør den bare mer behaglig for min del.

 

Edit: Var lite spesifik om hva jeg mente. Syntes det var latterlig å trekke frem at den var så mye "bedre" pga litt vekt forskjell. Har Xbox og Xbox360 og jeg digger vekta på de kontrollerene. PS3 føles så lite og "puny" i forhold.

 

Men som det ble sagt her tidligere. Smaken er som baken :w00t:

Endret av ZeXeL
Lenke til kommentar
Men jeg må si jeg liker å ikke måtte sitte med hendene samlet foran meg.

8250653[/snapback]

 

Er faktisk utrolig befriende og deilig, det føles utrolig nok naturlig å spille Wii :)

 

Men eg har sitte med gamepad i henda siden Sega Master System kom i hus, så for min del er det ingen problemer å spille med vanlig gamepad. Når det sies så er hvilken gamepad av disse eg fortrekker ein annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...