Gå til innhold

Ace Combat ser bare helt fantastisk ut!


kagaku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Spillet ser unektelig pent ut, men er ikke noen spesiellt stor fan av flight sims. Er det forøvrig en stor nyhet at spillet kommer til Xbox 360? Har ikke engang hørt om spillet før, men det later jo til å ha vært PS-eksklusivt før.

Lenke til kommentar
Venter heller på den ganske sikkert forbedrede PS3 versjonen.

Du har ikke sluttet med det der enda ser jeg?

8220499[/snapback]

 

Tror du ærlig talt ikke det samme vil skje som skjedde med Ridge Racer 6 og 7 ? Er tross alt samme utvikler også, Namco.

Endret av kagaku
Lenke til kommentar
Venter heller på den ganske sikkert forbedrede PS3 versjonen.

Du har ikke sluttet med det der enda ser jeg?

8220499[/snapback]

 

Tror du ærlig talt ikke det samme vil skje som skjedde med Ridge Racer 6 og 7 ? Er tross alt samme utvikler også, Namco.

8220546[/snapback]

 

Bare synd at Ridge Racer 6 på xbox 360 så bedre ut enn Ridge Racer 7 på ps3..

Lenke til kommentar
Venter heller på den ganske sikkert forbedrede PS3 versjonen.

 

Dette blir nok en ny Ridge Racer 6 situasjon. Altså at Ace Combat 7 kommer ut på PS3 litt senere og har mye nytt stoff også. Akkurat som Ridge Racer 7 på PS3.

8220491[/snapback]

 

Samtidig som du kjøper den forbedrede Oblivion-versjonen? De fleste multiplatfrom-spillene ser dønn like ut. ;)

Lenke til kommentar
Venter heller på den ganske sikkert forbedrede PS3 versjonen.

Du har ikke sluttet med det der enda ser jeg?

8220499[/snapback]

 

Tror du ærlig talt ikke det samme vil skje som skjedde med Ridge Racer 6 og 7 ? Er tross alt samme utvikler også, Namco.

8220546[/snapback]

 

Bare synd at Ridge Racer 6 på xbox 360 så bedre ut enn Ridge Racer 7 på ps3..

8220567[/snapback]

 

Er det mulig ? Kan du finne meg noen anmeldelse som sier at RR6 ser bedre ut enn RR7 ? De ser nærmest identiske ut fordi de er så godt som det samme spillet og RR7 kjører i 1080p mot RR6's 720p.

Lenke til kommentar
Venter heller på den ganske sikkert forbedrede PS3 versjonen.

 

Dette blir nok en ny Ridge Racer 6 situasjon. Altså at Ace Combat 7 kommer ut på PS3 litt senere og har mye nytt stoff også. Akkurat som Ridge Racer 7 på PS3.

8220491[/snapback]

 

Samtidig som du kjøper den forbedrede Oblivion-versjonen? De fleste multiplatfrom-spillene ser dønn like ut. ;)

8220729[/snapback]

 

Har jeg sagt noe annet ? Poenget er at RR7 fikk masse nytt stuff som ikke var i RR6. Det samme vil mest sannsynlig skje her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...