Gå til innhold

Godstol for spillere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genialt prosjekt

 

Skulle jeg ønske noe i en slik godstol må dere være solid ventilasjon. Regner med at dette er tenkt på at utviklerne bak denne. Denne er ikke bare for spillere, men også for surfere og annet dill vi gjør bak skjermen :)

 

Fordelen er ikke bare at man stenger omverden ute, men man sørger også for at lys og annet ikke slipper inn.

 

Bør følge advarsel om avhengighet og elendig fysisk form om denne benyttes mye :)

 

Hatten av for de som har utviklet prototypen :fun:

Lenke til kommentar

Det skulle vært mulighet for å koble til sin egen PC. Så man sliper å betale i altfor dyre dommer, og en oppgradering av maskinvare ville da også vært enklere. :)

(selvfølgelig kan dette moddes på om man virkelig ønsker det, men f. eks en DVI/VGA, USB/PS2 inngang i stolen ville vært noe. :D

Lenke til kommentar
Jeg er spent på resonans og lignende i den "kuppelen". Forøvrig tror jeg at det vil bli for varmt til at jeg hadde holdt ut.

8211530[/snapback]

Skimter jeg en vifte i toppen av kuppelen? :D

 

I såfall kunne man jo alltids installert en vifte eller to til seg selv. ;) (er jo ikke bare PCen som trenger tilstrekkelig kjøling)

Skulle også vært mulig å koble til f. eks tre stk 19"ere. (altså slik at de to andre skjermene stod i skrå kant på sidene)

Altså Surroundgaming. Hadde det vært mulig, DA hadde vi nok snakket om at man kanskje forsvant helt inn i spillet. (hele synsfeltet blir dekket :p)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Ja, et er montert en vifte inne i kuppelen. Den har som hensikt å kjøle ned personen som bruker stolen.

 

I kuppelen er det også montert tre diodelys og en vifte.

8211659[/snapback]

 

For intens spilling? :p

 

Genial idé, men hadde ikke vært noe for meg selv om de hadde fikset designen på et ferdig produkt.

Endret av Håkki
Lenke til kommentar

"Recliner Gamingstol"...når to av orda er engelske kan dei kanskje like gjerne ta det heilt ut og kalle det "Recliner Gaming Chair".

 

Ellers trur eg dette ville blitt litt ekstremt for meg. Eg kunne godt ha tenkt meg noko å legge mus og tastatur på når eg sat i godstolen, men å tre ein diger kuppel over hovudet blir i overkant.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...