Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Påstanden gjelder fortsatt.

Stiller meg tvilende til at de kan befale at Amazon slutter å sende til Norge da det vil utfordre deres markedsmakt.

Skrevet

Stiller meg tvilende til at de kan befale at Amazon slutter å sende til Norge da det vil utfordre deres markedsmakt.

Selvfølgelig kan de ikke befale det. Men de kan avtale det, evt få Sebago til å avtale det, med Amazon.

Kan forsåvidt være i strid med norsk og eller EUs konkurranserett, men det vet jeg ingenting om.

Skrevet

synes ikke de ser stygge ut på bilder på nettet

de du linket til var fine da, kjenner du til kvalitet'n?

Rancourt har en egen tråd på SF.

Men, enig, pene sko.

Skrevet

Ja, egentlig. Var litt skeptisk til sålen. Jeg likte sømmen som går på skrått. Av en eller annen grunn gir det meg en japansk "feeling".

Skrevet

Det er ganske vanlig. Jeg har flere ganger opplevd det med sportsutstyr.

Skrevet

Varemerkeeier/rettighetshaver har enerett til "first sale" innenfor EØS-området, da EU dessverre har bestemt seg for å ikke tillate internasjonal konsumpsjon, slik Norge hadde tidligere. Så fort varen er solgt innen EØS er det derimot fritt frem - men varemerkeeier står selvfølgelig fritt til å ikke selge til folk som ikke gjør som man vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...