Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er John Lobb overpriset? Kan man ikke finne noe billige til lignende kvalitet?

 

Nja, nei, hvertfall ikke noe som er enkelt tilgjengelig. Det kommer selvfølgelig litt an på hva du mener med "billigere". Noen hundre dollar kanskje, men det blir litt uviktig i den prisklassen.

 

Det nærmeste du kommer et merke som har kvalitet i nærheten, men som har merkbart lavere priser er vel Vass.

 

Personlig liker jeg ganske få av modellene til Lobb. I den prisklassen syns jeg personlig både Edward Green og Gaziano & Girling har jevnt over penere utvalg.

 

 

Hvilke merker fører Asbjørn Dagestad?

 

Alden, Loake, Edward Green, Alfred Sargent og Churchs er de merkene jeg umiddelbart kommer på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Septieme largeur hadde ekstremt mye pent!

Forelsket meg helt i Rennan i shell:

img_3667.jpg

 

Men de er ca. dobbelt så dyre som jeg kan ta meg råd til, såeh. Ser at kalvelærversjonen kommer med gummisåle, noen som vet om de er å skaffe med lærsåle?

 

Emile var slettes ikke ille de heller. Da vet jeg hvor jeg skal innom neste gang jeg er i paris!

Lenke til kommentar

Ugh, som jeg tenkte meg. Denne tråden er så lite hyggelig. Jeg har lagt inn arbeide selv, men ville høre om noen av dere hadde noen favoritter. Koster det deg så mye å slenge ut en skomodell som du liker godt, som har så god peiling?

 

Selvfølgelig koster det meg ikke så mye å gjøre det en gang, men dette er 234987347944 gangen det tilnærmet samme spørsmålet kommer opp. Du lærer ingenting ved å få et par sko servert rett i fanget. Gjør litt research selv. Søk i denne tråden. Søk på SF. Les deg opp på hva som skiller en god sko fra en dårlig. Etter at du har gjort det kan du velge et par DU syns er fint, og som oppfyller de kravene DU stiller til et par sko. Det har ingenting med å være hyggelig eller ikke hyggelig å gjøre. Koster det deg virkelig så mye å legge inn litt innsats selv i stedet for å forvente at noen andre skal gjøre hele jobben for deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...