Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er litt snakk om Docksides her. Fikk nettopp disse i posten, og er svært fornøyd med dem. Om du vil selger skal legge ved skoboksen må du forresten si fra, noe jeg gjorde siden selger har fått en del nøytrale tilbakemeldinger nettopp på grunn av dette.

Hva skal man med skoesken? Fraktprisen øker jo bare.

Lenke til kommentar

Som man kan se på tilbakemeldingene han har fått, er det flere som vil ha den med. Fraktprisen er den samme for kjøperen om du velger å ta med eller ikke. Grunnen til at han velger å ikke legge den ved, er at det øker troverdigheten på at det er en "gift" til verdi 20 dollar slik at det ikke blir tull i tollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, men det svarer fortsatt ikke på spørsmålet om hvorfor du vil ha skoesken? For min del hadde det bare vært dritt å ha den, da det tar litt mye plass å skulle ha eskene til alle skoene mine..

Hehe, det aner jeg ikke. Sikrere reise for skoene? Jeg spurte bare selger hvorfor han hadde gjort dette hos noen, og så sa han at han gjerne kunne legge de ved min ordre.

Lenke til kommentar

Nettopp fått skotre i cedertre fra en produsent i Kina. Kjøpte de for 200 kroner på ebay. Skal kjøpe flere senere. De lukter godt også!

 

h4_xdv3T_original.jpg

Sedetre lukter ja. Kjøper mine for 118 kr stykket fra Frankrike, Bexley. Er det salg kommer de på rundt 90 kr.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Jeg synes det er kjekt å bruke skoesken til å oppbevare skoene når det ikke er sesongen deres, og skoene er ryddet vekk.

Skoskap. Eventuelt skoposer i skoskap.

 

Sedetre lukter ja. Kjøper mine for 118 kr stykket fra Frankrike, Bexley. Er det salg kommer de på rundt 90 kr.

Var det Bexley eller Cedarvillestore som laget baluba? Ripper ikke opp igjen advokatsaken, men lurer på hva som er stedet du var fornøyd med :)

Lenke til kommentar

Nettopp fått skotre i cedertre fra en produsent i Kina. Kjøpte de for 200 kroner på ebay. Skal kjøpe flere senere. De lukter godt også!

 

h4_xdv3T_original.jpg

Sedetre lukter ja. Kjøper mine for 118 kr stykket fra Frankrike, Bexley. Er det salg kommer de på rundt 90 kr.

 

Men var de så fine som disse? jeg ville ha med messingknott. Og skotre av typen som fyller hele skoen. Ikke bare i fronten.

Lenke til kommentar

Er det noe problem hvis skotreet ikke "fyller" helt under toppen av skoen?

Den presser sidene ganske bra ut, men ikke toppen oppover. Der er det litt luft

Poenget er jo i det store og det hele at skinnet skal spennes for å unngå rynker. Hvis det er litt slakk på toppen mister trærne mye av funksjonen sin. Men jeg tror egentlig aldri jeg har sett skotrær som sitter bra på loafers. De jeg har vært borti har en lest som passer bedre til andre skomodeller. Boots, derbys, oxfords osv.

 

De alle fleste steder (les alle andre steder enn Ikea og Bianco) får man skotrær som fyller hele skoen.

Lenke til kommentar

De alle fleste steder (les alle andre steder enn Ikea og Bianco) får man skotrær som fyller hele skoen.

 

Nei. Det er bare skotrær som er laget etter lesten til en sko som fyller ut hele skoen, og man må som regel en del opp i pris før man får tak i det (typ G&G, EG o.l.). "Vanlige" skotrær er laget for å passe så mange lester som mulig, og passer derfor ganske bra til det meste, men ikke perfekt til noe.

Lenke til kommentar

De alle fleste steder (les alle andre steder enn Ikea og Bianco) får man skotrær som fyller hele skoen.

 

Nei. Det er bare skotrær som er laget etter lesten til en sko som fyller ut hele skoen, og man må som regel en del opp i pris før man får tak i det (typ G&G, EG o.l.). "Vanlige" skotrær er laget for å passe så mange lester som mulig, og passer derfor ganske bra til det meste, men ikke perfekt til noe.

Jeg tenkte hele skoen som inkludert hælen, ikke bare en plastdings forran og en fjær med en kule i enden. Jeg er selvfølgelig klar over at så lenge man ikke har skotrær etter skoens lest blir det aldri helt match.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...