Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da stikker jeg snart på tur i disse]

Og poenget er? God tur da. Skoene er sikkert kurrant å gå på tur i, men ikke noe estetisk praktverk.

Poenget er at tursko ikke skal være pene. Kunne sikkert gått i myr med Converse sko, men de blir så våte og skittene.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt til å kjøpe meg et par docksides i semsket navy-blue, men den fargen/kombinasjonen fantes tydeligvis kun for jenter, i alle fall på Sebago Concept Store ved Rådhuspassasjen.

 

Er det andre butikker som har større utvalg? Nettbutikken til Sebago selger "blue" (http://www.sebago.com/US/en-US/Product.mvc.aspx/8829M/56651/Mens/Docksides?dimensions=0) men vet ikke helt om den falt i smak.

 

Hvilken farge foretrekker dere?

Lenke til kommentar

Jeg har nå bestemt meg for og ta leapet fra sneakers til noe litt mer "finere", derfor lurer jeg på om kanskje disse marc-opolo-boatshoe-1020904.jpg

ville egnet seg til casual/sommerbruk? Kanskje dere har noen andre forslag? Er i hvertfall på utkikk etter noe mokkasin/båtsko/loafer-aktige sko :)

Lenke til kommentar

Japp, det var meg. Helt riktig at det er et par AE FA (u mad, Henrik?); meget fornøyd med dem, men lesten er ikke den mest elegante. Hvis jeg ikke hadde funnet et par til en god pris, som jeg heldigvis gjorde, hadde jeg heller gått for et par fra Herring. AEs lærlvalitet opplever jeg som et hakk over, men Loakes' lester er mye penere formet.

Lenke til kommentar

Hahaha, I større størrelse ser de rimelig klumpete ut, ja, men jeg bruker US8 og da er de tålelige. Som en kjempfan av George tar jeg det også som et kompliment.

 

Edit:

 

img0782b.jpg

 

Minner meg om:

 

Bruce-Willis_4.jpg

 

Personlig er jeg ikke kul nok for å være Bruce, så holder meg til George enn så lenge.

Endret av Christian B
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...