Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Har du ikke gulvvarme på om natten? :hmm:

Er hybelboer og er vannbåren varme i gulvet som er styrt av huseierne og han har satt det opp slik at det slåes av (eller skrus ned) om natta.

Mildt deprimerende, men jeg betaler ikke for oppvarmingen så burde kanskje ikke klage :p Men duntøflene jeg ga til samboeren (som hun aldri bruker) er gull!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal til USA om rundt én måned og tenkte å benytte meg av muligheten til å spare litt penger på kjøp av sko. Jeg har begynt å titte litt på forskjellige boots. I denne omgang er jeg på jakt etter boots som tåler litt snø. Jeg har innsett at kombinasjon av bra utseende og god funksjonalitet ikke alltid er like lett å kombinere. Jeg har tittet litt på noen av Timberlands modeller (Men's 6-Inch Premium Waterproof Boot og Men's Earthkeepers™ City 6-Inch Boot).

 

Er det andre lignende boots jeg bør titte på?

Lenke til kommentar

Noen som har tips til pensko i 1000kr-klassen? Har siklet litt på et par brune semi-brouges, men svart er kanskje det sikreste å gå for hvis man ikke har noen andre pensko fra før av?

 

Jeg kjøpte et par brune semi-brouges. Skal du bruke de til jeans vil semi-brouges være et godt valg, men skal du kun bruke de til dress lurer jeg på om et par cap toe ville vært et bedre valg.

Lenke til kommentar

Teknisk sett har begge en cap toe, men det er to forskjellige design/sko. Brogue betegner hullene på sømmene.

 

 

Brouges er mer uformelle. Den saken på tuppen kalles en medaljong, og jeg har sett den har blitt brukt på andre typer sko også.

Det er lettere å illlustrere med en full brogue

brown-bogue-shoe.jpg

 

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Mottatt skoene mine, og kan ikke si meg annet enn utrolig fornøyd! Gleder meg utrolig til å bruke dem, men fortsatt usikker på hva slags behandling de trenger. Noen som har en guide på hvordan man skal ta vare på sko? Så kommer det et fit-pic med ny jeans, skjorte og genser snart. ;)

post-117364-0-12220400-1294868681_thumb.jpg

post-117364-0-45485800-1294868725_thumb.jpg

post-117364-0-45610600-1294868762_thumb.jpg

post-117364-0-55165300-1294868787_thumb.jpg

post-117364-0-19393000-1294868826_thumb.jpg

post-117364-0-28572100-1294868858_thumb.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

^^^

315mr7pzNqL._SL500_AA300_.jpg

 

Jeg har tittet litt på noen av Timberlands modeller (Men's 6-Inch Premium Waterproof Boot og Men's Earthkeepers™ City 6-Inch Boot).

 

Er det andre lignende boots jeg bør titte på?

 

Red Wing 9016 Beckman

 

Den originale timberland skoen syns jeg selv er vanvittig stygg, men det er kanskje bare meg. Earthkeepers så ikke like ille ut, men personlig har jeg aldri blitt overbevist av kvaliteten på timberlands. Ta godt vare på et par red wings så blir de arvegods.

Endret av mreggen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...