Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser fine ut de :) Har litt sansen for Nike air selv, men de blir litt for dyre... Tror ikke de er dumme hvis du bare skal traske rundt i en butikk hele dagen heller, siden det er relativt god demping :)

Ja, jeg har en tendens til å få vondt i beina etter å gå en hel dag på steinhardt gulv, så jeg tenkte jeg skulle prøve Air Max.

 

Men skal vel ikke se bort ifra at jeg løper ned en tur etterpå.

 

Fant forresten noen andre på nettet, Nike Air Classic:

02.jpg

 

Kanskje bedre å kjøpe de? Men de kommer på 800 kr fra eBay.

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt boots (altså ganske hi-top) på asos og vet hvordan de blir levert? er det stor eske, eller kommer de i annen forpakning?

Må sykle opp til postkontoret hvis jeg skal få hentet ting før mandag og så er spørsmålet om jeg får det med (er jakke og bukse også) :roll:

 

Selfølgelig så står det ikke oppgitt mål på pakken på sporinga heller, står bare vekt

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Holdt på å kjøpe disse i København, men de kostet litt i overkant der - 1600 DKK. Vurderer dog å bestille de fra nettet, men syns de fortsatt er litt dyre.

 

Acne Pace High Top

681420095324172551132200_L.jpg

 

Holdte på å kjøpe disse selv, men de var litt ubehagelige på min fot og hakket for dyre. Synes ikke gummisålen ødelegger skoen på non måte, gjør bare at de skiller seg litt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...