Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Istedenfor den Chelsea Boot'en til RM Williams kan man f.eks gå for noe ala slike(http://www.diemmefootwear.com/product/DI1307VE01). Penere og mer casual. Det kan du ikke mene? De er mer casual ja, men pene kan vi vel ikke si de er? De avviker litt "ift" standard Chelsea-boots, men imo er de penere enn RM Williams. Dette her bla. ser imo sykt dust ut: http://blogg.follestad.no/2013/01/15/vinneren-av-r-m-konkuransen/rm-williams-ii/ Du er på veldig farlig område akkurat nå. De som henger mest i denne tråden kan ikke sies å representere flertallet av den norske befolkningen. De har en særinteresse for sko og kan egentlig sammenlignes med alle andre som er veldig interessert i noe. Frijazz, emo-style osvosv. De blir så opptatt av dette, at de ikke forstår vanlige mennesker som ikke bryr seg like mye om sko eller klær generelt. Endret 11. februar 2014 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Hehe, det at den gjengse MoV-bruker ikke greier å se at den komboen fra Follestad der så vanvittig Roy ut får stå for deres regning.. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Istedenfor den Chelsea Boot'en til RM Williams kan man f.eks gå for noe ala slike(http://www.diemmefootwear.com/product/DI1307VE01). Penere og mer casual. Det kan du ikke mene? De er mer casual ja, men pene kan vi vel ikke si de er? De avviker litt "ift" standard Chelsea-boots, men imo er de penere enn RM Williams. Dette her bla. ser imo sykt dust ut: http://blogg.follestad.no/2013/01/15/vinneren-av-r-m-konkuransen/rm-williams-ii/ Du er på veldig farlig område akkurat nå. De som henger mest i denne tråden kan ikke sies å representere flertallet av den norske befolkningen. De har en særinteresse for sko og kan egentlig sammenlignes med alle andre som er veldig interessert i noe. Frijazz, emo-style osvosv. De blir så opptatt av dette, at de ikke forstår vanlige mennesker som ikke bryr seg like mye om sko eller klær generelt. Hva med å gå med de skoene du selv liker og gi faen i hva andre mener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Slapp av da. Jeg dømmer ikke. Har ikke noe imot at dere har en rar skostil. Jeg kom bare med en generell opplysning til nye personer i tråden. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Istedenfor den Chelsea Boot'en til RM Williams kan man f.eks gå for noe ala slike(http://www.diemmefootwear.com/product/DI1307VE01). Penere og mer casual. Det kan du ikke mene? De er mer casual ja, men pene kan vi vel ikke si de er? De avviker litt "ift" standard Chelsea-boots, men imo er de penere enn RM Williams. Dette her bla. ser imo sykt dust ut: http://blogg.follestad.no/2013/01/15/vinneren-av-r-m-konkuransen/rm-williams-ii/ Du er på veldig farlig område akkurat nå. De som henger mest i denne tråden kan ikke sies å representere flertallet av den norske befolkningen. De har en særinteresse for sko og kan egentlig sammenlignes med alle andre som er veldig interessert i noe. Frijazz, emo-style osvosv. De blir så opptatt av dette, at de ikke forstår vanlige mennesker som ikke bryr seg like mye om sko eller klær generelt. Men hvis man ikke er veldig interessert i sko eller klær, hva gjør man da på et (sub-)forum hvor man nettopp diskuterer sko og klær da? Jeg er ikke spesielt interessert i data og elektronikk, og gidder derfor ikke bruke masse tid på å overbevise folk i en tråd om datamaskiner at min gamle skole-pc fra Dell er like bra som en "ordentlig" pc. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Vel, jeg er ikke veldig interessert, men jeg er litt. Derfor henger jeg av og til i tråden for å plukke opp tips. Poenget var likevel å opplyse den nye her om at det er en veldig hard kjerne, som har en ganske klar oppfatning om hva som er bra og hva som ikke er bra. Kombinert med noen litt krasse kommentarer til tider, kan det skape dårlig stemning. Derfor er det greit å få vite hvor lista ligger, før en begir seg ned i en skyttergravsdiskusjon. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Hehe, det at den gjengse MoV-bruker ikke greier å se at den komboen fra Follestad der så vanvittig Roy ut får stå for deres regning..antrekket er skivebom fordi buksa er rød. Endret 11. februar 2014 av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Vel, jeg er ikke veldig interessert, men jeg er litt. Derfor henger jeg av og til i tråden for å plukke opp tips. Poenget var likevel å opplyse den nye her om at det er en veldig hard kjerne, som har en ganske klar oppfatning om hva som er bra og hva som ikke er bra. Kombinert med noen litt krasse kommentarer til tider, kan det skape dårlig stemning. Derfor er det greit å få vite hvor lista ligger, før en begir seg ned i en skyttergravsdiskusjon. Det er strengt tatt ikke kjernen som mener å ha fasiten her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 DET kan jeg være helt enig i. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Har dere noe formening om damesko? Jeg er så sær på sko at jeg har veldig få par. Legger heller penger i kvalitet enn kvantitet. I tillegg har jeg veldig vanskelig fot i forhold til den gjennomsnittlige nordmann. Har smale føtter med lav vrist, så som oftest tråkker jeg ut av sko som er riktig str. i lengden. Kunne tenkt meg et par nye ankelboots i brunt skinn. Forslag? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Liker du chelsea-boots? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Ja. Har et par billige nå, men er ikke 100% fornøyd fordi de er billige og det synes. Måtte bare ha et par sko der og da fordi føttene holdt på å krepere av høyhælte støvletter som burde vært hos skomakeren.. Nå skal jeg ikke skryte på meg å være spesielt behandlet i skoverden, men inntrykket mitt er at damesko ofte prises etter merket og design fremfor kvalitet. Ønsker meg et par hverdagsko som er gode å gå med, samtidig som kvaliteten er bra. De må dog se litt sexy ut. De jeg har nå er med lav hæl, og jeg veksler mellom å synes det er OK og å føle meg litt kjerring. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Loake har vel et par ganske pene chelsea boots, tror de heter Chatterley. Mener å ha sett dem hos Nilson shoes og skomaker Dagestad hvis du bor i Oslo. Ellers har RM Williams også dameboots som er ganske pene. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Meermin har noen par også. 2 Lenke til kommentar
Brap Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 http://www.footway.no/chatterly-brown.html http://www.footway.no/chatterly-aubergine-suede.html Gratis frakt og retur! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 Er ikke Acne Pistol boots ganske populære a? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Er ikke Acne Pistol boots ganske populære a? Det er de, men tror nok kvaliteten på de fra Loake er ett par hakk over. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Ser ut som om Carmina har et greit utvalg av damesko. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Takk for tips. Skal ta en titt senere i dag. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Er ikke Acne Pistol boots ganske populære a? Dette er jo et klassisk eksempel på designsko til dyr pris men med dårlig kvalitet. Sånne sko kan jeg finne selv i butikken jeg gidder ikke å betale så mye penger for sko som har rykte på seg for å smuldre opp bare man ser på dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå