Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, gleder meg til å komme på stadion igjen, har gått for lang tid siden forrige hjemmekamp nå!

 

Skal ikke se bort ifra at Ivers eller Braaten får seg en liten hvil og starter på benken.

 

Sånn sett vil jeg gjerne få se Abdi Traore igjen. Han er et meget stort talent, som dessverre ikke har fått så mye spilletid i det siste.

Lenke til kommentar

Sapara starter!

 

Dette er jo gode nyheter, selv om Lille Per kunna hatt godt av å få starte en kamp igjen...

 

Laget blir dermed seende slik ut:

 

Hirschfeld

 

Stoor - Basma - Koppinen - Dorsin

 

Sapara - Tettey - Strand

 

Konan - Iversen(Kone) - Braaten

 

Dette er uten tvil en sterk 11'er som burde skremme buksa av FFK, men det er avhengig av at backene fortsetter med de samme offensive bidragene, med dobling på kant og at vi får foret med innlegg fra begge kantene og fylt opp med sugne løp fra Supermainn og Sapara, samt at vi setter full og da mener jeg FULL fart på kontra. Får vi til dette i det offensive spillet vårt idag, så skal FFK få kjørt seg godt. Drar på stadion nå, gleder meg! :)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Nok engang klarer motstanderlaget og redusere på en av de få sjansene de har. RBK har vært klart best, men klarer rett og slett ikke å omsette sjansene til mål. Jeg blir regelrett forbannet om RBK ikke henter 3 poeng i dag.

8827004[/snapback]

 

Kanskje det blir en kopi av RBK- Godset kampen!?

Lenke til kommentar
Nok engang klarer motstanderlaget og redusere på en av de få sjansene de har. RBK har vært klart best, men klarer rett og slett ikke å omsette sjansene til mål. Jeg blir regelrett forbannet om RBK ikke henter 3 poeng i dag.

8827004[/snapback]

Du er ikke den eneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...