Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Har mista motet nå, i likhet med laget. I kveld beviser RBK at de fortsatt ikke er helt klare for å dominere den norske ligaen. Medaljen ser ut til å glippe, og med denne innsatsen her ser det ikke lovende ut for resten av Uefa-cupkampene. Jeg ser frem til sesongslutt, slik at vi får en skikkelig statusrapport og at de rette spillerne hentes. Men det kan bli vanskelig når man ikke har Uefa-cupkvalikk å lokke med.

 

Men det er jo skrekkelig typisk at LSK skal finne lyset igjen når det er nettopp RBK som møter dem. Etter brassen til Myklebust skjønte jeg at det her gikk ad de dype Romerik-skoger. Vi har ikke hatt flaksen på vår side denne sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror han snudde seg mot dem og gjorde et eller annet. Vet ikke om han skulle ta bilder av reaksjonene eller om han rett og slett var drittsekk. Uansett så ble han bortvist av vaktene.

 

Politiet var rimelig røffe når de gikk inn i kjernen-klynga. Tror de var ute etter han som fyrte opp det bengalske lyset. Jeg mener å huske at LSK også fyrte opp et par lys men kom ustraffet fra det.

Lenke til kommentar

Jeg fikk med meg at noen tente lys, også da med engang så tok fotografen og tok flere bilder av dem, og mot slutten sa han sikkert noe "haha, det var jeg som tok bilder så de fant ut hvem det var" eller noe sånt kan jeg tenke meg. Det står i lokalavisa idag at 2 rbk-suportere ble tatt og når bussene gikk fikk de lov til å ta dem. Ja det ble tent lys hos lsk, så kanari fulga får en bot tror jeg.

 

Ja, når de gikk inn var dde tøffe, jeg tenkte bare fy faen!

 

2i0cfo4.jpg

 

6gkisx.jpg

 

28ix9qh.jpg

Lenke til kommentar

ja, jeg så det var en ung jente som stod og snakka med politimennene, og gikk frem og tilbake mellom ambulanse folk og kjernen.

 

jeg vet, siden det ble tatt bilde burde politiet ha ventet til kampen var ferdig-spilt, men neida... og det med pepperspray fra politiets side synes jeg er helt unødvendig. Som det står i artikkelen at en ble helt gul i fjeset, han så jeg og det var ikke akkurat noe fint syn!

Lenke til kommentar

Han "fotografen" dere snakker om var en LSK-supporter som på merkelig vis hadde klart å få fatt i en "PHOTO"-vest. Han hadde ikke kamera, og når LSK scoret 4-2 målet hoppet han opp, vendte seg mot kjernen, viste fingeren, slo i rekkverket og begynte å synge. Deretter var det 10-15 kjernen medlemmer som allerede hadde en fot over gelenderet og var i ferd med å grisejule han. Skal si han fikk fart på beina. :grin:

 

Forøvrig en bedrugelig kamp sett i RBK-øyne.

 

Seier mot bodø og stabæk-seier og bronsen er vår, det tror jeg er realistisk. Dog er jeg litt redd for at Stabæk velger å stille med et B-preget lag så at alle i troppen skal kunne få medaljen sin.

 

Edit:leif

Endret av Lugia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...