nicho_meg Skrevet 17. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 Kan se for meg at bla. bergensere og engasupportere føler det annerledes. Mulig, men handsen var jo billig så det går opp i opp. (Dessuten er jeg nesten fra Bergen.) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 Synes det defensive har vært ganske bra i kveld, ingen gedigne brølere så vidt jeg husker. Morsomt med Midtsjø inn! Kan se for meg at bla. bergensere og engasupportere føler det annerledes. Og moldensere. Intet nytt under solen med andre ord. Halve kroppen til Güven er offside dog. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 Der kom forsvarstabben Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 17. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 3 poeng og en grei kamp. Eneste med borteseier så langt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 Ser at vi sliter med å skåre fra etablert angrep dog, kan ikke stole på slike skåringer hver kamp. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 17. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 Herlig! 3 poeng og en bitter Alsaker, akkurat slik det skal være Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 Må si meg imponert av Nielsen, god teknikk og kommer til innlegg gang på gang. Nå må vi bare få noen som kan heade bortsett fra Tore. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 FISSEMIKE! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 17. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 Fin start for Rosenborg, men er ikke overbevist. Nå skal man aldri finne på å dømme etter treningskamper og første serierunde, men jeg har mine tvil om at det blir seriegull på Rosenborg i år. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Det lugger fortsatt litt i angrepsspillet, men synes det er positive tendenser. Istedet for at Prica står alene på topp og ser på håpløse langpasninger spiller vi oss faktisk opp til siste tredjedel av banen. Mangler bare den siste gode pasningen inn i 16-meteren. Skulle likt å sett noen harde innlegg langs bakken eller 45'ere fra dødlinja. Dockal var ikke helt i form i går og Svensson var værre. Forsvaret var ganske solid. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Fornøyd jeg. Går inn i en to-ukers treningsperiode med en seier, og den selvtilliten det medfølger, i ryggen. Herlig goal av Fett-Mike. Herlig. Dockal og Mikkelsen var svake/usynlige syns jeg, ellers grei innsats av laget. Må jo sies at vi var særdeles heldige som ikke fikk to straffer imot, var soleklar den med Jonas. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Mikkelsen inn på høyrekant og Tarik inn for Jonas i neste kamp, takk. Håper det ikke blir en ny klippekort-sesong for Jonas, han er langt ifra god nok til å starte/spille så mye som han har gjort. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Tipper det blir langt høyere konkurranse der i år. Midtsjø og Berntsen har også blitt et år eldre og er klare for å steppe inn. Virker som om Perry har trua på dem. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Sånn som Rbk spilte i går mangler vi bare at noen flere tar sjansen på å skyte fra ca. 20 meter. Da må forsvaret høyere opp i presset og det blir enklere å spille seg rundt på sidene. Ikke minst kan vi flere lure stikkere til spissene inni 16-meteren. Med Gamboa og Dorsin på begge kantene kan det bli mange flotte innlegg og flere 2 mot 1 situasjoner på kantene. Ballgjenvinningen var uten tvil det beste med gårsdagens kamp. Odd ble nærmest grepet av panikk i større perioder av kampen og ble presset godt inn i egen 16-meter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Siste 30 av førsteomgangen var RBK knallbra. Eneste som manglet der var målet. En sånn lyst til å gjenvinne ballen har jeg ikke sett på mange år. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Selve banespillet er jeg ikke så bekymret for, er verre med at vi ikke avslutter angrepene våre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Det kommer seg nok ja. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Jeg har to gratisbilletter til MA-trinbunen. Noen som veit om jeg kan komme meg inn på kjernen istedet ved å bruke disse? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Snart på vei til Trondheim og middag før kamp. Tror vi pisser på de røde fra vestlandet i dag. 3-0. Bille, Tarik og Micke Dorsin. Heia RBK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå