lektroluv Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Online gaming forums are buzzing with reports that Xbox Live accounts linked to Microsoft's Windows Live ID service are being hijacked by malicious hackers. Kevin Finisterre, a security researcher at Digital Munition, raised the issue on the Full Disclosure mailing list over the weekend, calling attention to rumors that Microsoft's Bungie.net was the victim of a breach that exposed a portion of Xbox Live. "Some folks are having their Microsoft points stolen and or points purchased via their stolen gamer tag," Finisterre said. A quick search of user forums at xbox.com and other gaming sites turned up multiple messages from Xbox Live users complaining about hijacked accounts, which typically link gamer tags to Windows Live ID (formerly .NET Passport). Link Modent.
Bear^ Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Hackers. My they live in the etarnel flames of hell Irriterende at enkelte må ødelegger for en hel verden av gamere. Forbanna irriterende.
BlastyTrasty Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Ok, me kan lage to lister. Ei liste med dei idiotane som har gitt ut xbl kontoen sin til desse snille folka som gir deg 1000 gamerpoints for kun USD 300. Og så kan ein lage ei liste over dei som har fått kontoen sin "hacka". Skal vedde på at det er mykje av dei same gamertaggane som går igjen.
Landeplagen Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Kevin Finisterre, a security researcher at Digital Munition, raised the issue on the Full Disclosure mailing list over the weekend, calling attention to rumors that Microsoft's Bungie.net was the victim of a breach that exposed a portion of Xbox Live. 8202417[/snapback] Derfor Bungie.net ikke funker?
lektroluv Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Derfor Bungie.net ikke funker? 8203179[/snapback] Bungie.net fungerer fint her. Men jeg vet at de oppdatert sidene sine (for Halo 3, tror jeg). Kanskje det er litt barnesykdommer eller overload.
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Folk som gjør slikt som dette skulle ha vært banket så mange ganger at de aldri kunne gjøre slik som dette igjen!
Landeplagen Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Derfor Bungie.net ikke funker? 8203179[/snapback] Bungie.net fungerer fint her. Men jeg vet at de oppdatert sidene sine (for Halo 3, tror jeg). Kanskje det er litt barnesykdommer eller overload. 8203246[/snapback] Hmmm, vel, noen som vet? Her er hva som skjer her: *Windows Live ID*The page is unavailable or no longer exists The page you're trying to find is either temporarily unavailable or no longer exists. Please do one of the following: * Click your browser's Refresh button to try reconnecting to the page. * Check the spelling of the web address in your browser's address bar. * Click your browser's Back button to go back to the previous page.
lonnj89 Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Folk som gjør slikt som dette skulle ha vært banket så mange ganger at de aldri kunne gjøre slik som dette igjen! 8203297[/snapback] Faan meg enig
lektroluv Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Ok, me kan lage to lister. Ei liste med dei idiotane som har gitt ut xbl kontoen sin til desse snille folka som gir deg 1000 gamerpoints for kun USD 300. Og så kan ein lage ei liste over dei som har fått kontoen sin "hacka". Skal vedde på at det er mykje av dei same gamertaggane som går igjen. 8202478[/snapback] Er litt usikker på om de folka som har gitt penger for å få gamerpoints vil reklamere med at gamertag'en deres har blitt "hacket"? Som oftest er det sånt man gjerne holder on the DL.
Snikpellik Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Kjipt at det finnes sånne fuckfaces. Jeg kom faktisk over den sida her om dagen. Fantastisk teite saker. hvorfor er folk så sure...her ......live er hacket haha eid..... 8203625[/snapback] ?
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) hvorfor er folk så sure...her ......live er hacket haha eid.....trodde da at ms kunne klare og holde live...u-hack-bart 8203625[/snapback] Hva vil du frem til? Overraskende å se at når du først bruker punktum så er de plassert helt random. Endret 21. mars 2007 av Slettet+32asd4f
Bertelsen Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 hvorfor er folk så sure...her ......live er hacket haha eid.....trodde da at ms kunne klare og holde live...u-hack-bart 8203625[/snapback] Alt blir hacket etterhvert, hva med PSP? PS3? Xbox?
FleshEater Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Hva vil du frem til? Overraskende å se at når du først bruker punktum så er de plassert helt random. 8203783[/snapback] Ja det er skummelt. Han skulle vært putta i buret =p
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Hacking som fører til piratkopiering og lignede er bare rett å slett Lame. Mange spill utviklere tar ikke sjansen på å utvikle spill til f.eks pc. De går heller multiplatt form, eller driter i pc i det hele og det store. Jeg betaler gladelig 500-600 kr før 20-30-40-50 timer med moro. Det er en del penger, men jeg er heller ganske nøye med å se trailere og bruker reviews for å danne meg ett bilde av spillet før at jeg kjøper det. Må innrømme og ha lasted ned en del spill til pc som ikke har vært lovlig versjon. Men jeg angrer!! Ikke drep meg!
arnizzz Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Xbox Live er ikke hacket. Dette er dorky ass brukere som har gitt andre tilgang til kontoen sin for å "få mer achievements".
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 hvorfor er folk så sure...her ......live er hacket haha eid.....trodde da at ms kunne klare og holde live...u-hack-bart 8203625[/snapback] Dette har neppe sammenheng med at folk bruker "ballong", "password" og "none" som passord på sine Passport accounts.Og gramatikken din får Steven Seagal til å grine.
Filmvenn Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 hvorfor er folk så sure her .live er hacket haha eid. trodde da at ms kunne klare og holde live...u-hack-bart? 8203625[/snapback] Hvor gammel er du?
BlastyTrasty Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Må være keisamt for folk, som no ser at gradestokken når høgare tall enn IQen deira.
trydis Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 fanboy er vel født i 1991 om jeg ikke husker feil, så er vel pubertetslusene som fortsatt herjer i kroppen hans. Dessuten lever han og ånder tydeligvis for Sony. Skjønner ikke at folk kan støtte _en_ produsent med nebb og klør, når de ikke får en krone igjen for det. Tydelig at markedsføring har en større effekt på enkelte folk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå