Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en jente og msn


Anbefalte innlegg

jeg hadde lite å gjør på en dag så rotet jeg meg bort på en chateside og chattet med en jente der så fikk jeg msnen henes og snakkte med hun der nesten hver dag i et par uker hu går på skole og har hest så hun holler på med den hver dag så har ikke vert sammen med mangen gutter

en dag spurte jeg hu åm hu ville finne på noe med meg så sa hun ja men et par dager siden har jeg avtalt at jeg skulle møte hu og alt men hu sendte meling i det siste og sa at det er rart å møte en hun ikke kjenner og men skulle ikke møtes alikevel nogen har tips til hvordan jeg kan møte hun?

hun går på skole og er 17

og jeg jobber og er 18

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
jeg hadde lite å gjør på en dag så rotet jeg meg bort på en chateside og chattet med en jente der så fikk jeg msnen henes og snakkte med hun der nesten hver dag i et par uker hu går på skole og har hest så hun holler på med den hver dag så har ikke vert sammen med mangen gutter

en dag spurte jeg hu åm hu ville finne på noe med meg så sa hun ja men et par dager siden har jeg avtalt at jeg skulle møte hu og alt men hu sendte meling i det siste og sa at det er rart å møte en hun ikke kjenner og men skulle ikke møtes alikevel nogen har tips til hvordan jeg kan møte hun?

hun går på skole og er 17

og jeg jobber og er 18

8198760[/snapback]

 

Værsåsnill, det er ikke ET punktum i teksten din

Lenke til kommentar

har har på webbbamera på flere ganger...og er altid masse punktom i tekstene mine..men sysn der er rart når det er så mangen så fek de vekk...og sory for skrivefeil..er ikke norske så har ikke lært å skrive sjikeligt enda er jo en grun til at jeg poster ikke så mye på forum

Lenke til kommentar
Kanskje hu er redd for at du er psykotisk voldtektsmann. Sett på webkamera og bevis for hu at du ikke er det. Ellers så må hu nesten få bestemme om hu vil møte deg eller ikke sjølv.

8198814[/snapback]

Webkamera beviser ingenting, skal man møte noen man har truffet over nettet SKAL man møte de på et sted med mange personer rundt i tilfelle det skulle være noe tull.

 

Har nå selv møtt kjæresten (snart samboer :whistle: ) over nettet og det har fungert fint det.

 

Et tips er å gi det god tid, nytter ikke med stress.

Lenke til kommentar
Kanskje hu er redd for at du er psykotisk voldtektsmann. Sett på webkamera og bevis for hu at du ikke er det. Ellers så må hu nesten få bestemme om hu vil møte deg eller ikke sjølv.

8198814[/snapback]

Webkamera beviser ingenting, skal man møte noen man har truffet over nettet SKAL man møte de på et sted med mange personer rundt i tilfelle det skulle være noe tull.

8199970[/snapback]

Selvfølgelig, men det kan gjøre at hun blir litt mer sikker i allefall. Får vi satse på at det ikke kommer noen nyhetsartikkel som sier "diskusjonsforum hjalp voldtektsmann hale inn sitt bytte" :ermm:

Lenke til kommentar

Du må bare ta tiden til hjelp...er ikke så mye man får gjort.

 

Men, en ting som kan være positivt i forhold til henne, det er å være meget nøye med skrivefeil og slikt man skriver, virke mest mulig ordentlig og en som vekker nysgjerrigheten hennes.

 

Og går det ikke, så finnes det jo selvfølgelig andre.

Lenke til kommentar

Om du har mobilnummeret bruker du bare en telefonkatalogtjeneste og finner ut hvor hun bor, dra dit, se i vinduene til du finner henne og følg med hva hun liker å gjøre og slikt. Vent til hun skal gå ut og følg etter henne for å bli litt kjent.

Når du har gjort dette ett par ganger kan du gå op til henne og starte en samtale om alt det du har lært.

Lenke til kommentar

Gjør ingenting om du har skrivefeil, jeg antar du ikke har bodd i Norge hele livet ditt , grunnet skrivemåten din..

 

Mange her på forumet har bodd hele livet i Norge, og skriver fortsatt elendig, så ta det med ro :=)

 

Begynner navnet hennes på isa? Lurer :p Er ei i klassen se:. :p

 

Men prat med henne, spør om dere kan treffe spå en cafe i byen , med mye folk så hun ikke blir redd :)

Lenke til kommentar
Om du har mobilnummeret bruker du bare en telefonkatalogtjeneste og finner ut hvor hun bor, dra dit, se i vinduene til du finner henne og følg med hva hun liker å gjøre og slikt. Vent til hun skal gå ut og følg etter henne for å bli litt kjent.

Når du har gjort dette ett par ganger kan du gå op til henne og starte en samtale om alt det du har lært.

8207741[/snapback]

 

Hahaha, første gangen jeg har sett noen oppfordre noen til å stalke en de er interrisert i , for å bli bedre kjent med personen. Noe du pleier å gjøre ofte?:D

 

Samtale: "Erh, altså, jeg har sett på deg i noen uker nå. Det ser ut som at du liker å gå ut med søppla ofte, hele 4.6 ganger for dagen til og med, but who's counting! *nervøs latter*", burde prøves.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

vet hvor hun bor siden jeg er lit kjent i gatene og har bud nærme der før..men syns jeg ikke skal følge etter hun..blir for sykt..:p..hva ville du viste at det er en du ikke kjenner såm sitter å chater på msn med deg ret uten for huset dit med laptopp på fanget?..til og med jeg blir skremt av å tenke på sånt...og nei hennes navn bjunner ikke på isa..og har heller ikke bod her hele livet..og hun vil helst ikke møtes..følers sånt ut ihverfal...men kan jo gjerne møte hun tilfeldig en gang..lit dritt at jeg kjører og hun tar bussen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...