Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville du kalt dine barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Neimen for en søt liten baby. Hva heter han?

- Odd

8947518[/snapback]

 

Jeg tror jeg hadde falt sammen i latter :!:

Men igjen, så er det jo barn som faktisk heter det.

8947665[/snapback]

 

 

Haha, nei, skal ikke kalle barnet mitt for Odd :p

 

Men kanskje; Angelica, Aurora, Leah, Marissa, Lucas, Casper eller Phillip

Lenke til kommentar
Gutt: Arg, Gard, Myrk, Ulv, Ravn, Bjørn, Vidkun, Håvard, Ævar (ja, faktisk, det finnes 3 eller færre personer i Norge ved navn Ævar)

8988890[/snapback]

Seriøst?

 

ZsaZsa: Gullveig kan vel gå, selv om jeg ALDRI ville kalt mitt barn det, fy faen, men at du har tenkt ut Grynet og Skade..? Grynet? SKADE? Hva skjer med verden?

 

Nathaniel hørtes også ut som noe tatt ut fra en fantasybok.

 

Folkens, jeg håper dere vokser opp og endrer mening når dere har vokst i fra animeen eller hva nå enn dere blir påvirket av, og ikke kaller barna deres det som står i denne tråden, for da vil de bli mobbet. No offence. :roll:

Lenke til kommentar
Grynet er et helt vanlig jentenav, og jeg synes det er kjempefint.

Skade er skigudinnen i Norrøn Mytologi!

8998842[/snapback]

Nei, hvis ei jente presenterer seg som "Grynet" eller "Skade", så ville jeg ledd. Og det er meg, som til vanlig er svært høflig. Tenk på mobberne på skolen du. Tenk på barnet! :yes:

Lenke til kommentar
Seriøst?

 

ZsaZsa: Gullveig kan vel gå, selv om jeg ALDRI ville kalt mitt barn det, fy faen, men at du har tenkt ut Grynet og Skade..? Grynet? SKADE? Hva skjer med verden?

 

Nathaniel hørtes også ut som noe tatt ut fra en fantasybok.

 

Folkens, jeg håper dere vokser opp og endrer mening når dere har vokst i fra animeen eller hva nå enn dere blir påvirket av, og ikke kaller barna deres det som står i denne tråden, for da vil de bli mobbet. No offence.  :roll:

8997325[/snapback]

 

Sikter du til de navnene du siterer? I såfall er det litt merkelig at du trekker inn anime og fantasy, da det er erkenorske navn.

Lenke til kommentar

Ole-Sverre er navnet mitt. Er det noen som heter det i det hele tatt? For meg høres navnet ganske normalt ut, siden begge navnene er temmelig norske. Har skjedd et par ganger at fremmed folk på nett har lol'a så skjermen sprakk ^^ Hva syns dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...