Gå til innhold

Bytteklubben GameOver: Bytte av spill


Akky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Man kan ikke søke. Du må registrere deg og sette opp hvilke spill du vil kvitte deg med før du kan se hvilke spill som er tilgjengelig med de spillene du vil bytte bort.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Syns det er ei bra side eg. Har gjort to bytter der og det gjekk rimelig raskt, var overraska over kor fort eg fekk spelet i postkassa. Sliter som en idiot med å kvitte meg med NBA live 06, men satser på at det er noken som er villige til det snart.

 

Bytter akkurat no til meg Forza 2 for Need For Speed Most Wanted. Det må vere tidenes bytte!

Lenke til kommentar

Har prøvd og legge ut der jeg oxo ... men det skjer jo ikke noe .

Siden er jo så klønete at det gjør vondt og bruke den .

 

Enkelt og greit jeg har :

Eye of Judgment kompett uten kamera .

ridge racer 7

 

send pm hvis noen har lyst til og bytte ?? spiller ikke disse spillende så hadde vært greit og testet noe anett .

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Isbilen: Forstår ikkje heilt problemet med å registrere seg på siden, det koster jo ingenting? Du får ikkje ein gang spørsmål om penger før du faktisk velger å godta eit bytte. Du måtte jo registrere deg her på forumet før du fekk poste.. ;)

 

Nåken som har lyst på litt bonuspoeng btw? Registrerer eg nr til ein som allerede er medlem får den vervepremie, sikkert ein eller annen gratis bonus.

 

Satser uansett på den abonnement-løsningen. Koster i praksis 80,- per bytte pga porto begge veier, den andre løsningen er 300-, for 6 mnd, med 10 bytter og returporto inkludert. I praksis blir det 30+15=45 kr per bytte. Which is okay. Bytter garantert 10 spel i løpet av 6 mnd..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
..derettter må krysse av i tillegg for alle spillene jeg IKKE er interessert i.

 

Ser ikke ut til at det en gang har noen konsekvens å merke et spill som "Liker ikke spill i

denne kategorien". Ble rimelig lei av å huke av alle de revva fotballspilla o.l.

 

Det som strengt tatt virkelig irriterer meg, er de som legger ut ønskeliste for så å

takke nei til bytte fordi de ikke har lyst på spillet de selv har plassert i ønskelisten.

 

Selv om du har et spill i en ønskeliste, betyr det ikke nødvendigvis at det er det spillet

vedkommende så for seg å få for det du vil ha fra listen. En liste for ønsker pr konsoll er

ikke den beste løsningen i alle tilfeller. Noen ganger er en liste pr spill mer fungerende.

 

Trykk på "dine spill" og velg ønsker ved siden av spillet.

 

Du må ha fått med deg noe som jeg ikke ser.. Det man kan gjøre, er å bruke èn spillgruppe pr spill man vil bytte bort. Noe tungvindt, men da får man i alle fall pr spill ønskelister.

 

Og kanskje en "Jeg gir to av følgende spill mot ett av følgende spill." Altså bytte

bort to halvkjipe spill mot et supert..

 

Jeg savnet også en slik mulighet. Det er nok en god måte å bli kvitt litt xBox Classic spill når man har oppgradert konsollen.

 

..og det må være samme konsoll også.

Nope, det styrer du selv med spillgruppene.

Endret av Autodidact
Lenke til kommentar

Prøvde den siden, men hoppet fort ut igjen. Maken til klønete og lite brukervennlig side skal man lete lenge etter!

 

Jeg er ikke interessert i å registrere meg kun for å se om det er et eller annet spill der jeg vil ha. Nei, holder meg til qxl som vanlig. Da kan jeg selv bestemme prisen, hvilke spill jeg er interessert i så videre.

 

Og hvorfor skal jeg betale dem dyrt for å bytte spill med en annen person egentlig? 65 spenn pluss et spill for å få et annet? Maken til tull.

Lenke til kommentar

Byttet fire spill på den siden, og syntes det funker kjempebra! 65,- for testing av spillet du mottar og å få spillet rett ned i postkassen er jeg uten tvil villig til å betale, og det er ganske mange "storspill" som man kan få tak i ved å gi bort sheet. Er kanskje litt klønete nettside, men tjenesten funker veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Byttet fire spill på den siden, og syntes det funker kjempebra! 65,- for testing av spillet du mottar og å få spillet rett ned i postkassen er jeg uten tvil villig til å betale, og det er ganske mange "storspill" som man kan få tak i ved å gi bort sheet. Er kanskje litt klønete nettside, men tjenesten funker veldig bra! :)

 

Skulle teste siden ved å bytte Bully wii mot Trauma Center, men han jeg skulle bytte med sendte aldri inn spillet sitt og de eneste alternativene mine er søppel som Game Party ol. Hvis noen som har Trauma Center, Metroid eller Boom Blox og vil prøve Bully, så før det opp på siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...