Gå til innhold

Bytteklubben GameOver: Bytte av spill


Akky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett etter jeg klagde her fikk jeg svar på mailen jeg hadde sent bytteklubben. De svarer raskt og har veldig god service. Det eneste som er litt surt er at jeg nok ikke får det spillet jeg hadde byttet til meg, men et annet jeg har litt lyst på. Men service og bra folk som svarer der er det ikke mangel på. Forhåpentligvis sitter jeg med et nytt spill neste uke.

 

Men det ordnes konstnadsfritt.

 

:thumbup: Bytteklubben :D

Lenke til kommentar

Sonic er vel kanskje ikke den heteste poteten på 360 nei... :D

 

Fremdeles litt overrasket at det er så få som ønsker å bytte halvgode launch spill mot andre halvgode launch spill dog (X360).

 

Super Smash Bros Melee til GC burde jo også være av interesse for noen. Kanskje Bytteklubben skulle hatt støtte for trekant-bytte?

 

Lars

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
De bare knytter sammen to byttere. De har ikke spill selv.. så de tar 50kr for at du skal få lov til å bytte med en annen :p

9094773[/snapback]

Ja, det er sant. De har med andre ord ingenting å tape. :hmm:

 

Da er det nesten bedre å bare bytte/låne privat. Husker jeg brukte å låne spill fra en fyr fra England! :!: Traff ham på live, og han hadde så godt som alle spill til 360.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det jeg mener er at de sannelig minsanten kunne ha gjort det mulig å søke i tilgjengelige spill FØR man opprettet en konto, slik at man fikk se om det i det hele tatt hadde noe for seg. Slik det er nå mistenker jeg dem for å ha skrekkelig lite å fare med.

Jeg er på utkikk etter noen ganske gamle og litt sjeldne spill til PS1, PS2 og GC, og på forsiden ser det ut som det bare går i 360.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Ja, det skjønner jeg også, men jeg gidder ikke registrere meg før jeg vet om jeg kommer til å finne det jeg skal ha. Hva er det for en jalla forretningsmodell? Skulle tatt seg ut om f.eks. Komplett ikke lot en browse varene før en hadde opprettet konto.

 

Derfor lurte jeg på om for eksempel du hadde giddet å søke på en par-tre titler for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...