Gå til innhold

Bytteklubben GameOver: Bytte av spill


Akky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Registrerte meg der i forrige uke. Virker jo greit. Men hva skjer hvis jeg har sendt inn spill men min motpart ikke har gjort det?

 

Har sendt inn 2 spill der nå, men har ikke fått noen mail på de andre har gjort det.

8183832[/snapback]

 

Jeg tror du får valget mellom å bytte i et annet spill eller noe sånt. Har brukt tjenesten selv, fungerer veldig bra. En fin løsning med en mellompart som "sikrer" at du ikke blir lurt (de sjekker at spillene er i orden osv. antar jeg). :)

Lenke til kommentar
Registrerte meg der i forrige uke. Virker jo greit. Men hva skjer hvis jeg har sendt inn spill men min motpart ikke har gjort det?

 

Har sendt inn 2 spill der nå, men har ikke fått noen mail på de andre har gjort det.

8183832[/snapback]

 

Jeg tror du får valget mellom å bytte i et annet spill eller noe sånt. Har brukt tjenesten selv, fungerer veldig bra. En fin løsning med en mellompart som "sikrer" at du ikke blir lurt (de sjekker at spillene er i orden osv. antar jeg). :)

8184125[/snapback]

 

Hmm. Ordner seg sikkert. Har ikke gått så lang tid enda.

 

Er greit å få bytta vekk de gamle spillene som bare støver ned likevel. Kommer nok til å benytte denne tjenesten senere også.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor man ikke kan angi hvilke spill som er aktuelle bytter for de man har.

 

Først legger jeg inn mine spill og de spillene jeg er interessert i, så er neste skritt å fjerne alle mulige spill som jeg ikke er interesert i?

 

Naturlig nok så er jeg ikke interessert i å bytte "ferske" spill mot launch-titler, men har flere launch-titler som det kunne vært ok å bytte mot andre launch-titler. F eks COD3 mot Lost Planet er ok, PGR3 mot Condemned er ok, men lite interessert i å bytte COD3 mot Condemned.

Argh! Bedre brukergrensesnitt, ja takk.

 

Lars

Lenke til kommentar

Ja, helt forferdelig. Du bare huker av hvilke tilbud som ikke er aktuelle for deg (eksempelvis COD3 mot Condemned), og du vil aldri få spørsmål om det igjen. Om ikke det var "lett" nok, kan du heller velge å se liste over hvilke spill folk faktisk har, for selv å kunne velge og vrake.

Lenke til kommentar

Ønskelisten er der for at andre skal kunne se hvilke spill du kan tenke. Akkurat som du får forslag til bytte-handler, er det fordi dine spill dukker opp på deres lister. Selvsagt kunne man ønske muligheten til kun å få se spill man spesifikt har lyst på, men om man ikke får i pose og sekk, er jeg glad det er slik som det er. Tenk om alternativet ville vært å måtte lage en gedigen ønskeliste for å kunne se hvilke spill de andre faktisk har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...