Gå til innhold

Bytteklubben GameOver: Bytte av spill


Akky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som strengt tatt virkelig irriterer meg, er de som legger ut ønskeliste for så å takke nei til bytte fordi de ikke har lyst på spillet de selv har plassert i ønskelisten.

8196526[/snapback]

 

Jasså?

 

Jeg har satt FEAR i min ønskeliste. Men vil ikke bytte vekk GRAW2 mot det. Så lenge man ikke kan definere hvilke spill man vil bytte vekk for de spillene man ønsker seg så må man bare leve med det.

 

Fikk forresten mine 2 første spill fra bytteklubben. Funka fint det :)

Lenke til kommentar
Det som strengt tatt virkelig irriterer meg, er de som legger ut ønskeliste for så å takke nei til bytte fordi de ikke har lyst på spillet de selv har plassert i ønskelisten.

8196526[/snapback]

 

Jasså?

 

Jeg har satt FEAR i min ønskeliste. Men vil ikke bytte vekk GRAW2 mot det. Så lenge man ikke kan definere hvilke spill man vil bytte vekk for de spillene man ønsker seg så må man bare leve med det.

 

Fikk forresten mine 2 første spill fra bytteklubben. Funka fint det :)

8196756[/snapback]

 

Man kan jo definere det...

 

Trykk på "dine spill" og velg ønsker ved siden av spillet.

 

Denne listen gjelder kun for dette spillet. Det betyr at du forteller oss at du ikke vil bytte spillet med andre spill enn de på denne listen.

Lenke til kommentar
Det som strengt tatt virkelig irriterer meg, er de som legger ut ønskeliste for så å takke nei til bytte fordi de ikke har lyst på spillet de selv har plassert i ønskelisten.

8196526[/snapback]

 

Jasså?

 

Jeg har satt FEAR i min ønskeliste. Men vil ikke bytte vekk GRAW2 mot det. Så lenge man ikke kan definere hvilke spill man vil bytte vekk for de spillene man ønsker seg så må man bare leve med det.

 

Fikk forresten mine 2 første spill fra bytteklubben. Funka fint det :)

8196756[/snapback]

 

Man kan jo definere det...

 

Trykk på "dine spill" og velg ønsker ved siden av spillet.

 

Denne listen gjelder kun for dette spillet. Det betyr at du forteller oss at du ikke vil bytte spillet med andre spill enn de på denne listen.

8196776[/snapback]

 

Hehe- Dork. :blush:

EDIT:

Ser nå at jeg har lagt inn alle spillene jeg har. I stedet for de jeg ønsker å bytte vekk.

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar

Fikk to spill tilsendt idag i helt upåklagelig stand. Ingen klissete flekker og ingen riper i det hele tatt. :)

 

Så vidt jeg har skjønt så sjekker bytteklubben standen på spillet før de sender det videre. Skulle det være noe galt, tror jeg de forsøker å finne alternative løsninger i samråd med deg.

Lenke til kommentar
Gjorde mitt første bytte i går kveld. jeg bytter mitt "Sonic and the secret rings" mot "Redsteel". Kanskje det var med noen her på forumet :) Om noen har noen erfaringer, hvor lang tid kan jeg vente meg om personen sendte i dag eller sender i morgen? Jeg sendte i dag...

8261260[/snapback]

 

Kan ta alt fra 2 dager til 2 uker. Kommer helt ann på om den personen du har byttet med også er kjapp med å sende inn. Jeg har vel erfaringen med at spillet er i postkassa 3-4 dager etter at jeg sendte inn. Det er i hvertfall ikke bytteklubben som er flaskehalsen. De virker rimelige kjappe med å sende ut spillene.

Lenke til kommentar

Bare jeg som har problemer med bytteklubben akkurat nå? Når jeg har logget inn dukker det opp et lite vindu som ber meg om å logge inn på en tothegame.com-server. Når jeg prøver å lukke vinduet hopper det straks frem et nytt. Umulig å manøvrere seg i siden mens vinduet er oppe. Frustrerende.

Lenke til kommentar
Bare jeg som har problemer med bytteklubben akkurat nå? Når jeg har logget inn dukker det opp et lite vindu som ber meg om å logge inn på en tothegame.com-server. Når jeg prøver å lukke vinduet hopper det straks frem et nytt. Umulig å manøvrere seg i siden mens vinduet er oppe. Frustrerende.

8293251[/snapback]

Jeg får samme feilen. Men trykk cancel mange nok ganger og du kommer til login-siden. Det virker som siden henter coverbilder til spill fra tothegame-serveren og at websidene har problemer med å koble seg opp til disse.

 

Problemet er at du vil få denne meldingen hver gang den prøver å vise disse bildene. Løsninger er som sagt å trykke cancel mange nok ganger, men litt irriterende er det ja.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

*bump*

 

Fikk nettopp et spill her idag. Gledet meg ganske mye til å få spille litt fight night. Satte disken i 360en. Surret det opp og på skjermen kommer meldingen om at "disken er uleselig" noe som er ganske ergelig. Disken ser grei nok ut. Men det er da noen riper som skaper problemer. Tørker det jeg er mann av. Den skinner så godt den kan med de ripene den har. Får spilt 10min før jeg får samme melding igjen.

 

Dette synes jeg er jævlig dårlig. Jeg har altså nettopp betalt 75kr for å bytte et spill som knapt var spilt, til et spill som ikke virker. Det vil si jeg har gitt bort et av mine spill + 75kr.

 

Snakk om dårlig deal. (fra min side. Jævelen som sendte meg fight night har jo en kjempedeal. Dreper sikkert zombier han nå....)

 

:thumbdown::realmad::nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...