Gå til innhold

42" samsung plasmasjærm 3. mest solgt hos komplett.


Robinkle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste måten at det kan gå, er at de ikke måler i antall solgt, men i totalverdi på salget.

F.eks. om de selger 3 plasma skjermer, så er det av høyere verdi enn om de selger 50 hdd.

 

Mulig at det er slik de gjør det, men jeg synes i såfall at det er litt merkelig :wink:

 

Arcade

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 08:52, skrev SnowDOG_:

Talking about plasmas den var jo pokker så billig da! Er det noe bra kvalitet på den?


 

Snakket med Komplett om den i går og de selger den faktisk så å si uten å tjene penger på den. Egentlig ufattelig billig for en 42", selv om det er veldig mye penger... Hadde jeg bare vært rik så hadde jeg kjøpt meg en Xbox og en 42" :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 09:06, skrev LarsC:

Quote:


Den 2002-12-12 08:59, skrev simenp:

Nobody likes a Lars...


 

Wow, den var god. Klarte du å tenke ut den helt selv, eller måtte du ringe noen for å hjelpe deg med den?

:grin:

 

Skulle hatt en plasma ja.

 

_________________

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec Midi Blå, Modda

 

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-12-12 09:24 ]

Lenke til kommentar

Jeg så en 42" Samsung plasmaskjerm demonstrert på Elkjøp her om dagen, og jeg kan ikke si meg så veldig fornøyd med resultatet. De viste Star Wars Episode II og i den scenen hvor Obi-Wan sitter fanget så er det en masse damprøyk i rommet. På denne plasmaskjermen så så det ut som et bilde med 256 farger eller noe akkurat der det var røyk... det ble skikkelig dårlig. Så enten suger tv'en eller så brukte de en ekstremt dårlig dvd spiller (la ikke merke til hva slags spiller det var i farten).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 09:06, skrev LarsC:

Quote:


Den 2002-12-12 08:59, skrev simenp:

Nobody likes a Lars...


 

Wow, den var god. Klarte du å tenke ut den helt selv, eller måtte du ringe noen for å hjelpe deg med den?

 

 

Han ringte meg og spurte: Fjellsboe, hva kan jeg svare på denne posten inne på hardware.no ?

 

Og jeg kom med den glimrende anbefalingen mot en eplekjekk oter.

 

Btw...den kontraen du kom med er under enhver kritikk. Barneskole stadium... juses!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...