Gå til innhold

42" samsung plasmasjærm 3. mest solgt hos komplett.


Robinkle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:


Den 2002-12-12 14:04, skrev Spenol:

Til deg som startet denne tråden: Hvordan fikk du til å skrive "SJÆRM"?


 

Tror ikke det var det han spurte om?

 

Og når kan man begynne å forstå at namge mennnneskkker harrr skrivo feli ad? :sad:

 

Det er vel mulig å lese skjærm,skjerm,skerm etc etc uten å miste hva det egentlig handler om.

 

Har skrivefeil selv og så bommer du på noen taster og trykker "send" uten å ha sett det. Kjipt ja før du leser innlegget ditt etterpå. Enda verre er det når 239 stk skal skrive et innlegg på det også.

 

Svar på innlegg og ikke sleng dritt. Vær så snill. For et bedre miljø på HW.no :wink:

Lenke til kommentar

Hvis man er veldig opptatt av bildekvalitet så er ikke den Samsung skjermen det beste valget. Den kan ikke gjengi mange nok farger, og fargetonene er ikke helt riktige. (definitivt ikke rette valget for XXX filmer :grin:). Ikke helt bra, men heller ikke direkte dårlig. Se det opp mot at de beste (Panasonic, NEC) koster over 60.000.

CRT er nok fremdeles det beste på bildekvalitet, Pixel Plus er veldig bra. Ulempen er jo at de tar stor plass og veier enormt.

CRT Teknologien har jo modnet i ca 50 år, mot ca 5 år for plasma.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 13:54, skrev gixer:

Jeg ser ironien i det du sa, men det er kanskje ikke så lurt å si at folk ikke kan noe og er 100% udugelige når du ikke klarer å skrive riktig en gang.


 

Nei, selvfølgelig. Men jeg trives godt med litt trekk. Fint med litt lufting.

 

Og når folk gjør ynkelige forsøk på å flame meg, drar jeg i gang flammekasteren. Da er ikke rettskrivningen så viktig lengre. :wink:

 

Rettet nå. Jeg klarte å skrive et navn feil, og det er ikke pent.

Lenke til kommentar

I min jobb så er jeg så heldig å hvertfall få ta og se på plasmaskjermer. Det er Pioneer det går i selvfølgelig.

 

Har montert x antal 42" og en 50" plasma. Det er jo greit nok i stua, men ærlig talt: skal du først imponere så er det prosjektør og lerret som gjelder!

 

Satte opp et stort lerret og en Epson Powerlite 820p i dag (2500 Ansi Lumens) og det er tre, om ikke fire, ganger morsommere enn en plasma!

Tilfeldigvis var det en hos kunden som hadde ps2 med seg og "tilfeldigvis" hadde han wrc med (og ratt/pedaler)

 

Vi fikk "testet" systemet veldig grundig. Er litt i tvil om det blir riktig å fakturere denne testingen... :grin:

 

Og så må jeg bare slenge på at det var THX godkjent lydutstyr f.o.m. forsterker. Det var ikke de heftigste høytalerne/sub, men det var greit nok. (Klipsch) Selvfølgelig er ikke systemtet satt opp til noe i nærheten av "THX-lyd", men det gir nå hvertfall en pekepinn på hva man kan vente seg når man ligger i 250 på en slette med wrc@ps2

 

Dr3

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 17:13, skrev Danny:

denne skjermen er jo ikke så bra kan jo kun brukes med pc eller dvd/video spiller den har ikke tv tuner slik at den kan brukes som tv,men en rå skjerm for å se på dvd på ingen tvil i det.


 

TV-signalet tar du jo via video eller dekoderen din da - blir ingen forskjell på vanlig TV sånn sett, du får akkurat de samme kanalene. Hvis du ikke har hverken videospiller eller dekoder derimot blir det vel litt verre.

 

Hele poenget med denne modellen er jo at den er strippet for unødvendig funksjonalitet som de aller fleste alikevel ikke bruker (som f.eks. innebygd surroundforsterker, store høyttalere, tv-tuner) siden folk som bruker såpass på en skjerm alikevel har resten av utstyret i orden hvis du skjønner hva jeg mener. Det er f.eks. ingen (hvis de er riktig vel bevart...) som bruker flere titusener på en skjerm uten samtidig å ha en bra surroundforsterker og høyttalere i tillegg, så jeg har aldri forstått at enkelte produsenter insisterer på å bygge inn en (fordyrende) halvdårlig sourroundløsning i skjermene sine.

 

[ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-12-12 17:50 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 16:19, skrev LarsC:

Bare synd at de kålhodene i UPC har fjernet digitalutgangfunksjonaliteten i dekoderen. Idioter.


 

That's UPC for you... Men bildet fra scart i dekoderen til scart på TV blir ganske så bra synes jeg (stoooor forskjell når jeg sammenligner de digitale kanalene med de samme kanalenes analoge sendinger)

Lenke til kommentar

Mens dere små barn med store gleder er mer opptatt av dritt slenging og ordboken, tok jeg et skritt videre og sendte denne til Komplett.

 

"Hvordan kan en Samsung 42" Plasma PS42P2ST... til 30000kr være en av de meste solgte.

3 plass også da. Har røkke kjøpt inn julepresanger til hele kværner i år??? hehehe

Vi i forumet på Hardware.no Lurte litt på dette."

 

Med link til denne siden.

De ler sikkert litt av barnehagen vår.

Jeg gjør i hvertfall det. Hehehehe

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL

:grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Hei Robinkle og dere andre,

 

Hr. arcade har rett. Vår mest solgt kolonne reflekterer ikke hvilket produkt som har solgt mest i antall, men hvilket produkt som har solgt mest i kroner. Hvis vi skulle måle i antall ville listen være full av flatkabler, skruer og andre produkter som det selges mye av kombinert med f.eks en PC. Slik at vi ser det mer riktig å vise dere hvilke produkter som selges mest i kroner.

 

Håper det var avklarende nok, og si ifra hvis det er flere spørsmål rundt dette. Da håper vi å se mange med plasmaskjermer i stua fremover og ønsker dere alle en riktig god jul.

 

Med vennlig hilsen

Komplett.no Salg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...