Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lang tid før man har sex i et forhold?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Har blitt sammen med en skjønn jente og vi har nå vært sammen i litt over to uker. Vi har sovet i samme seng en del ganger, men vi har fremdeles ikke hatt sex. Søsknene hennes gliser lurt hver gang vi kommer ut fra soverommet og spør av og til om vi er nypult, men det er jo som kjent ikke tilfellet. Det har blitt litt tafsing på hverandre og sånt, men det er vel i grunn jeg som har tatt mest initiativ til det. Vet ikke helt hva det kommer av og får meg ikke helt til å spørre heller, men hun gir ikke inntrykk for at hun misliker det jeg gjør med kroppen hennes.

Så i stedet for å skrive masse babbel om oss så går jeg rett på sak; hvor lang tid er "normalt" før man har sex i et forhold?

 

Hvis alder har noe å si så kan jeg skyte inn at vi er myndige begge to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Standardsvaret: Når dere begge føler dere er klar for det, annet blir dumt.

8180600[/snapback]

 

Så sant så sant!

Men hvor gammel er trådstarter/dama hans?

kommer jo litt ann på alder også. hvis begge er 15 så kan det ta mye lengre tid en hvis begge er 25.

 

Bare nyt det sånn som du har det nå og ikke press på det.

Hvis du ikke gjør det så kommer dama til å bli sinnsykt kåt til slutt og da er du mer eller mindre i himmelen ;)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Første gang man sover sammen.  :)  Hvordan dere kan ligge vedsiden av hverandre uten å gjøre det synes jeg er litt rart  :dontgetit:  :D

8180593[/snapback]

 

Har du aldri ligget ved siden av kjæresten din, hold rundt han/henne, og bare tenkt "Livet er HERLIG!", uten å tenke på sex i det hele tatt? Kjenne varmen, kjenne håret, pusten mot brystet ditt? Hvis ikke, så BØR du absolutt prøve det. Det er noe av det beste som finnes :love: .

 

Og, for å pirke litt, så kan jo sex per definisjon være noe annet enn samleie. Går fint an å ha oral-sex, feks, uten å ha samleie.

 

Men, jeg føyer meg til i rekken av alle kloke mennesker her: Når begge føler det er rett.

Lenke til kommentar
Når dere klår er det jo bare å begynne å kle av henne det, så ser du om hun vil eller ikke. :)

8181897[/snapback]

 

 

Hvorfor ikke bare spørre henne? Jeg mener; kanskje jenta har problemer med å si nei dersom han begynner å ta for seg og kle av henne. Kanskje hun ikke vil virke prippen eller som en "festbrems".

Dersom man er et par skal man kunne prate om slike ting åpent.

Lenke til kommentar

"Har du aldri ligget ved siden av kjæresten din, hold rundt han/henne, og bare tenkt "Livet er HERLIG!", uten å tenke på sex i det hele tatt? Kjenne varmen, kjenne håret, pusten mot brystet ditt? Hvis ikke, så BØR du absolutt prøve det. Det er noe av det beste som finnes :love: . "

 

 

Herlig påpekt!

Det er det beste i verden! :love:

Endret av Springsteen
Lenke til kommentar
"Har du aldri ligget ved siden av kjæresten din, hold rundt han/henne, og bare tenkt "Livet er HERLIG!", uten å tenke på sex i det hele tatt? Kjenne varmen, kjenne håret, pusten mot brystet ditt? Hvis ikke, så BØR du absolutt prøve det. Det er noe av det beste som finnes  :love: . "

 

 

Herlig påpekt!

Det er det beste i verden! :love:

8182289[/snapback]

 

Enig. Bra sagt!

Lenke til kommentar

Jo lengre du venter jo bedre blir det.

Jeg skal ikke ha sex før jeg gifter meg, noe jeg mener er det beste, for det er egentlig bare en person som fortjener det. og skal ikke bli sløst bort på mange.

 

Men når dere føler det er riktig å gjøre det, da er tiden inne. Snakk med henne om det først ihvertfall. Ikke bare sett igang helt uten videre.

La det bli noe litt mer enn det vanlige, og litt mer romantisk. Det kommer hun til å like ;)

Lenke til kommentar
Første gang man sover sammen.  :)  Hvordan dere kan ligge vedsiden av hverandre uten å gjøre det synes jeg er litt rart  :dontgetit:   :D

8180593[/snapback]

 

Har du aldri ligget ved siden av kjæresten din, hold rundt han/henne, og bare tenkt "Livet er HERLIG!", uten å tenke på sex i det hele tatt? Kjenne varmen, kjenne håret, pusten mot brystet ditt? Hvis ikke, så BØR du absolutt prøve det. Det er noe av det beste som finnes :love: .

 

Og, for å pirke litt, så kan jo sex per definisjon være noe annet enn samleie. Går fint an å ha oral-sex, feks, uten å ha samleie.

 

Men, jeg føyer meg til i rekken av alle kloke mennesker her: Når begge føler det er rett.

8181842[/snapback]

 

 

Joa, etter sex. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...