Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lang tid før man har sex i et forhold?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Du beskriver jo selv hvorfor hun kanskje er litt passiv. Miste to venner pga de likte henne, foreldre som oppfører seg dumt og folk som spør på jobben.

 

For meg virker det som at hun bare er litt usikker, men at hun vil være sammen med deg. Når div. ting går over skal du nok se at hun tar mer initiativ, og til slutt kommer nok sexen og. Bare vær tålmodig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rett til sengs første daten :p Men nå er vi jo snart gift, så det veier vel kanskje litt opp.

 

Til de som vil vente til ekteskapet: Lykke til. Det er ikke alle som er seksuelt kompatibel, slik er det bare. Men jeg krysser fingrene for at dere får et fint samliv både seksuelt og ikke-seksuelt.

Lenke til kommentar
Til de som vil vente til ekteskapet: Lykke til. Det er ikke alle som er seksuelt kompatibel, slik er det bare. Men jeg krysser fingrene for at dere får et fint samliv både seksuelt og ikke-seksuelt.

8298259[/snapback]

Jeg har tenkt akkurat det samme. Blir det skikkelig mismatch kommer det sannsynligvis til å lage store sprekker i forholdet.

 

Skjønner ikke at noen greier å være sammen med noen over lengre tid uten å ha sex med de. Jeg tror jeg hadde blitt skikkelig, skikkelig frustrert hvis kjæresten min ville vente lenge. Ja, jeg hadde sikkert respektert det, men det hadde vært jækla vanskelig.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...