Gå til innhold

Stor Piczo-exploit funnet.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er en aktiv webprogrammerer, og har sett litt på diverse Piczo-sider. Har nylig funnet et STORT hull i Piczos gjestebøker som gjør at jeg kan ta over ALLE gjestebøkene på en gang og videresende de til f. eks min egen side eller lignende. Har opprettet en Piczo-side for å teste, og jeg og en venn kan bekrefte at dette er seriøst.

 

Jeg prøvde å rapportere til Piczo om dette -- for 2 uker siden. Hva tror du jeg fikk til svar? Jeg fikk et helvetes brev med en lang EULA-faen og at de ikke NØLTE å sette til verks "de midler som trengs" om jeg utnytta dette blabla. Hullet er fortsatt ikke tettet.

 

1) Dere som på død og liv MÅ bruke Piczo; Ikke bruk gjestebøkene. (comment board eller hva det heter går greit, tror jeg)

2) Hva skal jeg gjøre med dette?

 

Må inrømme det frister å sende alle tusen piczobrukere til m3@tspin eller noe :tease:

 

INGEN PM, INGEN SPØRSMÅL OM HVORDAN MAN SKAL UTNYTTE DETTE HULLET. JEG VIL ALDRI GI FRA MEG DENNE INFORMASJONEN

 

loathsome+

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må inrømme det frister å sende alle tusen piczobrukere til m3@tspin eller noe :tease:

8167512[/snapback]

Haha, genial idé!

 

Men om de som står bak Piczo hadde satt i gang "de midler som trengs", ville de ikke kunne ta deg for noe. Du har jo ikke utnyttet det.

Lenke til kommentar
Må inrømme det frister å sende alle tusen piczobrukere til m3@tspin eller noe :tease:

8167512[/snapback]

Haha, genial idé!

 

Men om de som står bak Piczo hadde satt i gang "de midler som trengs", ville de ikke kunne ta deg for noe. Du har jo ikke utnyttet det.

8168247[/snapback]

Det er nok eneste måten for Piczo-brukerne å få opp øynene.

Har hørt om det en stund, men er det virkelig ingen ennå som har skrevet et script som går igjennom alle gjestebøker og ødelegger dem? :nei: