flodhest Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Da er jeg nesten ferdig med mitt nye prosjekt, nemlig et nytt webområde til meg selv. Det eneste som gjenstår er å bytte ut litt tekst og legge ut websider i galleriet, men alt det grafiske er på plass og teksten er som den skal være. Det gjenstår også litt finpuss i kodingen, men det tar jeg etterhvert. Jeg vil legge til at jeg har lagt mest vekt på designet (som dere sikkert skjønner), så det er i utgangspunktet det jeg vil ha respons på. kveitebolle.net Si gjerne fra om bugs, og lignende.
Emancipate Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Du bør gi skrifta en mørk farge (ikke helt svart), og lage større marger i boka. Du skriver at du er lei "web 2.0-bølgen", men likevel bruker du et sinnsykt irriterende javascript til å vise bildene.
flodhest Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 (endret) Takk for tips! Selv synes jeg det lightbox funker bra. Skjønner ikke helt hva som er negativt med det. Det er vel det som fungerer best på det oppsettet jeg bruker. edit: Jeg er ikke lei av web 2.0 i den forstand at jeg ikke vil ha forandring, tvert i mot synes jeg det er ganske spennende den utviklingen som er over oss, MEN jeg akter ikke å bruke typiske 2.0 elementer på en liten personlig side. Som jeg sa, skal jeg gjøre om på teksten, det som står der nå skal byttes ut med noe som ikke er skrevet i hastverk. edit2: lagt til marger Endret 14. mars 2007 av flodhest
Glasscola2 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Ha en "neste side" knapp? Ellers hadde det vært kult å lagt den i Flash, slik at du virkelig bladde i boken!
Kontorstol Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Den er feilplassert i IE, derfor vises firkanten. 8156786[/snapback] Jeg bruker Firefox
FrilanserBob Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Flytt den røde meny-flikken opp på siden av boken i stedenfor
Anders Moen Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg syns teksten var vanskelig å lese...altså var den altfor utydelig med tanke på fargen på den og bakgrunnen. Vanskelig å finne meny-knappen din, fant den først når jeg gikk ut av sida igjen. Men kunne ha blitt noe kult av den tror jeg
flodhest Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Har ikke sett noe firkant rundt meny-knappen, men er den borte nå?
Überadri Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Stylish! Bra gjennomført. Enig med de fleste her ang. forandringer. Neste og forrige side kunne kommet når du trykket på sidetallene. Du kunne kanskje valgt en annen font/skriftfarge på brødteksten (overskriftene er fine), den ser liksom ikke ut som om den er skrevet i boka. Og det at meny-knappen får en firkant rundt seg på blant annet "Webdesign" er nok fordi du har glemt "border: none" et sted i cssen.
flodhest Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Takk skal du ha! Vel, jeg har tenkt litt og kommet fram til at jeg skal endre følgende: - Fikse bla om/bla tilbake - knapp - endre på teksten - flytte meny-knappen - fikse småbugs som ramme rundt bilde og slikt Dette får jeg ikke gjort med en gang, men skal si fra når jeg får fikset det.
Kontorstol Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Har ikke sett noe firkant rundt meny-knappen, men er den borte nå? 8157278[/snapback] Ja nå er den borte..
sparks Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Ideen er god, jeg er dog litt redd at du rett og slett ikke har innhold eller informasjon nok til å fylle de sidene. Innholdsfortegnelsen blir for dumt og det går utover brukervennligheten og helhetsinntrykket at du drar designet så langt at tilogmed innholdsfortegnelse kommer med. Du kunne fint klart deg med ett ark, og heller utnyttet plassen bedre så man ikke får følelse av at det mangler noe. Ellers er det visuelt sett pent, godt jobbet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå