Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noe spesielt som får jenter tent ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har fått den beste jenta jeg noen gang jeg har hatt, og jeg lurer på hvordan jeg ska få hu sånn veldig tent...

Jeg har finni ut at hvis jeg slikker hu rundt øret, så blir hu litt tent, men jeg lurer på om det er noe som får jenter veldig tent

trenger litt hjelp

MvH TiNuSsS :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste tipset er jo bare å prøve seg frem, for det varierer veldig fra person til person.

Men vil tro veldig nær kroppskontakt vil fungere glimrende ;)

Skrevet
Det beste tipset er jo bare å prøve seg frem, for det varierer veldig fra person til person.

Men vil tro veldig nær kroppskontakt vil fungere glimrende ;)

8141352[/snapback]

Ja, får håpe det funke, har hørt at det er veldig forskjellig fra person til person ...

Skrevet

De fleste jenter tenner nok på meg, egentlig.

Men man kan jo ikke alltid få det beste, så ellers får du nok bare prøve deg frem. Litt klåing og "erting" fungerer nok fint.

Skrevet
Stryk henne forsiktig på innsiden av låret.. Mange jenter liker det *purr* :p

8141515[/snapback]

Hu har sagt at hu ikke tenner på det...

Skrevet

Det kan funke med en lett finger eller to i nakken, på øret, nedover ryggen og armen, kanskje nedover halsen og på brystet om du tør også, bare pass på å ikke nærme deg pupp før du føler det er helt sikkert :p

Skrevet

Har lagt merke til at hver gang jeg finner noe nytt, så kan ikke du bruke den samme greie hele tiden. Og så må du prøve og finne ut nye ting.

Kvinnekroppen er ikke en knapp som man trykker på for å få henne tenkt. Ting er dessverre ikke så enkelt. Bare lek deg frem og jobb _sammen_ med henne, så skal det ordne seg.

Skrevet

Når de er litt i humør så pleier det å funke jævli godt og stryke de på låret RUNDT target zone.. Men hvis hun ikke liker det så er jo de tkanksje ikke så aktuelt.. :p

Beste tipset er å prøve seg frem og finne ut hva hun liker :)

Skrevet

Beste tipset er å prøve seg frem og finne ut hva hun liker  :)

8149080[/snapback]

Ja det er sant, jeg har spurt, men da sier hu bare, " det må du finne ut selv pus :-) "

Så jeg prøver nå da ;-)

Skrevet

Bare ikke vær egoistisk.... Jenter liker å føle seg satt pris på og at du kan holde på hele natten, for hennes skyld. Og at det viktigeste er at hun har det bra :innocent:

• Opprett ny...