Gå til innhold

PS3-sjef ut mot Xbox Live


Chaqwa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Stevevice: Ja både HOME og Xbox live er begrenset. Men xbox live er vel mer begrenset enn HOMe når det kommer til mingeling og møte nye mennesker etc etc.

8139541[/snapback]

Om du møter folk du ikke har møtt før gjennom et spill eller gjennom et chatterom er vel temmelig likestilt vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Å nei.. det er ikke likestilt, i home kan du nemmelig invitere dem hjem på rommet og la dem hilse på jonassen.

 

Du kan også stolt vise frem alle bildene du har av muttern på veggen.

 

Er ikke det next gen så vet ikke jeg

8139644[/snapback]

 

Next gen? Dette har da folk gjort siden tidenes morgen :p

Lenke til kommentar

Selvom jeg er veldig fornøyd med Xbox Live, så må jeg innrømme at jeg synes PS3's Home virker mye bedre! Skulle mer enn gjerne hatt noe liknende til Xbox 360, men det må jeg nok fiske lenge etter... Og jeg ikke så velge glad i å fiske... Og fisk smaker ikke godt.... Bare ørret... :dribble:

Lenke til kommentar
Er ikke det next gen så vet ikke jeg

8139644[/snapback]

 

Sorry, det kvalifiserer ikke. Det har for mange farger, for lite bloom og mangler onde grå monstre i en rasert verden. :tease:

8139681[/snapback]

and a giant enemy crab

8139710[/snapback]

DET ER NESTEN ET ÅR SIDEN!! GET OVER IT! :p

 

det er ikke mange som går rundt og sier "T-t-t-tog du an?" etter valen tv nå. Å de som gjør det er bare sære og rare. Så ting går ut på dato. Også vitser. Som stort sett er ferskvare ;)

 

So if you don't mind me. I'm going to play with my "Wii" :whistle:

Lenke til kommentar

Utrykket "å gå over bekken etter vann" faller vel godt inn på Home. Det fungerer megafint med 2D og tekst, men som vanlig skal Sony dunke på gorillabrystet sitt og lage det enda mer avansert enn det strengt tatt trenger å være.

 

Noen som ser trenden her? Hint: Blu-Ray...

Lenke til kommentar
Bare jeg som stusse på om hvor mange som får plass i Home eller er det EN stor verden med plass til millioner? Blir det delt inn i soner som xbl, flere servere eller hva?

8140480[/snapback]

 

Det kan vel i teorien være en million online samtidig, men du vil bare se omlag 50 om gangen.

 

Ellers hadde vi snakket om tidenes sammenbrudd. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...