Gå til innhold

PS3-sjef ut mot Xbox Live


Chaqwa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ugh, mere piss fra han soppen Harrison!

 

Nå skal vi heller ikke glemme at mange ikke ønsker å prate over mic, og mange vil heller ikke høre de som prater over mic.

8136859[/snapback]

 

Huff huff huff.... :oppgitt:

 

Ang LIVE vs HOME

Nå har ikke jeg satt meg så mye inn i det HOME greia, men at det er på samme nivå som LIVE er nok ikke noe annet enn Sony sitt PR maskineri som nok engang setter i gang med overdrivelser, BS & lies og når HOME endelig slippes public blir det ett ramaskrik verden over hvordan Sony lurte folk igjen!

 

Eller jeg kan ta helt feil noe jeg faktisk håper på, for det betyr at LIVE må bli enda bedre...

Men noen 3D verden vil jeg ikke ha...

 

"Gå over til en friends nye leilighet, mulig man må ta taxi også om det er langt... for å se på den nye HD-DVD filmen på en ny 52" HDTV noe som egentlig er 2" på min TV og sitte å spise fake popcorn alt betalt med MS-points... og jo, ifølge noen så er det ikke alle som vil ha eller vil høre noen som prater over mic.. så derfor skal man texte ord som "LOLZ, KUL FILM, TIHS ROXXORZ1! KJØP & MERE FAKE COLA"

Seriøst, ingen andre som syns hele den greia er utrolig teit?

8137598[/snapback]

 

Joda, det meste du skreiv var teit ja. Enig med deg der.

 

Ugh, mere piss fra han soppen Harrison!

 

Ugh, mere piss fra deg. Harrison er vel kanskje en av de mest fornuftige i hele Sony konsernet, så å kalle han sopp er vel ikke helt på sin plass.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Men kanskje vi skal vente med kranglingen om hva som er best til at HOME faktisk er ute og at vi får testet. Vi bør i værtfall vente til at vi får mer informasjon om hvordan ting fungerer. Men det som er sikkert er at HOME har fått kjempe mottagelse på forum rundt om i verden og hos utviklerene. Noe som betyr mye mer enn at 2 fjortisser ikke vil kjøre virtuell taxi og ikke vil drikke virtuell cola.

Lenke til kommentar
Men kanskje vi skal vente med kranglingen om hva som er best til at HOME faktisk er ute og at vi får testet. Vi bør i værtfall vente til at vi får mer informasjon om hvordan ting fungerer. Men det som er sikkert er at HOME har fått kjempe mottagelse på forum rundt om i verden og hos utviklerene. Noe som betyr mye mer enn at 2 fjortisser ikke vil kjøre virtuell taxi og ikke vil drikke virtuell cola.

8137649[/snapback]

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Men hvorfor skal Sony sette seg hele tiden ned og herme, ratte ned på andre konsollers utføring og deretter booste hvor mye bedre deres egen er. Kan de ikke for en gangs skyld oppføre seg som proffesionelle fremfor premenstruelle fjortisser.

 

Jeg for min del har mista totalt respekt for Sony denne generasjonen, mye grunnet deres oppførsel ovenfor de andre selskapene og deres arogante holdning pga PS2's suksess. Derfor tror jeg like mye på at Home blir bra som at Saddam var uskyldig og kun en snill bestefar. Jeg kan bli positivt overasket, men med tanke på den stortromma til Sony som har vokst og vokst i det siste, med et understell som ikke holder, har jeg ikke tro på det.

Lenke til kommentar
Men hvorfor skal Sony sette seg hele tiden ned og herme, ratte ned på andre konsollers utføring og deretter booste hvor mye bedre deres egen er. Kan de ikke for en gangs skyld oppføre seg som proffesionelle fremfor premenstruelle fjortisser.

8137924[/snapback]

Så enig, så enig. Og i mine øyne har de ikke bevist én eneste gang at de kan overgå en av konkurrentene.

 

0 troverdighet.

Lenke til kommentar
Men hvorfor skal Sony sette seg hele tiden ned og herme, ratte ned på andre konsollers utføring og deretter booste hvor mye bedre deres egen er. Kan de ikke for en gangs skyld oppføre seg som proffesionelle fremfor premenstruelle fjortisser.

8137924[/snapback]

Det har vel noe med spørsmålene de blir stilt. Etter en lang dag med å svare på hvordan Home er kontra live. Så kan man kanskje bli litt skarp i kantene. Og det er de intervjuene som postes online som "oh my, sony is so arrogant" crap.

 

Alle selskap er slik. MS er sånn, Nintendo er sånn. Ble nesten kvalm av han der lederen for nintendo US. Når han snakket på E305. Om hvordan Nintendo var best fordi de var størst på det håndholdte markede. (et marked de ca hadde hatt monopol på frem til ca 6 måneder før E3.) Å det er samme greiene sony driver med på pressekonferanser osv. Man spiller på de kortene man har. Viss man er størst. Minner man på hvorfor man er det. Er man liten. Vinkle konsollen som en underdog og underachiver med mange fynksjoner som alle trenger.

 

 

PS: han som skrev om virtuell cola kan ta den virtuelle colaen og skyve den opp i den virtuelle R***en hans. For mer usaklig trolling skal man lete lenge etter. (selv om man kanskje finner det på "A")

Lenke til kommentar

I hvertfall som jeg har fått det med seg var at mange ble positivt overaska over HOME i begynnelsen, men etterhvert så har mye av dette falt. Fordi folk har faktisk skjønt at det er bare helt enkelt ikke noe mer en Xbox Live utformet i 3D.

 

Jaja så de som ikke ser noe som helst positivt ved HOME eller har noen motsetninger er trolling ja. Fantastisk bra.

 

"Gå over til en friends nye leilighet, mulig man må ta taxi også om det er langt... for å se på den nye HD-DVD filmen på en ny 52" HDTV noe som egentlig er 2" på min TV og sitte å spise fake popcorn alt betalt med MS-points... og jo, ifølge noen så er det ikke alle som vil ha eller vil høre noen som prater over mic.. så derfor skal man texte ord som "LOLZ, KUL FILM, TIHS ROXXORZ1! KJØP & MERE FAKE COLA"

 

Noe av mer morsome jeg har lest om HOME da :p Tror nerdene må huske på at vi har noe som kalles IRL ;)

Endret av disabled
Lenke til kommentar
Men hvorfor skal Sony sette seg hele tiden ned og herme, ratte ned på andre konsollers utføring og deretter booste hvor mye bedre deres egen er. Kan de ikke for en gangs skyld oppføre seg som proffesionelle fremfor premenstruelle fjortisser.

 

Så home er herming nå? :roll:

 

At Sony "rakker ned på" Xbox Live og skryter av sin egen maskin er vel ganske logisk.

 

Mener å ha lest en del "Microsoft sjef langer ut mot PS3", "Nintendo-sjef langer ut mot Home", "Microsoft langer ut mot Nintendo" etc. etc. tråder på forumet her også. Det er vel en del av konkuransen? Alle selskaper vil at akuratt DU skal kjøpe DERES produkt, og derfor vil dem få det til å virke som at deres produkt er mye bedre enn de andres.

Lenke til kommentar
Så home er herming nå? :roll:

 

At Sony "rakker ned på" Xbox Live og skryter av sin egen maskin er vel ganske logisk.

 

Mener å ha lest en del "Microsoft sjef langer ut mot PS3", "Nintendo-sjef langer ut mot Home", "Microsoft langer ut mot Nintendo" etc. etc. tråder på forumet her også. Det er vel en del av konkuransen? Alle selskaper vil at akuratt DU skal kjøpe DERES produkt, og derfor vil dem få det til å virke som at deres produkt er mye bedre enn de andres.

8138119[/snapback]

 

Sier jeg det? Nope. Men Sony ratter på en måte ned på Xbox Live og glorifiserer sin egen løsning, en PR taktikk som Sony er blitt meget kjent for i det siste.

 

Joda, alle selskap driver med noen sleivspark i det siste, men jeg synes ikke jeg leser noe annet i det siste enn en eller annen Sony dude som skryter av PS3 og hva den kan gjøre eller hva den vil gjøre. At det har vært med andre konsoller, ja, men med Sony's PS3 synes jeg det har vært ekstremt mye "skitkasting" fra deres side.

Lenke til kommentar
:!: Xbox live er kanskje enkelt men det fungerer. Vet ikke hvordan Home vil se ut med unntak att det vill være en slags virtuell verden som du må lasete ned. Jaja. med Xbox så slipper du dette i og med att dette er innbakt i maskinen fra kjøp.

 

Spørsmål, hva med de som ikke har internett, vil Sony sende ut en CD til disse så de også kan nyte home.

8137118[/snapback]

 

Nå vet jeg ikke om offline muligheter å bygge trophy-room og lignende eksisterer, men regner med at det ikke ville være vanskelig å legge ved siste versjon av Home ilag med spillene, slik som er vanlig med firmwaren på PSP og PS3-spill.. :)

Men vil være bare noe for degselv iallefall dersom du ikke kommer på net.. :p

Lenke til kommentar

Her er svaret fra MS: I think they’ve definitely taken some concepts that we originated like achievements, but I think they’re pushing in a different direction and we’ve sort of fundamentally got two different approaches going on here. I think theres is very much a vision that people see it and it looks cool but it’s fundamentally separate from the games - or at least what they’ve shown so far. It’s a cool world but it’s like a little game by itself. Our approach is the other way around; it’s that games are the center and that’s the star of the show, that’s what people buy the console for.”

 

Kan si meg veldig enig i dette selv om jeg ikke er en direkte fanboy av noen konsoller.

 

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=159636

Lenke til kommentar
“Home is a first of its kind 3D community that allows for open interaction between consumers, SCE and third party partners. It is a truly interactive, global community of users,” the representative added. “Xbox Live is a static, 2D, text-heavy environment that can’t match the rich community features found in Home. Xbox Live community interaction is much more passive and limited to the members on that friend’s list.”

 

Hvor er det Sony lyver? ser ikke det noen av dere ser, er sikkert blindet av mine fanboy briller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...