Gå til innhold

Tips til CS n00b?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- lær deg mapsa.

- spill litt mot bots

- se demoer av gode folk og se hva de gjør, hvor de sikter osv.

 

og latterlige folk som sier at awp er feigt or whatever. enkelt å drepe en med awp. rush personen så han blir litt stressa, så er det np.

 

spiller du 1.6 eller source?

Lenke til kommentar
- lær deg mapsa.

- spill litt mot bots

- se demoer av gode folk og se hva de gjør, hvor de sikter osv.

 

og latterlige folk som sier at awp er feigt or whatever. enkelt å drepe en med awp. rush personen så han blir litt stressa, så er det np.

 

spiller du 1.6 eller source?

8848244[/snapback]

Bots? Det vil vel ikke hjelpe så veldig mye. De jhar jo IQ på 1 da.

Han burde spille mot andre online folk, da blir han bedre.

 

Spill mye, men ikke ødelegg livet ditt. ;)

Lenke til kommentar
- spill litt mot bots

8848244[/snapback]

 

For all del, NEI.

 

Å spille mot Boter er som destruktiv nedbryting av den ingame IQen han har fått. Skal du bli god, så må du få inn ingameIQen, og da må du spille mot -ekte- personer.

 

Du blir 5 ganger betre av en time Public, enn en time mot bots.

Lenke til kommentar

Ser det er en stund siden du startet tråden, men svarer uansett, siden du skriver at du setter pris på alt av tips =o)

 

Cs er lett å bli hekta på, så anbefaler at du ikke blir sittende for lenge i strekk iaff =) Mye annet man kan bruke tiden på som er mer fornuftig =P =)

 

Men for å svare på spørsmålet ditt, noen tips:

 

Følg alltid med på radaren hvor teammates er, om noen av dem dør, så vet du fiendens possisjon.

 

Følg med på hvor mange fiender og teammates som er i livet, slik at du lettere har orden på hvor mange du kan forvente deg å møte.

 

Et lite tips som kan funke i noen tilfeller hvor du er terrorist og vokter bomba etter den er planta. Ikke skyt på den første som kommer, om han ikke ser deg, skyt på han som desarmerer bomben. Da kjøper du deg kanskje nok tid til at bomba går av.

 

Bli kjent med våpnene. Skyt på en vegg og se hvordan kulemønsteret utvikler seg, og venn deg til rekylen. Om du er i "kamp" med noen og fienden har sett deg, skift possisjon, dvs beveg deg bakover eller til en annen bra strategisk possisjon. Om fienden vet hvor du er, så er du et lett bytte for både wallshots, he granades, stormangrep osv.

 

Lær deg banene, slik at du kan bevege deg fort. Tenk posisjon.

 

Om du klarer å bruke disse punktene, slik at du til enhver tid vet ca hvor fienden er, så blir det på en måte til at du "jakter" på dem, istedet for at dem "jakter" på deg. Slik liker jeg iaff å tenke når jeg spiller. Lykke til =)

 

Ps, har desverre ikke lest igjennom tråden, bare den første posten, så om jeg gjentar noen nå, så beklager jeg.

Endret av blizz
Lenke til kommentar

Bots? Det vil vel ikke hjelpe så veldig mye. De jhar jo IQ på 1 da.

Han burde spille mot andre online folk, da blir han bedre.

 

Spill mye, men ikke ødelegg livet ditt.  ;)

8857737[/snapback]

Det må det 30 i IQ for å åpne en dør. Bottene greier det fint så de har en IQ på over 30 hvert fall.

Lenke til kommentar
Men det er jo for å øve aimen man spiller mot boter, ikke vel?

 

Og man trenger aim for å vinne online også.

8891636[/snapback]

 

Sant det, selv så spiller jeg mye mot boter :)

8891651[/snapback]

 

Ehh. Så du velger å først trene opp aim, så IQ. Men ikke aim og IQ samtidig?

Du tener jo dobbelt ved å spille på nettet.

Lenke til kommentar

^Denne karen har rett.

Det er dessuten bedre å spille på aim_ maps online enn å spille mot botter hvis du absolutt må trene på aimen din. MYE bedre. Ikke bare blir aimen bedre, men du får høyere ingame IQ og vet hvordan online spillere beveger seg. Jepp, til og med på aim maps.

Lenke til kommentar
Men det er jo for å øve aimen man spiller mot boter, ikke vel?

 

Og man trenger aim for å vinne online også.

8891636[/snapback]

 

Sant det, selv så spiller jeg mye mot boter :)

8891651[/snapback]

 

Ehh. Så du velger å først trene opp aim, så IQ. Men ikke aim og IQ samtidig?

Du tener jo dobbelt ved å spille på nettet.

8897131[/snapback]

 

Men han her er noob, så om han spiller online vil han dø med en gang!

 

Det er akkurat som å spille fotball, men du blir skada hele tiden, og du må bli sittende på benken det du sier her.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei :) Jeg har aldrig spillt CS, men jeg får det i posten til onsdag 14.03.07.

Da lurer jeg på: har DU noen gode råd til en rookie som meg (alt er velkommen) :D

8136419[/snapback]

 

Ikke bli en AWP hore! For all del, er det noe jeg og de fleste andre ikke liker så er det n00bs som springer rundt med AWP og tror de er elite. Lær deg å bruke ak47 og lignende våpen, stå frem som et godt eksempel og ikke whine. :)

8136837[/snapback]

 

Du er strengt tatt ikke noob hvis du bruker awp. Noobs har ikke sjans til å mestre awpens kunst.:p Men det er nok litt gøyere å bruke m4 og Ak..... Og dgl.

Og til nooben: Sikt mot hodet. Se høyere opp ikke se ned i bakken! Det kommer til å bli vanskelig i starten, men tro meg når du blir god er det sykt gøy!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Botter har ikke IQ, det er har waypoints på hvor de kan gå, hvor de skal campe, hvilke dører de kan åpne osv..

 

Gjør som du vil når du spiller, bare ikke camp mye, da blir alle sinte på deg :p Bare ha det gøy, alle begynner jo på "noob" stadiet...

9074677[/snapback]

Er jo bare å campe på de riktige tidene, så er det ingen som reagerer. Men camping før bomba er planta om du er T og etter den er planta som CT er ikke så veldig popluært om du spiller public :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...