Gå til innhold

Tips til CS n00b?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg i å gjøre noe annet enn å spille cs. jeg spillte cs i 3år... "aktivt".. i forskjellige claner.. nå etter 3 år lurer jeg mer av på hvor tiden er blitt av... uff... mye tapt tid.. visst du vil spille, iallefall lavære å spille "aktivt" ikke prøv å bli "pro".

Lenke til kommentar
Vil anbefale deg i å gjøre noe annet enn å spille cs. jeg spillte cs i 3år... "aktivt".. i forskjellige claner.. nå etter 3 år lurer jeg mer av på hvor tiden er blitt av... uff... mye tapt tid.. visst du vil spille, iallefall lavære å spille "aktivt" ikke prøv å bli "pro".

8136442[/snapback]

 

Spiller i BF2 klan, så det blir ikke mye "über-seriøs-gaming", men siden jeg HATER å tape så blir det vel noen 7-8 timer i uke.

Lenke til kommentar
Hei :) Jeg har aldrig spillt CS, men jeg får det i posten til onsdag 14.03.07.

Da lurer jeg på: har DU noen gode råd til en rookie som meg (alt er velkommen) :D

8136419[/snapback]

 

Ikke bli en AWP hore! For all del, er det noe jeg og de fleste andre ikke liker så er det n00bs som springer rundt med AWP og tror de er elite. Lær deg å bruke ak47 og lignende våpen, stå frem som et godt eksempel og ikke whine. :)

Lenke til kommentar
Hei :) Jeg har aldrig spillt CS, men jeg får det i posten til onsdag 14.03.07.

Da lurer jeg på: har DU noen gode råd til en rookie som meg (alt er velkommen) :D

8136419[/snapback]

 

Ikke bli en AWP hore! For all del, er det noe jeg og de fleste andre ikke liker så er det n00bs som springer rundt med AWP og tror de er elite. Lær deg å bruke ak47 og lignende våpen, stå frem som et godt eksempel og ikke whine. :)

8136837[/snapback]

Generelt sett er det ikke lurt å campe. :)

Lenke til kommentar
Hei :) Jeg har aldrig spillt CS, men jeg får det i posten til onsdag 14.03.07.

Da lurer jeg på: har DU noen gode råd til en rookie som meg (alt er velkommen) :D

8136419[/snapback]

 

Ikke bli en AWP hore! For all del, er det noe jeg og de fleste andre ikke liker så er det n00bs som springer rundt med AWP og tror de er elite. Lær deg å bruke ak47 og lignende våpen, stå frem som et godt eksempel og ikke whine. :)

8136837[/snapback]

 

Selvmotsigende? Nææh.

Lenke til kommentar
Hei :) Jeg har aldrig spillt CS, men jeg får det i posten til onsdag 14.03.07.

Da lurer jeg på: har DU noen gode råd til en rookie som meg (alt er velkommen) :D

8136419[/snapback]

 

Ikke bli en AWP hore! For all del, er det noe jeg og de fleste andre ikke liker så er det n00bs som springer rundt med AWP og tror de er elite. Lær deg å bruke ak47 og lignende våpen, stå frem som et godt eksempel og ikke whine. :)

8136837[/snapback]

 

Selvmotsigende? Nææh.

8137349[/snapback]

 

Hehe, jaja. Nesten ikke mulig å ikke whine når en snakker om CS :p

Lenke til kommentar

Når det kommer til sikting så kan det være lurt å dra musen/siktet nedover mens du skyter burst eller fullauto pga. våpenet blir dratt litt oppover av rekylen,dette krever trening men er svært effektivt når man mestrer det.

Å skyte presise raske enkelt skudd eller burst på 2-3 skudd er det mest treffsikre på lengre hold.

 

Sensitiviteten på musen/siktet:

800DPi på musen og minimum på settingsene på musen i spillet er best synes jeg,du finner det som passer din spillestil best.

 

Lær deg å bruke AK 47 og M4 Maverick først,fordi da mestrer du ``hovedvåpnene`` til counter-terror og terror.

Hvis du bruker Glock som pistol er en god ting å bruke burst funksjonen,da skyter du 3 skudd på en gang og gir veldig mye skade,ofte mere effektivt enn å prøve å skyte så fort man klarer.

Desert Eagle .50 (nighthawk) er en meget effektiv og kraftig pistol!

 

Hodeskudd er det beste men er etter min erfaring ikke alltid så enkelt,spesielt i pressede situasjoner,så jeg anbefaler deg til å starte med å lære deg å treffe i brystet.

 

Jeg bruker bestandig lyddemperen på M4 Maverick`en,det gjør at man kan ta ut fiender uten å avsløre hvor man er/at man skyter.

 

 

Kom og besøk serveren vår som er tysk og er utelukkende for nybegynnere/noobies. :)

Spillere som er for gode der blir kicked eller banned. ;)

IP adressen er: 88.84.143.125:27015 og hjemmesiden vår står i signaturen min.

Endret av naits81
Lenke til kommentar
Når det kommer til sikting så kan det være lurt å dra musen/siktet nedover mens du skyter burst eller fullauto pga. våpenet blir dratt litt oppover av rekylen,dette krever trening men er svært effektivt når man mestrer det.

Å skyte presise raske enkelt skudd eller burst på 2-3 skudd er det mest treffsikre på lengre hold.

 

Sensitiviteten på musen/siktet:

800DPi på musen og minimum på settingsene på musen i spillet er best synes jeg,du finner det som passer din spillestil best.

 

Lær deg å bruke AK 47 og M4 Maverick først,fordi da mestrer du ``hovedvåpnene`` til counter-terror og terror.

Hvis du bruker Glock som pistol er en god ting å bruke burst funksjonen,da skyter du 3 skudd på en gang og gir veldig mye skade,ofte mere effektivt enn å prøve å skyte så fort man klarer.

Desert Eagle .50 (nighthawk) er en meget effektiv og kraftig pistol!

 

Hodeskudd er det beste men er etter min erfaring ikke alltid så enkelt,spesielt i pressede situasjoner,så jeg anbefaler deg til å starte med å lære deg å treffe i brystet.

 

Jeg bruker bestandig lyddemperen på M4 Maverick`en,det gjør at man kan ta ut fiender uten å avsløre hvor man er/at man skyter.

 

 

Kom og besøk serveren vår som er tysk og er utelukkende for nybegynnere/noobies. :)

Spillere som er for gode der blir kicked eller banned. ;)

IP adressen er:  88.84.143.125:27015 og hjemmesiden vår står i signaturen min.

8139381[/snapback]

Takk for tipset :thumbup: kommer til å kalle meg gl1n eller -gl1n-, ses på serveren :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...