Gå til innhold

Tips til CS n00b?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei :) Jeg har aldrig spillt CS, men jeg får det i posten til onsdag 14.03.07.

Da lurer jeg på: har DU noen gode råd til en rookie som meg (alt er velkommen) :D

8136419[/snapback]

 

Ikke bli en AWP hore! For all del, er det noe jeg og de fleste andre ikke liker så er det n00bs som springer rundt med AWP og tror de er elite. Lær deg å bruke ak47 og lignende våpen, stå frem som et godt eksempel og ikke whine. :)

8136837[/snapback]

 

vedder på at du ikke kan bruke awp :whistle:

-lær deg og bruke mawerick

-lær deg og bruke ak47

-lær deg og bruke desert eagle

-lær deg og bruke awp!

-kan være at du liker noen våpen utenom disse, men er disse våpene som er best pris/ ytelse.. :) , men man må kunne og bruke de.

-bare overse folk som klager på våpenet du bruker... :thumbup:

-ettervært er det lurt og lære seg litt taktikker, og begynne og spille pcw/mix, det er det du blir god av :thumbup:

en ting til!: ikke komm med unnskyldninger hver gang du dør..... :roll:

og sist, men ikke minst :roll: have fun!

 

og husk: du blir ikke bedre av og spille mot pesoner som er halvparten så god som du, spill mot folk som er bedre..., regner ikke med at dette blir noe problem de første ukene :)

Endret av hiper
Lenke til kommentar

Guide til å komme ut fra noob-stadiet:

 

1. Spill et år public, da lærer du deg sikkert brettene som er viktig nuke, dd2, inferno osv, og du lærer deg kanskje å sikte! Add på 2-3 år hvis du er usikker ;)

 

2. Skaffe deg mIRC, dra på #clanmatch @ quakenet. Skriv inn: "Søker mix, msg meg" Skaff deg mic og vt før du søker etter mix, ingen liker en fyr uten mic når det er mix(randoms som spiller sammen med taccs). Join serveren og følg taccs, du lærer deg hva som er hva etter ei stund: lang, mørk, lillemørk, b1, b2, banan osv.

 

3. Gjenta steg 2 til du kan plassene på de forskjellige brettene, og forskjellen på b2 splitt, storm lang, ut midt osv.

 

4. Dra på #needclan.no og skriv inn: "[Alder] år gammel gutt søker clan, har spilt i [antall] år. Er en god taccfølger, BLA BLA BLA BLA"

 

5. Gjenta steg 4 i et par uker.

 

6. Du har en clan! Som egentlig ikke trenger å bety at du ikke er en noob, men du er på vei til å komme ut av noob-stadiet!

 

<3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl
Bare ikke gå inn på Word o.l, hent spesialtegn og lag et navn av det. Vær så snill.

8146225[/snapback]

 

Hvorfor ikke?

Det er jo k3wlt..

:!:

Lenke til kommentar
Guide til å komme ut fra noob-stadiet:

 

1. Spill et år public, da lærer du deg sikkert brettene som er viktig nuke, dd2, inferno osv, og du lærer deg kanskje å sikte! Add på 2-3 år hvis du er usikker ;)

 

2. Skaffe deg mIRC, dra på #clanmatch @ quakenet. Skriv inn: "Søker mix, msg meg" Skaff deg mic og vt før du søker etter mix, ingen liker en fyr uten mic når det er mix(randoms som spiller sammen med taccs). Join serveren og følg taccs, du lærer deg hva som er hva etter ei stund: lang, mørk, lillemørk, b1, b2, banan osv.

 

3. Gjenta steg 2 til du kan plassene på de forskjellige brettene, og forskjellen på b2 splitt, storm lang, ut midt osv.

 

4. Dra på #needclan.no og skriv inn: "[Alder] år gammel gutt søker clan, har spilt i [antall] år. Er en god taccfølger, BLA BLA BLA BLA"

 

5. Gjenta steg 4 i et par uker.

 

6. Du har en clan! Som egentlig ikke trenger å bety at du ikke er en noob, men du er på vei til å komme ut av noob-stadiet!

 

<3

8145090[/snapback]

:ohmy: Takk for tipsene :!:

Lenke til kommentar
hiper, legg til at han må lære seg/bli god med glock og usp. :) ettersom de våpna brukes til vanlig hvis personen ikke kjøper bedre pistol og i eco osv. :)

8145009[/snapback]

 

de våpenene er også viktige i forbindelse med eco ja, kan også være lurt og lære seg mp5, heftig hvis du har råd til mp5 og det andre teamet går eco med pistol :dribble:

Lenke til kommentar
Ikke bli en AWP hore! For all del, er det noe jeg og de fleste andre ikke liker så er det n00bs som springer rundt med AWP og tror de er elite. Lær deg å bruke ak47 og lignende våpen, stå frem som et godt eksempel og ikke whine. :)

8136837[/snapback]

Skjønner ikke hva alle har imot awp. Må jo bli god med alle våpen . . .

Lenke til kommentar
1. Vær terrorist.

2. Skaff deg AWP(sniper som dreper med 1 skudd), Deagle og kevlar+helmet

3. Finn deg et stygt hjørne hvor ingen kan komme bakfra og camp der med bomben.

8141155[/snapback]

det må være det du gjør :mad:

 

CAMPER.

 

var en dårlig ide :hrm:

8149101[/snapback]

Ser du ikke ironien i den posten? :ohmy:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:no:

Lenke til kommentar

Fikk CS:Source i går :) Etter å ha fomlet meg i gjennom keyboard oppsettet og instillinger fikk jeg endelig prøvd CS. Som BF2 spiller trodde jeg at alt bare skulle være tilvenning, men jeg tok kanskje litt feil. CS er rimelig vanskelig for en fersking :no: "ALLE" killa meg :dontgetit: Jeg forbannet spillet, Gud, Buddha, Allah og steam, men etter min første kill (headshot med standard pistolen) så innså jeg at det kanskje var lys i enden av tunnell. Men den gang ei :!:

Jeg la også fort merke til at mange av publicserverne er fylt til randen med shitkids, bråkete-TKende-radio misbrukende-shitkids :nei:

Jeg begynte å spille litt BF2 (strike at karkand på TV2) og fikk noen gullmedaljer og var rimelig selvtilfreds. Men tanken på å suge i noe pirret meg, og jeg satte meg ned med CS igjen. Så i dag skal jeg sitte hele kvelden å spille mot bots, litt fair competition :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...