Gå til innhold

Sportskafeen - Generell sportsdiskusjon


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Jeg kjøpte de nye fra XXL. Påskesalg er alltid moro.

 

Jeg tviler sterkt på at Kjerringåsen eller Middagsåsen har åpent, så Østfold er nok rimelig uaktuelt. Grunnen til at jeg kjøpte de nå, er at jeg skal til St. Anton neste vinterferie, og da er det (nesten) alltid fullpris på ski. Skal opp til Gol i påskeferien, så får vi se da om de duger. ;)

8250958[/snapback]

 

Eller St.Hansfjellet. :p

St.Anton derimot høres helt sjef ut. Skulle ønske jeg kunne dra dit med akebrettet mitt. :(

Tror faktisk jeg gjør meg best ved "after ski" jeg ... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Da har Inge Bråtren trukket seg som landslagssjef for Sverige. Kanskje ikke så veldig overraskende etter all kritikken.

8251006[/snapback]

 

Lurer på hva som skjedde? Fra oppturen i Torino, til Thomas sin avskjed, og svenske langrennsløperes "opprør". Lukter forunderlig av hele greia, spør du meg ... :hmm:

Resultatet ble en fiasko i VM. Hvem har lurt hvem her?

Lenke til kommentar
Da har Inge Bråtren trukket seg som landslagssjef for Sverige. Kanskje ikke så veldig overraskende etter all kritikken.

8251006[/snapback]

 

Lurer på hva som skjedde? Fra oppturen i Torino, til Thomas sin avskjed, og svenske langrennsløperes "opprør". Lukter forunderlig av hele greia, spør du meg ... :hmm:

Resultatet ble en fiasko i VM. Hvem har lurt hvem her?

8251175[/snapback]

 

Stiller meg mange av de samme spørsmålene selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kom over denne artikkelen på VG-nett. Lars Bystøl skal vist ha vært innblandet i fyllebråk i påsken og måtte tilbringe en natt i arresten.

 

Synes dette var trist å høre, når vi vet noe liknende har skjedd før og vi vet hva konsekvensen da ble. Håper Lars klarer å gjenreise seg etter denne hendelsen og er tilbake i toppform til vinteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...