Gå til innhold

Sportskafeen - Generell sportsdiskusjon


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Stemmer, "Nordic Challenge". Anders har bare 63 poeng ledelse til Adam, håper han finner tilbake til flyten fra før VM. Takk til Aalton :w00t:

 

Rennet idag var jo delvis en lidelse, men så har vi jo nesten aldri klaff i den møkkabakken. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det hopprenn i dag? :dontgetit: Bah, jeg får aldri fulgt med på hverdagene. :hm:

 

Ellers kunne jeg tenke meg å trekke frem Petter her, det kan virke som om han er litt selvgod og at mange irriterer seg over det. Selv syns jeg det er helt greit og at det på en måte viser oss en ny fin(!) side av langrennssporten.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Han er akkurat det som sporten trenger :w00t: Breial så det holder, bidrar med "Zlatan"-utsagn uten og være like ufordragelig som han, herlig ståpå-humør. Han gråter like åpenlyst for sine nederlag som han jubler hemningsløst over sine seire. Det eneste som trekker ned er at han kanskje kommer til å ta livet av Jon Herwig Carlsen. :wow:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg fikk med meg "ups and downs" under VM, og Jon er mye mere utsatt enn Rikegutten, som bare helt kjølig observerer: Kant til høyre, midt i, midt i, kant inn, bom til høyre(dårlig avtrekk), dæven en til ... Jon han ser jeg for meg henge ut av "bua", sånn passelig tyggende på både nasjonalsymboler som flagg, og mikrofoner. :)

Lenke til kommentar

Jeg er mer interessert i å vite hvor DJ_Dark bor :p

 

Joda, er veldig artig å se dem i boksen. Var vel OL i Salt Lake hvor det var under stafetten på skiskyting at de filmet mens Carlsen og Rike kommenterte, de viste det og. Skulle gjerne sett mer slikt.

 

Jeg husker jeg ble geleidet rundt i sportsdelen av NRK av han, hmm, han som sitter i studio og sier hvilke øvelser som skal komme etc. mens vi lette etter Jon og Arne.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
En hjelperytter som bremset Thor Hushovd og spurtrivalene sørget for at australske Robbie McEwen vant første etappe i Tirreno - Adriatico onsdag.

 

Hushovd endte på tredjeplass i sin europeiske sesongdebut.

 

- Han tok «en spansk en» og vant lett, men det var ikke ufint. Bare taktisk av laget hans, sa Thor Hushovd til NTB om den omdiskuterte manøveren.

 

For i en sjikane 300 meter før mål brukte McEwen all sin list for å sette konkurrentene sjakk matt. En hjelperytter førte 34-åringen til front av feltet, og i sjikanen satte McEwen inn støtet.

 

Samtidig satte hjelperytteren seg mellom sin lagkaptein og hovedfeltet for å bremse dem som jaktet bak.

 

Australieren vant overlegent med 10 meter.

 

 

Gleder meg til årets TDF :w00t:

Lenke til kommentar

Uff, fælt at det ikke ble birkebeiner i dag, ser jo på programmet "Birkerbeinerne" på TVNorge og hadde vært artig å se dem gå Birkebeinern. :hm:

 

Felles eller intervall? Sitter i Akersgata 28 på et møte om XTV så får ikke sett mye sport.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Noen som så hopprennet igår? En stor vits etter min mening. Hører på radioen at byggeledelsen for "nye" Holmenkollen avviser kritikken fra trenere og utøvere, når det angår hvilke tilpasninger som burde taes for å sikre den nye bakken. :thumbdown:

 

- Den venstre skien fikk plutselig en dupp, så jeg prøvde å utligne med den høyre før jeg falt ned. Jeg tenke egentlig bare å prøve å redde meg selv fra å falle, sier Adam Malysz til VG Nett.

 

Han forteller at flere utøvere reagerte på at konkurransen i det hele tatt ble avholdt.

 

- Men rennet ble gjennomført, og ferdig med det, sukker han.

 

Mika Kojonkosi mener nå at den nye Holmenkoll-bakken må bli bygd på en måte som gjør det mulig å hoppe uansett forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...