Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Litt i overkant heftige felger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke tørt å kjørt en bil med felger til 9.5 mill på annet enn ny asfalt som det ikke ligger et eneste rusk på.

hva skjer hvis du kjører i 200+km/t på en motorvei feks. herregud, hadde fått psykiske problemer.

Skrevet
hadde ikke tørt å kjørt en bil med felger til 9.5 mill på annet enn ny asfalt som det ikke ligger et eneste rusk på.

hva skjer hvis du kjører i 200+km/t på en motorvei feks. herregud, hadde fått psykiske problemer.

8124536[/snapback]

Neida, 323 kilometer i timen med motorsykkel er bedre.

Gjest member-101642
Skrevet

De der var faktisk stygge. Hadde ikke tatt sjansen på å kjøre rundt med noe så dyrt og stygt.

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Jeg tror heller jeg hadde tatt rusen jeg hadde fått av å røyke pengene enn å bruke de på noe så perverst stygt :D

Skrevet

Jeg vet hvertfall at dama ikke skulle fått kjøre min bil med sånne felger.

- "Ooooi, en butikk. Jeg stopper inntil fortauskanten her." Skraaaaaaap. Oisann. Der røyk jeg visst på én million.

Skrevet
Felger

Tenkte jeg skulle spare og kjøpe et par av disse jeg, selv om det virker litt tvilsomt. :hmm:

8124230[/snapback]

Når jeg bestilte 3 sett forige uke, så var det ikke noen som hadde før meg i Norge :) hehe

Skrevet

Jeg vet at dekkportalen har levert et sett av disse til en Rolls Royce phantom, den går selvfølgelig i Russland... Tror det er det eneste stedet sammen med Los Angeles man kan ha omgangskretser hvor dette er sosialt akseptert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...