Gå til innhold

er komplett en drittbutikk??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss dette er eit spørsmål er det _meget_ rart stillt... kva har gitt deg det inntrykket??

viss det er ein påstand får du komme med ein begrunnelse...

skjerpings!!!!

Skrevet

Legg merke til at det var brukeren "Torsteinen" som startet denne tråden og at f.eks. ScadamiCa ikke bør bli flamet.

"Torsteinen" har slettet sin post, men det gjør jo ikke saken bedre....

Skrevet

Har aldri hatt noen problemer med nettbutikken. Kjøpte varer som hadde mangler nede i Møllergata en gang. Trolig noe snusk der siden boksen ikke var forseglet. Fikk byttet lett dog (etter å ha stått LENGE i kø igjen!)

Dersom noe er dritt så må det vel være nettopp køen. Derfor har jeg nå begynt å unngå Komplett og heller handle på IQdata litt lengre opp i samme gata.

Men nei, jeg har ikke opplevd ting som skulle tilsi at Komplett er en "drittbutikk"

Skrevet

Komplett består av to ulike firmadeler, nettbutikk og vanlig butikk. Den eneste tilknytningen er at de har telefonnummer til verandre og begge er med i norek gruppen. Tror jeg da...

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-10 21:23, skrev Admin'c:

Komplett består av to ulike firmadeler, nettbutikk og vanlig butikk. Den eneste tilknytningen er at de har telefonnummer til verandre og begge er med i norek gruppen. Tror jeg da...

Komplett-butikkene, Komplett.no , Norek og de utelandske butikkene av Komplett (de har en engelsk en ihvertfall) er alle deler av NORKOM ASA. De vanlige Komplett-butikkene er egeneide men selger under Komplett-navnet som et slags franchaise(eller hvordan man staver det...) og kjøper varer fra Norkom. Dette er grunnen til at Komplett.no og Komplett-butikkene ikke samarbeider med service/retur/angrefrist etc.

Mer lesestoff:

"Om Komplett.no"

"Om Norek.no"

"Om Norkom"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...