TiduZ Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Tipper jeg gleder meg som en UNGE! Synes og det er litt dumt at de ikke gjør noen spesifike forrandringer i Cyrodiil.. Kunne godt ha trengt nye NPC'er, våpen osv.. Fikk intrykk av at man bare fant nytt gear inne i selve portalen.
Lakus Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Er bare nye ting i selve stedet Shiverin Isles tror jeg, men det er snakk om en enorm menge nye ting! Og du kan jo alltids ta dem med tilbake til Cyrodiil igjen.
Vrengtpolvott Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Håper de kommer med en update som gir flere NPCer og iallefall stemmer til NPCene i spillet, blir lei av å høre de samme stemmene hele tiden
Lakus Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Håper de kommer med en update som gir flere NPCer og iallefall stemmer til NPCene i spillet, blir lei av å høre de samme stemmene hele tiden 89% certain that its not gonna happen!
Gavekort Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 du kan jo skifte til tysk, fransk ect. Så får du andre stemmer!
DP Rusher Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Håper de kommer med en update som gir flere NPCer og iallefall stemmer til NPCene i spillet, blir lei av å høre de samme stemmene hele tiden 8212204[/snapback] Bekreftet av Todd Howard: 21. In regards to music in TES, how much is being added by Shivering Isles? Are you planning on sticking with Jeremy Soule, or will it be a new composer? Can we have a sample? Any new voice actors? No new music in the expansion, but it does have a few new voice actors. Jeff Baker is great as Haskill
Vrengtpolvott Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Oi, kult! Får håpe at de har stemme til folk på Cyrodiil også, og ikke bare på Shivering Isles.
MiSP Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jeg regner egentlig med at det bare er Shivering Isles de endrer på. Tenk om faktisk folk hadde blitt knyttet til noen i Cyrodiil, og så plutselig får de andre stemmer. Men ja, det er utrolig irriterende at det kun er ca. syv stemmegivere til 1000+ folk i spillet.
DP Rusher Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jeg regner egentlig med at det bare er Shivering Isles de endrer på. Tenk om faktisk folk hadde blitt knyttet til noen i Cyrodiil, og så plutselig får de andre stemmer. 8213554[/snapback] Ja tenk om Mankar Camoran plutselig fikk stemmen til Dave Chappelle :!:
AnBa Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Håper det blir flere stemmer, om så Dave Chapele er med ^^
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Det er mange flere voice actors i forhold til NPC's enn i original Oblivion sa de... håper jeg for dems egen skyld!
TiduZ Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Om denne pakken bringer deg til en øy inne i selve Oblivion, tro om man kan kjøpe seg et hus eller en hest her inne? Og kan man ta med seg en hest inn porten?
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Ja, det skal gå ann, det med hest er jeg ikke helt sikker på.. Men Bethesda lager ting som passer sammen med hverandre så hadde ikke blitt forundra om det gikk.
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Wtf? Nei? Det kommer en øy ute i Nibenay Bay som har en stor fin blå portal som går inn til the Shivering Isles!
TiduZ Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Jeg håper virkelig du kan ta med deg hesten din inn i portalen.. er du først vant til hest, blir du veldig fort avhengig av den!
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Ja, nå kommer pakken i mårra, da blir det øyhopping i Niben! Men først må jeg kjøpe litt Microsoft Points! Forresten; her er valutakursen for ms points (MSP): NOK 0,082 = MSP 1 Endret 25. mars 2007 av Slettet-xZFMnIz6
ohlala Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Gleder meg som en unge på Julaften til SI Oblivion er det beste spillet jeg har spilt. Når jeg fikk spillet i hus så likte jeg ikke hvordan det var. Nå klarer jeg ikke å legge spillet fra meg Endret 25. mars 2007 av ohlala
TiduZ Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 litt off topic, men får man kjøpt Knights of the nine i butikken her i norge, eller må man kjøpe den over nett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå