Gå til innhold

TES: TES: Shivering Isles


Anbefalte innlegg

Fant ingen andre tråder om Shivering Isles, så jeg lager en. Hvis det er en, gi meg gjerne en link!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oppdateringer

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

07.03.2007

Utgivelsesdato og pris offentliggjort.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

The Elder Scrolls IV: Shivering Isles

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

For de av dere som ikke vet det, er Shivering Isles den eneste ekte expansion packen til TES IV: Oblivion. Vi har Knights of the Nine, som er en quest line, men ikke en ekte expansion.

 

Shivering Isles kan regnes til å være omtrent en fjerdedel av Oblivion sin verden, og er derfor en ganske stor add-on. Shivering Isles legger altså til mye land til det som er fra før av i Oblivion. Der vil det være byer, NPC's og quests som følger med expansion pakken, og en helt ny Main Quest line.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tørr Fakta

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Spillnavn: The Elder Scrolls IV: Shivering Isles

Spillformat: PC & Xbox 360

Utvikler: Bethesda Softworks

Forlegger: Bethesda Softworks

Utgivelsesdato: 26. Mars, 2007

ESRB Rating: M - Mature

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Filer, filmer, screenshots etc.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Screenshots og bilder

 

Filmer:

Trailers

Interviews

Brukerfilmer (gameplay, mods, bugs etc.)

 

Filer:

Ingen Enda

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

EDIT:

Fant nettopp en tråd som hadde med SI å gjøre T_T

Endret av KristofferAG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The expansion pack will be released onto the Marketplace on the 27th March, for the rather high price of 2400 MS Points, bringing it in line with the PC retail pack that also retails for the equivalent of 2400 Points, $30. It might seem quite high to the casual reader, but this expansion is meant to add around twenty hours to the already very long game.

 

http://www.xboxic.com/news/2551

 

Og da er spørmålet: er det verdt 2400 ms points?

 

For meg er det ihvertfall det, syns oblivion er et konge spill :w00t:

Lenke til kommentar
Når kommer denne til 360en? Må man kjøpe det i butikken, eller laster man det ned. Blir det flere achievements? Pris?

8113526[/snapback]

Les posten til mX. Den koster 2400 MS poeng på Xbox Live, ca 30$(gang med seks).

Mer er det vel uvisst så langt.

Lenke til kommentar
Mener du at man kanskje MÅ laste det ned fra Live, og ikke kjøpe det i butikken?

8125214[/snapback]

Det er ikke sagt noe om det enda, me jeg tror da absolutt at det skal være mulig å kjøpe også. Det er jo tross alt TES IV: Shivering Isles. Kommer garantert til å selge en del.

Lenke til kommentar
Mener du at man kanskje MÅ laste det ned fra Live, og ikke kjøpe det i butikken?

8125214[/snapback]

Det er ikke sagt noe om det enda, me jeg tror da absolutt at det skal være mulig å kjøpe også. Det er jo tross alt TES IV: Shivering Isles. Kommer garantert til å selge en del.

8126565[/snapback]

 

Jo, jeg mener å ha lest det en eller annen sted at Xbox 360 versjonen er kun nedlastbar. Har ikke noe ref. men er temmelig sikker om det.

Lenke til kommentar
The PC edition of The Shivering Isles will only be available at retail outlets (copublished by Bethesda and Take-Two Interactive), while Xbox 360 owners will only be able to download it directly from Xbox Live Marketplace. Bethesda has yet to announce in which form the expansion would be made available to PlayStation 3 owners, if at all.

 

Bare på Xbox Live MS.

Lenke til kommentar
Jeg tror det vil komme en ny øy ute i Niben Bay, og der er The Gates of Madness, altså portalen.

Jepp ;)

 

Visste det måtte ha vært med hensikt de lot såpass my av denne delen av kartet være bare vann :dontgetit:

 

Shivering Isles blir konge!

*kjappe seg og lage ny char, runne alle Guildsene å skaffe seg bra gear til og dra inn i porten med!*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Jeg tror det vil komme en ny øy ute i Niben Bay, og der er The Gates of Madness, altså portalen.

8130150[/snapback]

 

The gateway of Madness, appearing on the new island in Niben Bay.

 

Ja, du har rett der. UESP sier at Shivering Isles kommer i Niben Bay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...