Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg si til daten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag stod jeg 1 meter fra henne men akurat da jeg skulle berøre hennes genser rykket hun seg tilbake :cry: Nærmere oppdatering følger i morgen! :) Så det er bare å følge med! :happy: Så det er bare å følge med ser'u :happy: hilsen saluttknall :ohmy: Hvorfor tar dere ikke postene mine seriøst? For det er de ser'u ser'u :ohmy:

8214941[/snapback]

HAHAHA! Prøvde du bare uten videre å ta på henne er det faen ikke rart hu rykka seg unna!

 

*E.T feel human female*

8216619[/snapback]

 

Haha... ler til den kommentaren der! haha sitter å har tårer i øya. kan se for meg en lite fjor10z med E.T stemme som stikker frem fingern for å beføle en jente...

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Saluttknall: Tror du bør gi oss info om alderen din, for da kan vi lettere hjelpe deg ved å lettere sette oss inn i situasjonen.

 

Men herregud, klarer ikke å stoppe å le SER'U :!:

Lenke til kommentar

Gi det 3 år og 5år med litt mer moden oppførsel så burde du klare å finne deg en jente.

tviler egentlig litt på at en 13åring vet hva kjærlighet er og det går litt mer på "statusen av å ha kjæreste" enn å finne en du liker å være sammen med.

 

Lykke til vidre i livet.

Lenke til kommentar
Jeg hadde gjort det ser'u, men hun er aldri pålogga lenger ser'u trur hu har blokka meg, men jeg er uansett ikke interesert i henne lenger nå så nå kan denne tråden stenges rapporteres.

8230252[/snapback]

Du skulle ha tatt hintet for lenge siden ser'u ser'u

8231451[/snapback]

Uten tvil ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...