Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg si til daten?


Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er hvor gammel du er... Hvis du har problemer med å ta kontakt med ei jente, og i tillegg skal du dra henne med på date?

 

Det er jo det samme som å først spør etter manus til en vits, for så å spørre etter manus til LOTR Triologien.

 

Skal du be en jente på date, vær deg selv, hvis du er så nervøs som dette kommer hun til å gjennomskue deg hvis du prøver å være noe annet. Klarer du ikke snakke med jenter er du ikke moden nok for å gå på date anyways :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er det blitt slettet en god del tror jeg :!:

 

Men bare vær deg selv. Er ikke vanskelig og holde en samtale da. :dontgetit:

8110067[/snapback]

 

Det er ikke alle som syns det er så lett å holde en samtale gående.

(Personlig har jeg ingen problemer med det)

Mitt tips til de som syns det er vanskelig og holde samtaler gående med jenter, er og bare hoppe i det. Det er det alle "ekspertene" sier.

Prat med masse jenter og det kommer etterhvert

Endret av QBab
Lenke til kommentar
"Heisann, jeg er såpass sosialt evneveik at jeg må ty til et forum (som forøvrig har sitt utspring fra en side som omhandler datakomponenter) for å kunne holde en ordentlig samtale med deg".

 

Seriøst kis, vet du ikke selv hva du skal snakke om så kommer dette aldri til å fungere.

8108721[/snapback]

 

Hver gang jeg går inn på denne tråden må jeg flire av den der :!:

Lenke til kommentar

I dag stod jeg 1 meter fra henne men akurat da jeg skulle berøre hennes genser rykket hun seg tilbake :cry: Nærmere oppdatering følger i morgen! :) Så det er bare å følge med! :happy: Så det er bare å følge med ser'u :happy: hilsen saluttknall :ohmy: Hvorfor tar dere ikke postene mine seriøst? For det er de ser'u ser'u :ohmy:

Lenke til kommentar
Hvorfor tar dere ikke postene mine seriøst? For det er de ser'u ser'u

 

fordi det er nesten 60 posten i denne tråden om en jente du

a) (nesten) aldri har snakket med

b) du synes det er "stort" nesten å ta tatt på genseren hennes

8214999[/snapback]

 

Enig. du har enda ikke svart på hvor gammel du er saluttknall. dette virker VELDIG 12år og første kjærlighet.

hva er stort med å ta på genseren til en jente?

hvis det hadde vært så "lettsluppent" så hadde vell jeg vært gidt med mesteparten av venninnene mine.

tenk deg godt om å se etter muligheten for om det er gnist mellom dere eller om det BARE er DU som har gnisten.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
I dag stod jeg 1 meter fra henne men akurat da jeg skulle berøre hennes genser rykket hun seg tilbake :cry: Nærmere oppdatering følger i morgen! :) Så det er bare å følge med! :happy: Så det er bare å følge med ser'u :happy: hilsen saluttknall :ohmy: Hvorfor tar dere ikke postene mine seriøst? For det er de ser'u ser'u :ohmy:

8214941[/snapback]

HAHAHA! Prøvde du bare uten videre å ta på henne er det faen ikke rart hu rykka seg unna!

 

*E.T feel human female*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...