Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg si til daten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! I dag skrev jeg en lapp til en i klassen der jeg avtalte et sted og klokkeslett for et lite møte i morgen. Nå tviler jeg på at daten kommer, men hvis hun dukker opp hva skal jeg si da? Noen som har noen gode ideer?

8106962[/snapback]

Du kan jo prøve med "hei" da.. :D

 

Neida. Si det du føler for henne. Si at du liker hun. ;)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Er det ingen som ahr noen råd? Jeg må lissom øve litt da ser'u. Det er dessuten off topic og spørre om jeg trenger manus, selvfølgelig gjør jeg det når mje spør her, men kan ingen hjelpe meg??

8108547[/snapback]

 

 

Du trenger ikke å ha oss for å finne ut hva du skal si, og du trenger (og bør ikke ha) noe manus.

Bare si hyggelige ting, snakk om ting dere har til felles. Spør henne om hvordan hun har det, og ting du lurer på om henne.

Lenke til kommentar

"Heisann, jeg er såpass sosialt evneveik at jeg må ty til et forum (som forøvrig har sitt utspring fra en side som omhandler datakomponenter) for å kunne holde en ordentlig samtale med deg".

 

Seriøst kis, vet du ikke selv hva du skal snakke om så kommer dette aldri til å fungere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Funker jo ikke med noe manus, for hun kommer jo garrantert ikke til å følge det.

Bare si hei, også går praten sin gang, og hvis ikke så burde du møte litt mer folk

Lenke til kommentar
Forøvrig enig med de andre i at du ikke trenger noe manus.. blir det mange pinlige stillheter passer dere uansett ikke sammen.

8108900[/snapback]

 

Trenger jo nødvendigvis ikke å være slik da. Pinlige stillheter kan jo komme av at begge er nervøse, og er jo ikke en fasit på om en passer i lag eller ikke.

Lenke til kommentar

Krise, daten sa på msn at hun visste at det var meg. Herer samtalen fra msn: Eirik: hei, fikk lyst til å legge deg til jeg. Ellinor: merker det. Eirik: Hva lo dere av i slutten av engelsktimen? Ellinor: husker ikke, ler så mye. Eirik: Harald forteller at du fikk et brev i dag. Ellinor: jepp. Eirik: Hva stod det? Ellinor: Det tror jeg du vet. **jeg logger av* Så hva jeg gjør nå er ikke lett å si. Noen forslag ser'u?

Lenke til kommentar
Krise, daten sa på msn at hun visste at det var meg. Herer samtalen fra msn: Eirik: hei, fikk lyst til å legge deg til jeg. Ellinor: merker det. Eirik: Hva lo dere av i slutten av engelsktimen? Ellinor: husker ikke, ler så mye. Eirik: Harald forteller at du fikk et brev i dag. Ellinor: jepp. Eirik: Hva stod det? Ellinor: Det tror jeg du vet. **jeg logger av* Så hva jeg gjør nå er ikke lett å si. Noen forslag ser'u?

8110518[/snapback]

 

Hmm... tøff nøtt det ja...

hvis du vil satse på henne så snakk med henne å fortell henne at du liker henne.

NB! Gjør det face to face !

MSN er veldig anonymt og ikke helt "deg selv" veldig mange damer liker at du tar dem med ut en tur istede for å sitte å snakke med henne over msn.

Lenke til kommentar
Om du sitter der og ikke har noen ting å si, så kan forklare hvorfor, og gi henne en lapp med
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

å si at du virkelig prøvde...

8110840[/snapback]

 

Skjekker du damer med å gi henne en url fordi du sliter verbalt kan du like godt gå hjem å runke aleine !

 

Tragisk.

Veit at jeg er nerd, men nevner ikke for damer at jeg er "fullblods-nerd" når jeg er på sjekkern. det finner de fort nok ut :p

dålig sjekketriks er det også. Hei, vil du være med meg hjem å se på hardisksamlingen min ? :wallbash:

 

Nei lykke til med den as :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...