Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hei. har fått meg en Wii, er ikke så veldig intresert i Wii spill. kjøpte den mest for VC og GC noen Game Cube spill jeg burde ha spillt? (ikke Zelda) har kjøp alle Resident Evil spillene. takker for svar Endret 4. mars 2007 av Slettet+981234789
LucarioX Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hmm, hvordan spill liker du da? Hva med Super Smash Bros Melee, Super Mario Sunshine, Paper Mario 2, Pokemon XD Gale Of Darkness, Metroid, NFS Hot Pursuit, Fifa 07, Pikmin 2, Animal Crossing? Det var de spillene jeg kom på i farten Har ikke spilt alle selv, men de har vel fått god kritikk mange av dem.
Cord Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Pikmin 1 & 2, Zelda WW og Paper Mario er helt klart MUST spill!
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 takker for tipsene, skal se på dem.
dracula Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Tales of Symphonia og Eternal Darkness er absolutt verdt å kjøpe. Tror du kan få Eternal Darkness til 200 kr de fleste steder. Skies of Arcadia også, om du ikke har spilt DC versjonen. GC er en veldig undervurdert konsoll.
Fspirit Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 takker for tipsene, skal se på dem. 8078067[/snapback] Vil ikke ha Wii spill? Hvis du spiller igjennom Metroid Prime 1 og 2 til Gamecube (to av tidenes beste spill, se gamerankings), så kan jeg nesten love deg at du vil ha Wii spill. Se fram til Metroid Prime 3: Corruption, det kan fort bli tidenes beste spill, særlig med en god online del. Dette kan fort komme til å knuse Halo 3. For å si det sånn, grafikken på Metroid Prime fra 2002 er god nok til at spillet kunne blitt sluppet ut idag, til og med på Xbox 360. Retro var fantastiske til å pushe Gamecube og pressefolk som har fått sett de siste videoene av Metroid Prime 3 til Wii, tror nesten ikke sine egne øyne (med at slikt er mulig på en maskin som Wii). Metroid Prime 3 blir også det første FPS spillet som virkelig viser hvordan Wii kan forbedre genren. Gled deg! Til Cuben anbefaler jeg også feks. Eternal Darkness, F-Zero GX, Killer7, Skies of Arcadia (DC remake), Super Smash Bros. Melee, Soulcalibur 2 (med Link)...osv.
dracula Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg greide aldri å sette meg inn i Metroid Prime spillene, jeg har vært en fan av serien siden jeg spilte det første spillet på NES på 80-tallet, men 3d Metroid greier jeg bare ikke å bli helt fortrolig med. Kjøper man wii, så er selvsagt Zelda et must. Zelda skuffer aldri.
Licht Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Eternal Darkness er fryktelig oppskrytt. Ellers kan alt det andre her har nevnet anbefales. En annen tittel som er verdt en kikk, er Viewtiful Joe (1 & 2). Metal Gear Solid: TTS er også en god remake av MGS (PSOne).
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 takker for tipsene, skal se på dem. 8078067[/snapback] Vil ikke ha Wii spill? Hvis du spiller igjennom Metroid Prime 1 og 2 til Gamecube (to av tidenes beste spill, se gamerankings), så kan jeg nesten love deg at du vil ha Wii spill. Se fram til Metroid Prime 3: Corruption, det kan fort bli tidenes beste spill, særlig med en god online del. Dette kan fort komme til å knuse Halo 3. For å si det sånn, grafikken på Metroid Prime fra 2002 er god nok til at spillet kunne blitt sluppet ut idag, til og med på Xbox 360. Retro var fantastiske til å pushe Gamecube og pressefolk som har fått sett de siste videoene av Metroid Prime 3 til Wii, tror nesten ikke sine egne øyne (med at slikt er mulig på en maskin som Wii). Metroid Prime 3 blir også det første FPS spillet som virkelig viser hvordan Wii kan forbedre genren. Gled deg! Til Cuben anbefaler jeg også feks. Eternal Darkness, F-Zero GX, Killer7, Skies of Arcadia (DC remake), Super Smash Bros. Melee, Soulcalibur 2 (med Link)...osv. 8078490[/snapback] det er ikke det at jeg aldri vill ha Wii spill, men de som er nå. kommer sikkert til å kjøpe nye Super mario osv, men jeg har også en 360 som er den jeg bruker mest penger på til spill.
Alkjeks Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Starfox Adventures og Metroid Prime 1 og 2 kan anbefales. Fantastiske spill som er noen år gamle, men grafikken imponerer meg den dag i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå