Gå til innhold

Savner en kategori for mote/utseende

Ville du benyttet deg av en slik kategori?  

49 stemmer

1. 1. Ville du benyttet deg av en slik kategori?

• Ja.
      27
    • Ja, men jeg ønsker ikke en slik kategori
      1
    • Nei, men man kan gjerne opprette en slik kategori.
      9
    • Nei og jeg vil ikke at diskusjon.no oppretter en slik kategori
      10
    • Vet ikke/ingen formening.
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vet at det er mange som interesserer seg for mote på forumet og jeg syntes det blir for lite med bare mote- og utseendetråden

Hadde jo vært kjempebra med poster ang. forskjellige merker og klesstiler osv!

Kan godt hende at dette blir totalt nedstemt, men det var uansett verdt et forsøk:)

Endret av White Fox
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mye bedre løsning enn å ha èn enkelt tråd og kan sikkert øke antall involverte brukere samt gjøre ting mer oversiktelig med en tråd for hvert "tema".

Skrevet

Er for en god stund siden også ytret ønske om dette internt. Ingen avgjørelse er tatt enda, men slenger nå opp en poll for å kartlegge litt :)

Skrevet
Jeg vet strengt tatt ikke, i verste fall ender vi opp med en halvdød kategori, fordi det blir for bredt.

8078188[/snapback]

Det tviler jeg på. Det vil kunne tiltrekke seg en helt annen brukermasse enn den vi har pr. i dag.

Skrevet
Jeg vet strengt tatt ikke, i verste fall ender vi opp med en halvdød kategori, fordi det blir for bredt.

8078188[/snapback]

Det tviler jeg på. Det vil kunne tiltrekke seg en helt annen brukermasse enn den vi har pr. i dag.

8080744[/snapback]

Spørsmålet er om brukere klarer å "finne frem"...

Men som brukeren med flest innlegg pt. i Mote- og utseendetråden, så støtter jeg selvsagt dette forslaget. ;)

Skrevet

Slett ingen dum ide. Hvis man fikk inn noen med peil til å rettlede bermen, skulle du se at nerdebefolkningen plutselig begynte å kle seg ordentlig også.

Skrevet
Slett ingen dum ide. Hvis man fikk inn noen med peil til å rettlede bermen, skulle du se at nerdebefolkningen plutselig begynte å kle seg ordentlig også.

8093611[/snapback]

har jo Robbie, trenger ikke fler =)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...