Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det samme sier jeg. Dawda i starten ifjor var veldig veldig god for oss, ikke langt unna Bolanos som er 2 år eldre, samtidig har vi sykt få midtstoppere og trenger Madsen som back-up. Hæstad er hvertfall helt uaktuelt, han er vår kaptein og blant våre viktigste spillere.

 

Når det er sagt så har Hæstad akkurat kjøpt hus i Kristiansand visstnok, så alt er mulig.. Dessverre.

 

Bolanos for 8 mill, når Moa gikk for 10-12... Sier litt om hvor latterlig lite vi fikk for han.

Lenke til kommentar

Helt utrolig latterlig om vi bare får Madsen, Leigh og noen usle millioner for Bolanos, og faktisk aksepterer det. To benkeslitere mot en av TLs beste spillere. Kan virkelig ikke se for meg at det skal aksepteres.

 

Akk, Svein Mathiesen, vær så snill å bli kvitt kreften så du kan komme deg tilbake og avkrefte slike rykter fort!

Lenke til kommentar

Tarik tar jeg gjerne.. Er litt mer avventende til Helstad, selv om Martin garantert vet hva han er god for. Helstad er gammel blitt, og stiller i samme klasse som seternæs, kan få en god sesong, men det er ikke trolig...

 

Bolaños er en god spiller, men jeg vet ikke om han er rett fyr for enga.

 

Håper VIRKELIG at Doffen ikke forsvinner, da griner jeg :(

Endret av Osse-Mon
Tarik skal få navnet rett :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...