Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som jeg er den eneste som ikke er overrasket over gårsdagens smell. Jeg så Start-kampen i reprise og vi spiller ikke så bra som alle skal ha det til, Start var rett og slett elendige i den kampen. Jeg var redd for at mange var høyt oppe etter den kampen og ikke hadde helt fokuset foran Haugesund-kampen. Vi veit at de er gode hjemme, likevel tar virker det som vi ikke tok kampen ordentlig på alvor. Det er slike kamper som skiller en serievinner fra de som ikke klarer å komme helt opp; vi må klare å ta med oss tre poeng også fra drittkampene hvor vi spiller dårlig fotball. Vi skal ikke gå på mange flere smeller før vi kan vinke farvel til medalje og europacupkvalik.

 

Noen som vet hvor mange norske lag som får være med i kvalikene til europacupene?

Lenke til kommentar

1. plass - CL-kvalikk

2. plass - EL-kvalikk

3. plass - EL-kvalikk

Cupmester - EL-kvalikk

 

Mulig det er noe sånt?

 

I år er i alle fall RBK i CL-kvalikk, Molde røk ut i EL-kvalikk etter 2. plass og Stabæk røk ut i EL-kvalikk (3. plass) og Aafk røk ut i EL-kvalikk (cupmester)

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Fra en RBK supporter (meg):

 

La oss håpe RBK gjør det bra i Europa, håper på flere europaplasser og flere Norske lag.

Jeg heiet faktisk på Molde, rett å slett fordi jeg holder med Norsk fotball.

 

Håper Vif opprettholder det gode arbeidet de holder på med og gjør en knallsesong internasjonalt neste år!

 

Takk for meg :)

 

1. plass - CL-kvalikk

2. plass - EL-kvalikk

3. plass - EL-kvalikk

Cupmester - EL-kvalikk

 

Mulig det er noe sånt?

 

I år er i alle fall RBK i CL-kvalikk, Molde røk ut i EL-kvalikk etter 2. plass og Stabæk røk ut i EL-kvalikk (3. plass) og Aafk røk ut i EL-kvalikk (cupmester)

 

Så er det vel fairplay plassen som er noe usikker.

Lenke til kommentar

Flere lag i Europa er viktig. Under RBKs storhetstid greide de jo nesten alene å fikse to norske lag inn i Champions League. M**** klarte også å kvalifisere seg, noe som er godt. Nå mangler vi bare at de norske lagene gjør det samme. Det største problemet er at det er ingen "direkte topplag" bak Rosenborg. De som blir nummer to havner langt nede neste sesong, som er sesongen de spiller i Europa.

I år hadde det vært herlig om Enga hadde vært i Europa, det kunne godt ganske så bra tror jeg.

Lenke til kommentar
Hannover 96 ble nummer 15 i Bundesliga forrige sesong, bare to poeng over Nürnberg, som reddet plassen etter playoff.

Vi er da også en toppklubb selv om vi titt og ofte lander på nedre del av tabellen. Hannover er en god klubb med lange og stolte tradisjoner. Om det er dit Moa bestemmer seg for å gå, ønsker jeg han lykke til der og håper han kan vende hjem igjen etter passerte 30.

Lenke til kommentar

Jeg syns Moa skal få gå til utlandet, det er han mer enn god nok til, og det har han fortjent. Uansett hvor mye VIF trenger han, så er det ikke riktig å nekte ham utreise, og dessuten burde ikke et lag være altfor avhengig av én enkelt spiller.

Men likevel, så syns jeg han kan vente til sesongslutt. Han har mye bra på gang i Vålerenga nå, vi ligger godt an til medalje, og Moa har en god sjanse til å bli toppscorer dersom han blir sesongen ut. Deretter kan han gå til en utenlandsk klubb i vinter. Jeg er generelt lite fan av at spillere forlater klubben sin midt i sesongen.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...